Mutta milloin? Maaliskuussa? Huhtikuussa? Ensi vuonna? Ensi vuosikymmenellä? Kymmenen (10) tappioo putkeen. Vain kalpa pystyy tällaisen... http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=KalPa&sivu=ottelut
Vertailun vuoksi:
http://www.jatkoaika.com/mestis.php?joukkue=Sport&sivu=ottelut
Lopuksi kevennys:
"Mitä eroa on kalpalla ja höyhenellä? kalpa tippuu suoraan."
kalpa voittaa
10
559
Vastaukset
- vaasalainen
Sähän oot ottanu oikein asiaksi tuon sonnan heitämisen Kalpan ja muiden Itä-Suomen joukkeiden suuntaan. Eipä nämä sun mielipiteet silti kaikkia sportfaneja yhdistä, onneksi.
- sport-fani
Ääliö sinä olet, etkä mitään muuta. Mee kotiis kasvamaan. Jos tietäisin kuka oot, ois kiva vaihtaa pari sanaa hallilla.Oot sä niin tyhmä.
- Gaboy
ime sinä mestistä naamaas
- Äiti
KalPa on värikäs lisä Sm-liigaan ja kyllähän lupsakoille Kuopiolaislle liigajoukkueen suo.
- VaasanMaila
Ei tullut sitten voittoa tammikuussa. No ei kai sitä nyt joka kuukausi... Juurihan joulukuussa tuli yksi (1) rankkarivoitto. kalpan suhonen tänään selitteli radiossa että eivät he näitä tappioputkia sillai laske. Ei mikään ihme: siinä ei yhden pellen sormet riitä. Tällä hetkellä on kaksitoista (12) tappioo putkeen ja putki jatkuu... Huhtikuussa eivät kuulemma aio hävitä peliäkään.
Lopuksi kevennys:
kalpan pelaaja heräsi vierasteurastuksen jälkeisenä aamuna tamperelaisessa hotellissa ja avasi radion. Radiosta kuului: "Hyvää huomenta, kuuntelet Radio Ysiviisseiskaa." Johon kalpalainen: "Mistä ihmeestä nuo sen tietää?"- VaasanMaila
Kuulin juuri selityksen miksi kalpalaiset eivät laske tappioputken (14) pituutta. Ei riitä kyky. Nimittäin tiedättekö miksi kutsutaan kalpalaista jonka älykkyysosamäärä on 100?
Kentälliseksi. VaasanMaila kirjoitti:
Kuulin juuri selityksen miksi kalpalaiset eivät laske tappioputken (14) pituutta. Ei riitä kyky. Nimittäin tiedättekö miksi kutsutaan kalpalaista jonka älykkyysosamäärä on 100?
Kentälliseksi.Oletko nuuskinut taas liikaa Hjerppen alkkareita?
- VaasanMaila
SavoRULES kirjoitti:
Oletko nuuskinut taas liikaa Hjerppen alkkareita?
Turha siitä minulle on kiukutella jos et ymmärrä tuota älykkyysosamääräjuttua. Liekö lorahtanut kusta sekaan kun sinua tehtiin.
VaasanMaila kirjoitti:
Turha siitä minulle on kiukutella jos et ymmärrä tuota älykkyysosamääräjuttua. Liekö lorahtanut kusta sekaan kun sinua tehtiin.
Me emme savossa harrasta vaasalaisia siittämistapoja.
- VaasanMaila
kalpan valmentaja Mika Pieniniemi kommentoi kalpan erinomaista, 15. peräkkäinen tappio ja vain 5-1, turun ottelua:
- Jotkut väittää, että tää joukkue on luovuttanut, mutta ei se ole. Se on antautunut ehdoitta. Kyllä tää joukkue joka ilta lähtee siitä voitosta taistelemaan. Ainakin alkumatkasta linja-autossa korttipelissä. Tietysti kun voitto on kiertänyt meitä niin kauan, niin ehkä se ei ole pelkästään teknisiä juttuja mitä vaaditaan, vaan vähän muutakin. Asennetta ja taitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773