Tastula otti aivan saman asian esiin, mistä minäkin olen täällä usein puhunut, eli Salen kovasta kiireestä lähteä pois Thaimaasta. Miksi?
Siksi, että informoin häntä ennalta asiasta ja perille näköjään meni.
Salella ei itsekkäänä tyyppinä tullut mielenkään jäädä auttamaan hädässä olevia ihmisiä, ei edes omia maanmiehiään.
Hän valehteli Tastulalle päin naamaa, että oli muka loukkaantunut, mutta sitä ei kukaan muu hänestä Thaimaassa, eikä Suomessakaan huomannut.
Omilla koivillaan hän kuitenkin käveli ja muutama mustelma saattoi toki saada Saulin pakokauhun valtaan:-))
Aika noloa oli valehdella taas kerran myös Suomen kansalle.
TV:ssä Sale oli kovin pontevana heti Suomeen tultuaan haukkumassa Suomen päättäjiä, eikä loukkaantumisesta ollut tietokaan.
Tänään oli aivan eri ääni kellossa, sillä Sale tietää nyt, että toimi täysin väärin haukkuessaan Tuomiojankin pystyyn, sillä oli todella törkeää haukkua suomalaisia, kun itse oli juuri lähtenyt Thaimaasta vastuutaan pakoillen Suomeen.
Thaimaassa nähtiinkin suoranaisia urotekoja, sekä thaimaalaisten , että suomalaisten auttaessa pyyteettä hädässä olevia ihmisiä.
Thaimaan tapahtumien jälkeen, olen tuntenut Niinistöä kohtaan melkoista antipatiaa ja vastenmielisyyttä. Jos hän olisi ollut tosimies ja jäänyt paikalle auttamaan suuressa hädässä olevia ihmisiä, niin äänestäisin häntä, enkä Halosta.
Niinistö valehteli Tastulalle
52
2330
Vastaukset
- osccar
Joko luit Halosesta ja IGLA:sta?
- Halonen on/oli IGLA:n jäsen
- IGLA kannattaa pedofiliaa- ironmikes
Menitkö sinäkin tuohon halpaan? Ei sinustakaan heti olisi uskonut. Olet varmaan tutustunut myös Tarjan netissä laajalti levinneeseen nakukuvaan? Uskot varmaankin, että Tarja on itse poseerannut ko. kuvassa? Älä poju pieni usko ihan kaikkeen sontaan, mitä netissä levitetään määrätyiltä tahoilta.
- GayForEver
ironmikes kirjoitti:
Menitkö sinäkin tuohon halpaan? Ei sinustakaan heti olisi uskonut. Olet varmaan tutustunut myös Tarjan netissä laajalti levinneeseen nakukuvaan? Uskot varmaankin, että Tarja on itse poseerannut ko. kuvassa? Älä poju pieni usko ihan kaikkeen sontaan, mitä netissä levitetään määrätyiltä tahoilta.
mikäli IGLA-väitteet olisivat valhetta.
Väitätkö että näillä amerikkalaisilla gay-sivuilla valehdeltaisiin Halosen jäsenyydestä?
http://gaytoday.badpuppy.com/garchive/world/020800wo.htm - osccar
ironmikes kirjoitti:
Kumpaan et usko?
1. Halosen IGLA-jäsenyyteen
2. Siihen, että IGLA kannattaa pedofiliaa - ironmikes
osccar kirjoitti:
Kumpaan et usko?
1. Halosen IGLA-jäsenyyteen
2. Siihen, että IGLA kannattaa pedofiliaaEn usko tietenkään Halosen jäsenyytteen. Siitä ei ole mitään näyttöjä. Siihen uskovat vain typerykset ja ovat uskovinaan mm. Niinistön kannattajat, joihin sinäkin kuulut.
IGLA voi moraalittomana toimijana laittaa sivuilleen ihan kenet tahansa julkisuuden henkilön, josta se katsoo jotenkin hyötyvänsä. Hyötyäsille on jo tullutkin julkisuuden muodossa, joten se siitä. Saathan sinä toki uskoa vaikka Joulupukiin, en ollenkaan kiellä:-))) - osccar
ironmikes kirjoitti:
En usko tietenkään Halosen jäsenyytteen. Siitä ei ole mitään näyttöjä. Siihen uskovat vain typerykset ja ovat uskovinaan mm. Niinistön kannattajat, joihin sinäkin kuulut.
