kuinka voin parantaa välini menetettyyn rakkaaseeni
loukannut häntä olen ja hanen yhtä kaveria
sanoin en teoin
olen tainnut satuttaa häntä pahoin ja pettänyt luottamuksen josta olen todella pahoillani.
kun vain voitais olla edes hyviä ystäviä.
suhteemme alkoi mahdollisimman huonoon aikaan kummankin mielestä.
nyt olen satuttanut häntä liikaa teoillani
anteeksi!
kuinka voin
7
368
Vastaukset
- panasonic
Mies unohtaa ja nainen muistaa.
- sony
niinpä ton olen huomannnut.mutta toivottavasti aika parantaa haavat *kaivaa laastaria*
mutta ehkä sit kun aikaa kuluu niin jossain vaiheessa saatetaan voida puhuakkin asioista toivon ainakin
Ihan ensimmäiseksi kiikuta viikkorahasi kukkakauppaan ja punaisia ruusuja kimppu. Kortti on hyvä laittaa mukaan, siinä tietty pitää anella ja rukoilla anteeksiantoa. Yleensä tämä tepsii naisiin.
- sony
pitäneepä kokeilla tota konstia vielä ei se ainakaan huononna asiaa entisestään:(
mutta luulen et se vetää mua päähän koko kimpulla:((on senverran ärhäkkä nainen)
rakkauteni on jokatapauksessa aitoa häntä kohtaan et olen valmis koittamaan lähes kaikkea.
mutta jos rakkaus koittaa kohteeseen niin silloin on valmis koittamaan kaikkensa sehän me tiedetään - ihmeellinen naali
sony kirjoitti:
pitäneepä kokeilla tota konstia vielä ei se ainakaan huononna asiaa entisestään:(
mutta luulen et se vetää mua päähän koko kimpulla:((on senverran ärhäkkä nainen)
rakkauteni on jokatapauksessa aitoa häntä kohtaan et olen valmis koittamaan lähes kaikkea.
mutta jos rakkaus koittaa kohteeseen niin silloin on valmis koittamaan kaikkensa sehän me tiedetäänjos todella oot sama Sony joksi sua luulen, niin ihmettelenpä vaan että vedit sitten mutkin mukaan tähän ihmesuhdeongelmaasi :/ Ärhäkkä on joo kultasi...näin totesin...
- sony
ihmeellinen naali kirjoitti:
jos todella oot sama Sony joksi sua luulen, niin ihmettelenpä vaan että vedit sitten mutkin mukaan tähän ihmesuhdeongelmaasi :/ Ärhäkkä on joo kultasi...näin totesin...
pakko myöntää et mulla ei ainakaan ole millaistakaan tietoa et kuka oikein olet.
tiedän et monet ihmiset tykkää kirjoitella viestejä esim.runo muodoissa. oletko ehkä jutellut tai laittanut viestiä ko.ihmiselle joksi luulet minua.toisaalta itekkin olen haikaillut entisen perään se on pakko myöntää mut siitä huolimatta en niidenkanssa koskaan oo asioita kuntoon ainakaan ite saanut koskaan.useista asioista olen kyllä jutellut niidenkanssa ja sit välillä ei olla juteltu lainkaan mut kumminkin ollaan ees voitu jutella eronkin jälkeen ees joskus.
olisipa mukava tietää et ketä sää oikein tarkoitat.suosittilen et laita viesti sille ketä ajattelet.ja ota selvää.
ite en ainakaan siitä vetäisi minkäänlaista hernettä jos saisin sellaisen viestin et oletko kirjoitellut jonnekkin ja minne.
ite ainakin koitan olla kaikille rehellinen aina ja vastaan kyllä ihan suoraan jos tälläistä multa kysyttäisiin.
oletko muuten huomannut et täällä pyörii ainakin 2 sonya et en ainakaan toisesta tiedä mitään.
ite olen aina samalla merkillä ollut liikenteessä.
toisaalta olishan se mukava tietää et miten sinut on oikein "vedettty mukaan".
ja et miksi sit et enään oo pitänyt yhteyttä siihen kuka se sit lienen.
mutta oikein hyvää jatkoa sinulle ja laita epäilemällesi viestiä niin saatat ehkä saada asian selväksi. - ihmeellinen_naali
sony kirjoitti:
pakko myöntää et mulla ei ainakaan ole millaistakaan tietoa et kuka oikein olet.
tiedän et monet ihmiset tykkää kirjoitella viestejä esim.runo muodoissa. oletko ehkä jutellut tai laittanut viestiä ko.ihmiselle joksi luulet minua.toisaalta itekkin olen haikaillut entisen perään se on pakko myöntää mut siitä huolimatta en niidenkanssa koskaan oo asioita kuntoon ainakaan ite saanut koskaan.useista asioista olen kyllä jutellut niidenkanssa ja sit välillä ei olla juteltu lainkaan mut kumminkin ollaan ees voitu jutella eronkin jälkeen ees joskus.
olisipa mukava tietää et ketä sää oikein tarkoitat.suosittilen et laita viesti sille ketä ajattelet.ja ota selvää.
ite en ainakaan siitä vetäisi minkäänlaista hernettä jos saisin sellaisen viestin et oletko kirjoitellut jonnekkin ja minne.
ite ainakin koitan olla kaikille rehellinen aina ja vastaan kyllä ihan suoraan jos tälläistä multa kysyttäisiin.
oletko muuten huomannut et täällä pyörii ainakin 2 sonya et en ainakaan toisesta tiedä mitään.
ite olen aina samalla merkillä ollut liikenteessä.
toisaalta olishan se mukava tietää et miten sinut on oikein "vedettty mukaan".
ja et miksi sit et enään oo pitänyt yhteyttä siihen kuka se sit lienen.
mutta oikein hyvää jatkoa sinulle ja laita epäilemällesi viestiä niin saatat ehkä saada asian selväksi.No piru. olin melkeen varma asiastani...kaikki mitä sä kerroit, ja ajanjaksot ja sellaset pienet vivahteet kirjotetussa kieliasussa(höh, kuulostaapa "fixulta") ja ---niin no kaikki--- varsinkin toi kukkajuttu täsmää niin hyvin tähän munkin tapaukseen..ai niin ja sit toi äksy/ärhäkkä nainen joka pyörii kuvioissa oleellisesti mukana.... Jos luit viestini tarkasti niin huomasit et kirjotin IHMEsotkuongelma enkä IHMISsuhde...sitä se tässä mun tapauksessani on tosiaan ollu yhtä helvatan sekamelskaa...
Kysyit et oonko lähettäny viestii: vastaus on että joo tottakai...ja vastausta sieltä päästä tulee, jos tulee...ja kun tulee...niin ei tiedä keneltä se tulee...(puhelin ilmesesti yhteiskäytössä/asia jonka sain tietää vasta äskettäin)...ja viestin sisältö riippuu sen mukaan....
No tää nyt on IHAN SKITSOO puuhaa ei sun tartte ymmärtääkään enhän mäkään ymmärrä :D!!!!!!!!
Mutta hei, Sony, kiitti ku vastailit näin nopeesti mun aiheettomaan viestiin ja sorry ku olitki väärä henkilö (sitä vissiin tapahtuu aika usein näillä keskustelupalstoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246