eli siis.... en nyt tiedä kuuluuko tämä tänne mutta menköön.
kertokaa mikä/mitkä on seksikkäintä toisessa sukupuolessa??????
seksikkäintä.... =b
4
978
Vastaukset
- mies 41
Heitit vaikean kysymyksen. Koitin miettiä mikä minun mielestäni on naisessa seksikkäintä. Mieleeni tulee:
- Kaunis loistava hymy
- Nauravat silmät
- Lantion ihana kaunis kaarre
- kiinteät rinnat, isotkin voivat olla kauniit.
- yksi ihanimpia näkyjä on kun nännit näkyvät paidan läpi! Oikeastaan tosi upeata!
- Sopivasti lihaksikas nainen on seksikäs.
Kuten huomaat, on tosi vaikeaa sanoa mikä on seksikkäintä.- emilia
kokonaisuus... =) tai sitten sellaiset pienen pienet asiat.
- Jimppa
Vaikea kysymys...nainen voi olla seksikäs monella eri tavalla...hyvä peppu,ihanan näköiset pitkähköt hiukset,kauniit silmät ja hymy,kivat kiinteät b-tai c-kupit. Myös pukeutuminen tuo esiin piirteitä joita ei välttämättä aina huomaisi. ;) Seksikkäitä naisia on niin paljon,että nami,nami. :)
- Heidi
Siis mun kannalta miehessä seksikkäintä on ehdottomasti kädet ja käsivarret... Se on jotain niin ihanaa jos käsissä näkyy verisuonet... Ja ne pullottaa silleen kivasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423