IGLA voi moraalittomana toimijana laittaa sivuilleen ihan kenet tahansa julkisuuden henkilön, josta se katsoo jotenkin hyötyvänsä. Hyötyäsille on jo tullutkin julkisuuden muodossa, joten se siitä. Saathan sinä toki uskoa vaikka Joulupukiin, en ollenkaan kiellä:-)))Mutta en minä usko, että IGLA ihan suotta laittaa Halosen kuvan sivuilleen ja väittää häntä jäsenekseen.
Setasta ei liene pitkä matka IGLAan. - ironmikes
osccar kirjoitti:
Mutta en minä usko, että IGLA ihan suotta laittaa Halosen kuvan sivuilleen ja väittää häntä jäsenekseen.
Setasta ei liene pitkä matka IGLAan.sama mitä sinäkin uskot, taikka olet uskovasi. Normaali ihminen ei tuollaista paskaa vaalien alla usko, vaan vaatii todisteita. Uskotko tai epäiletkö Halosen poseeraukseen alastonkuvassa? Kuuluu samaan sarjaa, jolla koitetaan saada jotkut typerykset uskomaan mitä sylttytehtaalta juuri halutaankin.
- puhu paskaa
paremmin Sauli pystyi täältä käsin auttamaan kuin paikanpäällä.
Ja sinä et pikkusielusena kommunistina olisi hyvää ehdokasta kuitenkaan äänestänyt.
Sun jutuista paistaa niin pahasti kommunismi läpi, ettei kenellekkään jää epäselväksi mihin suuntaan poliittinen näkemyksesi on kallistunut.
Ja tuo typerä uhoaminen kielii keskenkasvuisuudestasi.
No ehkä sinulle tulee nikin vaihto eteen suununtain jälkeen. - olitko
thaimaassa paikan päällä tarkistamassa niinistön vammat oletko sinä muka joku lääkäri. voi jestas mitä typeryksiä tänne kirjoittelee!!
- ironmikes
Älä selittele reppahousu. Saulissa ei havaittu Thaimassa, eikä Suomessa mitään fyysistä vikaa, mikä olisi estänyt muiden auttamisen.
Puhe kyllä kävi räväkästi TV:ssä ja äijä ei meinannut pallillaan pysyä kun hyökkäsi puheillaan ja lähes raivolla Tuomiojan kimppuun. Siihen agressiiviseen teatteriesitykseen ei sairas mies olisi todellakaan pystynyt.
Katsoin ko. ohjelman ja tiesin jo silloin, että Saulilla on näytelmä menossa. Tänään hän oli teennäisen rauhallinen ja puhetyylikin oli muuttunut entisistä ajoista. Häntä on selvästi prepattu hillitsemään itsensä. Kansallisteatteri saisikin Salesta oivan näyttelijän.
- todistettu jo
vaikka hän voisi antaa samalla mitalla takaisin haloselle ja kannattajilleen, hän EI ole alentunut lokaan, eikä aina edes puolustautunut valheilta. Ainakaan riittävästi.
Harkitsevainen ja varman päälle toimija. Nuorikin. Valitettavasti leski sen liikenneonnettomuuden takia.
Tarjakin valittiin ministeripostinsa pohjalta.
Sauli on lisäksi toiminut tuomarina, nimismiehenä, Euroopan Investointipankin varapääjohtajana (edelleenkin), jonka rahat ovat monta kertaa Suomen valtion budjetti ja lukuisten maailmanlaajuisten poliittisten ja taloudellisten järjestöjen johdossa, jäseneneä ymsa. Itse ei tahdo kehuskella. Sekin todistaa jotakin. h. - ironmikes
Ihanko sinuun upposi tuokin kusetus täysillä? Heheheh! Satun tietämään, että tuota asiaa selvitetään jo poliisin toimesta, joten koita varoa liikaa levittelemästä tuota linkkiä.
- Sama
ironmikes kirjoitti:
Ihanko sinuun upposi tuokin kusetus täysillä? Heheheh! Satun tietämään, että tuota asiaa selvitetään jo poliisin toimesta, joten koita varoa liikaa levittelemästä tuota linkkiä.
tuon gay-järjestön vaikuttimia. Joten valehtelet.
