Sarjasta 'Tahdon asia' Jehovan todistajien kokousta kuvaavassa kohdassa naisuskovainen ilmoittaa: "ME ELÄMME OIKEIN"!
Kuvastaa hauskasti tämän uskonnon tuomitsevaa ajatusmaailmaa.
TAHDON ASIA
12
602
Vastaukset
- ?????????????????????
Luuletko sarjan tekijää JT:ksi?
Kuvaus ja siitä saatavat tunnelmat ovat vain nimen omaan tunnelmia. Tosiasia on ja pysyy...- ihmettä
höpiset ?
Hyvä huomio. Sama tuli mieleen silloin kun tuo televiissorista tuli ulos. Olisiko siinä todella imitoitu jt:en kokousta? Lähes kaikki piirteet siinä kyllä osuivat kohdalleen...
- Suomi24 ei anna kirjautua
Niinkuin esim. se että nainen piti puhujapöntöstä puhetta. Yms. yhtäläisyydet. Ihan kuin JT-kokouksessa.
- jahve'e
Suomi24 ei anna kirjautua kirjoitti:
Niinkuin esim. se että nainen piti puhujapöntöstä puhetta. Yms. yhtäläisyydet. Ihan kuin JT-kokouksessa.
naikkonen saa todistaa valtakunnansalilla mutta aika määrä on 1minuutti 27 sekuntia. Aika määre tulee vartitonin vuoden 1967 kesäkuun numerosta.
Suomi24 ei anna kirjautua kirjoitti:
itsellesikin tuli ohjelmaa katsoessasi asia mieleen, eikö?
t-i-u-k-u kirjoitti:
itsellesikin tuli ohjelmaa katsoessasi asia mieleen, eikö?
Mikä asia?
- Uskomatonta
jahve'e kirjoitti:
naikkonen saa todistaa valtakunnansalilla mutta aika määrä on 1minuutti 27 sekuntia. Aika määre tulee vartitonin vuoden 1967 kesäkuun numerosta.
Tämä onneton ja alhainen puuha kertoo tekijöistään paljon. Jos halu on vin valehdella, niin mikä lohtu siitä itselle tulee?
Olette todella säälittäviä...
Laitahan muuten tuo väittämäsi teksti tähän lainaten... - ryyppääminen
Uskomatonta kirjoitti:
Tämä onneton ja alhainen puuha kertoo tekijöistään paljon. Jos halu on vin valehdella, niin mikä lohtu siitä itselle tulee?
Olette todella säälittäviä...
Laitahan muuten tuo väittämäsi teksti tähän lainaten...senkin jahve
t-i-u-k-u kirjoitti:
se mitä tuossa avauksessa todettiin.
Joo, ei tullut mieleen.
- vallan hieno
mun jehovan todistaja veljeni on alkoholisti ja valehltelee raportoidessaan. Hän myös naukkaa muistonvietossa viiniä, että palan hapanta leipää.
Hän ei ole varma pääsystä 144 000 tuhannen joukkoon. Mistä sen tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246