Fakta on, että Halonen on ollut jäsenenä tuossa mainitussa homoseksuaalijärjestössä. Sekin, mitä ko. järjestön pedofiliayhteyksistä on väitetty, on tutkittua tietoa. - ironmikes
Sama kirjoitti:
tuon gay-järjestön vaikuttimia. Joten valehtelet.
Fakta on, että Halonen on ollut jäsenenä tuossa mainitussa homoseksuaalijärjestössä. Sekin, mitä ko. järjestön pedofiliayhteyksistä on väitetty, on tutkittua tietoa.Sinä ja sinun faktasi. Puhut paskaa. Todista, että Halonen on ollut jäsen. Kopio jäsenkirjasta olisi jo poikaa:-))) Poliisi ei tutkikaan tuon järjestön vaikuttimia, vaan kuka on alkanut levittää tuota paskaa Suomessa. Se nimittäin sattuu olemaan rikos.
- ironmikes
todistettu jo kirjoitti:
vaikka hän voisi antaa samalla mitalla takaisin haloselle ja kannattajilleen, hän EI ole alentunut lokaan, eikä aina edes puolustautunut valheilta. Ainakaan riittävästi.
Harkitsevainen ja varman päälle toimija. Nuorikin. Valitettavasti leski sen liikenneonnettomuuden takia.
Sauli on lisäksi toiminut tuomarina, nimismiehenä, Euroopan Investointipankin varapääjohtajana (edelleenkin), jonka rahat ovat monta kertaa Suomen valtion budjetti ja lukuisten maailmanlaajuisten poliittisten ja taloudellisten järjestöjen johdossa, jäseneneä ymsa. Itse ei tahdo kehuskella. Sekin todistaa jotakin. h.tekstiäsi vakuutti minut siitä, että olet hieman vähälahjainen näissä sinulle liian vaikeissa asioissa.
- Sama
ironmikes kirjoitti:
Sinä ja sinun faktasi. Puhut paskaa. Todista, että Halonen on ollut jäsen. Kopio jäsenkirjasta olisi jo poikaa:-))) Poliisi ei tutkikaan tuon järjestön vaikuttimia, vaan kuka on alkanut levittää tuota paskaa Suomessa. Se nimittäin sattuu olemaan rikos.
Jos olet noin varma asiasta, niin mene tekemään tutkintapyyntö, mutta älä vingu!
- lokaa lisää
todistettu jo kirjoitti:
Sauli on lisäksi toiminut tuomarina, nimismiehenä, Euroopan Investointipankin varapääjohtajana (edelleenkin), jonka rahat ovat monta kertaa Suomen valtion budjetti ja lukuisten maailmanlaajuisten poliittisten ja taloudellisten järjestöjen johdossa, jäseneneä ymsa. Itse ei tahdo kehuskella. Sekin todistaa jotakin. h.Olen kepulainen mutta äänestän Halosta!
Niinistö haluaa täystyöllisyyden hinnalla millä hyvänsä. Eli tuntipalkka noin 2€ loput sossunluukulta! On oma vika jos ei ole syntynyt kultalusikka suussa!!Et miettikääpä sitä!Vain tosi varakkaat, hyvätuloiset äänestävät Saulia ett saisivat meidät köytät kyykkyyn lopullisesti!!Se on FAKTA!!!!Loput köyhät sotimaan USA:N määräysestä johonkin hevon perseeseen!!! - ironmikes
Sama kirjoitti:
Jos olet noin varma asiasta, niin mene tekemään tutkintapyyntö, mutta älä vingu!
Minun asiani ei ole tehdä ilmoituksia mistään, se kuuluu sinun tyyliisi ilmiselvänä vasikkana.
- ihmisen
irvikuva, PIRU, niinkuin on itse todennut! Paha ihminen, PAHA ihminen!
- ccpc
ja vielä suomen tuleva presidentti. Vertaa nyt hyvä ihminen näitä kahta? Kyllä Sauli on paljon älykkäämpi. Halonen on sellainen "olen samaa mieltä" tyyppi ja mitäänsanomaton läsyttää.
- voi tulla
ccpc kirjoitti:
ja vielä suomen tuleva presidentti. Vertaa nyt hyvä ihminen näitä kahta? Kyllä Sauli on paljon älykkäämpi. Halonen on sellainen "olen samaa mieltä" tyyppi ja mitäänsanomaton läsyttää.
presidenttiä!! häpeäksi mies olisi Suomelle, ihmiset heittelisivät mädillä tomaateilla ja rotanraadoilla miestä naamaan, missä hän liikkuisikaan. Tällaista menoa kansainväliset tv-yhtiöt sitten levittäisivät ympäri maailmaa. Häpeällistä, häpeällistä!! Suomi olisi menetetty lopullisesti!!
- Liperin tunkiomiehet ry
SavoRULES, sinä ja minä. Siinä meillä varsinainen presidentin tekijäkopla. Kunhan vaalit ovat ohi niin metrotyömaa pääsee taas vauhtiin.
Olen iloinen, että Tarja yhdisti meidät. Sen vuoksi minäkin äänestän Tarjaa. - Tuliko
jo löysät housuun?
- 55%Tarja - 45%Sauli
on tuorein Ylen tulos, julkaistu klo 20.34 eilen. Toleranssi -3yksikköä.
- realisti
Onko oma henkesi ollut hiuskarvan varassa? Luulen, että juuri ja juuri hengissä selvinneellä ihmisellä ei ole suurtakaan hinkua jäädä katastrofialueelle. Varmasti se on itse kullekin rankka paikka.
Säälin sinua, että ilkut ihmiselle joka on hädin tuskin hengissä selvinnyt. Katso peiliin.- sauli n
on mielisairas, ei sellaiselle saa ilkkua, kuka nyt tahallaan olisi mentaalisesti pihalla, paitsi kirsi. Sauli on epämuodostunut ja hikinen olio!
- pois
sauli n kirjoitti:
on mielisairas, ei sellaiselle saa ilkkua, kuka nyt tahallaan olisi mentaalisesti pihalla, paitsi kirsi. Sauli on epämuodostunut ja hikinen olio!
pyllyn alta, ettei tule hätä käteen kun Sauli valitaan presidetiksi.
- realisti
Tarkoitin kysymykseni "ironmikes"ille.
- Tarkkaavainen
Juuri ja juuri? Mitö tarkoitat. Sauli oli tolpassa täysin turvassa, ei mitään hätää. Sauli on itsekäs paskiainen, joten hän paneni Suomeen heti. Sitä asiaa sinunkaan ei kannata ollenkaan kaunistella. Sauli olisi voinut julkisuuden henkilönä olla hyvänä esimerkkinä. Nyt hän ole esimerkkinä pakoon lahtevästä pelkurista. Suomeen tultuaan hän alkoi välittömästi mollata ja haukkua Suomen päättäjiä, vaikka hänen olisi pitänyt ensin vilkaista peiliin.
- lässynlässynlää.
Luulisin äijän nyt voittavan; tuon tupakoimattoman, kaljottelemattoman, silo-otsaisen, rauhanjärjestön naton kannattajan, 190 cm korkean, edustavan, lähmmäistään pyyteettömästi auttavan, vaikka tsunamitilanteissa, muulin. Kokoomuslaisten unelma toteutuu ja porvarien elämä pelastuu! Sunnuntaina kirkossa saadaan synnit anteeksi ja maanantaina puhtoisina voidaan käydä köyhien ja sairaiden kimppuun, entistä terävämmin hampain. Amen.
- king ping
Tulet jatkossakin saamaan kossurahasi luukulta ,jotta voit sitten viikonloppuna mukiloida akkasi.
- on tapana
king ping kirjoitti:
Tulet jatkossakin saamaan kossurahasi luukulta ,jotta voit sitten viikonloppuna mukiloida akkasi.
pahoinpidellä muijiaan, muistutuksena Häkämies ja Piippo, molemmat olleet käräjillä saakka asian tiimoilta!!! Sovinisteja koko sakki, näkeehän sen Tarjasta esitetyistä mielipiteistä myös!!! Kokoomuslaisen muija on nyrkin ja hellan välissä ja käskystä perse pystyssä kamarissa!!
- vaan
vai että Tastulakin.En olisi arvannut että hänenkin kysymykset laatii punakone.
Voi JUUKELI! Nyt minä menetin taas yhden todella pitämistäni keskusteluohjelmista,ja ennenkaikkia olen pitänyt tuosta juontajasta. VOI-VOI´II!- ironmikes
Tastula sattuukin olemaan sellainen nainen, jota ei pikkumies Salosta pysty näyttemällä kusettamaan. Saulilla olisi ura näyttelijänä, mutta jos ajattelen tätä tyyppiä presessana, niin alkaa jo hieman kylmätä.
Bush tulee jotenkin mieleen, sillä häneltäkin näytteleminen onnistuu ja kansalle päin silmiä valehteleminen. ironmikes kirjoitti:
Tastula sattuukin olemaan sellainen nainen, jota ei pikkumies Salosta pysty näyttemällä kusettamaan. Saulilla olisi ura näyttelijänä, mutta jos ajattelen tätä tyyppiä presessana, niin alkaa jo hieman kylmätä.
Bush tulee jotenkin mieleen, sillä häneltäkin näytteleminen onnistuu ja kansalle päin silmiä valehteleminen.Tastula kyykyttää pikku-Saulia parhaillaan uusintana kakkosella.
Kyllä täällä Savossa nauretaan taas oikein urakalla Saulille ja äijän säälittäville paskapuheille.
TV-viihdettä parhaimmillaan, jumalauta.- Analyytikko...
ironmikes kirjoitti:
Bush tulee jotenkin mieleen, sillä häneltäkin näytteleminen onnistuu ja kansalle päin silmiä valehteleminen.Palstan kerma kokoontuu. Voi tätä älyn säihkettä. SavoRULES ja ironmikes löysivät lopultakin toisensa.
Olet siis saanut yhden ylipuhuttua Tarjan taakse ja kyseessä on sinun kanssasi tasaväkistä kisaa palstan tyhmimmästä käyvä tomppeli SavoRULES.
Buahahhaaaaa.. IronRULES ja Savomikes.
UAUAAAAhhhhaaahh, kuolen nauruun.. Analyytikko... kirjoitti:
Palstan kerma kokoontuu. Voi tätä älyn säihkettä. SavoRULES ja ironmikes löysivät lopultakin toisensa.
Olet siis saanut yhden ylipuhuttua Tarjan taakse ja kyseessä on sinun kanssasi tasaväkistä kisaa palstan tyhmimmästä käyvä tomppeli SavoRULES.
Buahahhaaaaa.. IronRULES ja Savomikes.
UAUAAAAhhhhaaahh, kuolen nauruun..Miken perusteilla ei ole mitään merkitystä omaan kantaani.
Olet siis vain nyyhkivä räkänokka joka ei tiedä mistään mitään.
- Kyykkyyn!
Menepä nyt pedofiliaa ja muita kieroutumia kannattava pikku homppelinilkki takaisin siihen tuttuun asentoosi, siis kyykkyyn!
- ironmikes
Älä inise puskahiiri. Missä ja koska olen noita sinuun sopivia mieltymyksiä osoittanut? Siitähän sinä puhut, mistä olet kiinnostunut, eli homoista ja pedofiileistä. Onnea valitsemallesi tielle luuseri.
- Kyykkyyn!
ironmikes kirjoitti:
Älä inise puskahiiri. Missä ja koska olen noita sinuun sopivia mieltymyksiä osoittanut? Siitähän sinä puhut, mistä olet kiinnostunut, eli homoista ja pedofiileistä. Onnea valitsemallesi tielle luuseri.
Lopeta se lapsellinen vinkumisesi saatanan hinttari! Minä äänestän heteromiestä koska en halua tästä maasta tuollaisten sinunkaltaistesi kieroutuneiden paskojen johtamaa homolandiaa! Mene rääpäle kyykkyyn ja ole hiljaa! Paskahousu hinttari olet!
Tekisit edes töitä etkä piipittäisi täällä kaiken aikaa! Olet pelkkä turha loiseläjä! Kannatat hyvinvointivaltiota ja lesbopresidenttiä koska hyvinvointivaltion sosiaaliturva elättää sinut ja lesbo ajaa parhaiten tuollaisen perverssin pikku paskan asioita! Mene hoitoon älykääpiö! - ironmikes
Kyykkyyn! kirjoitti:
Lopeta se lapsellinen vinkumisesi saatanan hinttari! Minä äänestän heteromiestä koska en halua tästä maasta tuollaisten sinunkaltaistesi kieroutuneiden paskojen johtamaa homolandiaa! Mene rääpäle kyykkyyn ja ole hiljaa! Paskahousu hinttari olet!
Tekisit edes töitä etkä piipittäisi täällä kaiken aikaa! Olet pelkkä turha loiseläjä! Kannatat hyvinvointivaltiota ja lesbopresidenttiä koska hyvinvointivaltion sosiaaliturva elättää sinut ja lesbo ajaa parhaiten tuollaisen perverssin pikku paskan asioita! Mene hoitoon älykääpiö!Älä inise puskahiiri, sillä olet kykkijäksi luotu.
Älä poju vaan ikinä vaihda tuota osuvaa nikkiäsi, sillä se sopii sinulle mainiosti.
Miten älysitkin ottaa itseesi noin hyvin viittavan nikin. Hahah!
Mistä sinä idiootti "tiedät" että Halonen on lesbo?
Mistä sinä vätys tiedät, että Niinistö on hetero?
Kannatako siis tietämättäsi kaltaistaisi hinttaria?
Puheesi viittavat pahoin siihen suuntaan, ettet aivan terve ole vaan joku luiskaotsainen nettiraato.
Sinulaisiasi tyhmiä pikku rääpäleitä sopii 20- tusinaan, mutta pitäähän sinunkin saada jossain kimittää ja inistä paskat housuissa ja tietenkin pusikosta.
Mene siis sassiin nikkisi osoittamaan asentoon...... Kyykkyyn. - Tarkkaavainen
ironmikes kirjoitti:
Älä inise puskahiiri, sillä olet kykkijäksi luotu.
Älä poju vaan ikinä vaihda tuota osuvaa nikkiäsi, sillä se sopii sinulle mainiosti.
Puheesi viittavat pahoin siihen suuntaan, ettet aivan terve ole vaan joku luiskaotsainen nettiraato.
Sinulaisiasi tyhmiä pikku rääpäleitä sopii 20- tusinaan, mutta pitäähän sinunkin saada jossain kimittää ja inistä paskat housuissa ja tietenkin pusikosta.
Mene siis sassiin nikkisi osoittamaan asentoon...... Kyykkyyn.Huomasithan jo, että heppu myöntää jo nimmerkissään mikä on miehiään? Hän on siis jo alistunut häviöön.
- Kyykkyyn!
ironmikes kirjoitti:
Älä inise puskahiiri, sillä olet kykkijäksi luotu.
Mene siis sassiin nikkisi osoittamaan asentoon...... Kyykkyyn.Tiedät varmasti (vaikka tyhmä oletkin) mitä tämä nikki tarkoittaa. Tuollainen naurettava vittuiluyritys minun nikistä osoittaa sen että olet kyykyssä. Ei tuollaisen rääpäleen kyykyttämiseen tarvita edes Kyykyttäjää...
Lopeta tuo lapsellinen pyristelysi senkin keskenkasvuinen teinihinttari! Tuollaista älykääpiötä paskahousua ei ota tosissaan edes päiväkoti-ikäiset lapset vaikka sellaisille varmasti tuolla kaduilla uhitteletkin. Olet todella kyykyssä ja tuollainen pöljä piipitys todistaa sen, että tuollaisten aivosoluvajauksesta kärsivien pikku paskojen ei kannattaisi tulla aikuisille heteromiehille uhittelemaan! Parempi siis että tyydyt leikkimään sillä pikku pippelilläsi ihan yksiksesi koska ei tuollaisen säälittävän kuraperseen seuraa kukaan kaipaa!
Myönnä vain rehellisesti että olet kyykyssä niin kukaan ei enää kiusaa sinua säälittävää pikku paskaa! - Kyykkyyn!
Tarkkaavainen kirjoitti:
Huomasithan jo, että heppu myöntää jo nimmerkissään mikä on miehiään? Hän on siis jo alistunut häviöön.
Sinä säälittävä pikku paska tiedät varsin hyvin mitä tuo nikki tarkoittaa. Pidä siis se leipäläpesi kiinni pikku runkkari!
Taidat olla yksi noista ironhinttarimiken monista sivupersoonista. Ironpaskamikes ei saa tukea keneltäkään muulta kuin omalta ääliömäiseltä itseltään. Naurettava paskahousu olet! - ironmikes
Kyykkyyn! kirjoitti:
Tiedät varmasti (vaikka tyhmä oletkin) mitä tämä nikki tarkoittaa. Tuollainen naurettava vittuiluyritys minun nikistä osoittaa sen että olet kyykyssä. Ei tuollaisen rääpäleen kyykyttämiseen tarvita edes Kyykyttäjää...
Lopeta tuo lapsellinen pyristelysi senkin keskenkasvuinen teinihinttari! Tuollaista älykääpiötä paskahousua ei ota tosissaan edes päiväkoti-ikäiset lapset vaikka sellaisille varmasti tuolla kaduilla uhitteletkin. Olet todella kyykyssä ja tuollainen pöljä piipitys todistaa sen, että tuollaisten aivosoluvajauksesta kärsivien pikku paskojen ei kannattaisi tulla aikuisille heteromiehille uhittelemaan! Parempi siis että tyydyt leikkimään sillä pikku pippelilläsi ihan yksiksesi koska ei tuollaisen säälittävän kuraperseen seuraa kukaan kaipaa!
Myönnä vain rehellisesti että olet kyykyssä niin kukaan ei enää kiusaa sinua säälittävää pikku paskaa!Rääpäle hoi! Sinä olet jo omassa nikissäsi myöntänyt kontaavasi edessäni KYYKKYYN.
Konttauttasin sinua muuten missä tahansa muuallakin, mutta nyt olet turvassa siellä pusikossa. Vapise siis edellekin kyykyssäsi siellä pusikossasi, sillä muuhun sinusta ei ole.
Lasket allesi tosipaikassa, sen tiedän jo ennalta. Hoitelen sinut helposti, sillä olet liian tyhmä ja heikko pärjäämään minulle.
Suuri suusi on täällä ammollaan, mutta siihen se jääkin. Olet tyypillinen nettiraato, joita olen hoidellut aivan riittävästi. Olet ns. nyrkillä tapettava hyypiö.
- Thaimaassa
Olen ollut ulkomailla muutamia vuosia - käynyt myös ko. maassa. Miten siellä yksi turisti muiden joukossa pystyy auttamaan muita - paitsi lääkäri ? Eikä siellä noin vain kävellä paikallisten viranomaistan yli, joilla on täydellinen, ehdoton määräysvalta. En ole myöskään nähnyt lääkärintodistusta kenenkään vammoista, mutta kuten maailmanmatkaajana hyvin tiedät, pienikin vamma saattaa tropiikissa muuttua vakavaksi. Eikö tavoitteena myös ollut saada kaikki ne pois alueelta, joilla ei ollut omaisia kadoksissa ?
- ironmikes
Kymmene tuhannet ihan tavalliset thaimaalaiset auttoivat turisteja monin eri tavoin. Ei aina tarvitse olla lääkäri auttaakseen. Sauli on kertonut pudonneensa kaivoon??? Eipä tainnut kovin syvä kaivo olla ja sekin varmuudella täynnä vettä tulvan jäljiltä. Jokin ei vaan nyt täsmää Saulin jutuissa mättää, eikä osu kohdalleen.
Suomessa ja TV:ssä hän oli aivan normaali, eikä maininnut mitään "loukkaantumisestaan". Jos vamma olisi ollut hoitoa vaativa, niin Niinistö olisi joutunut jäämään sairaalaan. Minulle eivät nuo Saulin selittelyt uppoa, mutta sinä saat niihin toki aivan vapaasti uskoa. - Analyytikko...
ironmikes kirjoitti:
Kymmene tuhannet ihan tavalliset thaimaalaiset auttoivat turisteja monin eri tavoin. Ei aina tarvitse olla lääkäri auttaakseen. Sauli on kertonut pudonneensa kaivoon??? Eipä tainnut kovin syvä kaivo olla ja sekin varmuudella täynnä vettä tulvan jäljiltä. Jokin ei vaan nyt täsmää Saulin jutuissa mättää, eikä osu kohdalleen.
Suomessa ja TV:ssä hän oli aivan normaali, eikä maininnut mitään "loukkaantumisestaan". Jos vamma olisi ollut hoitoa vaativa, niin Niinistö olisi joutunut jäämään sairaalaan. Minulle eivät nuo Saulin selittelyt uppoa, mutta sinä saat niihin toki aivan vapaasti uskoa....samanlaisia itkijöitä kuin sinä ja SavoRULES. Tosi mies ei itke vaivojaan ja korosta niitä, kuten sinä ja SavoRULES joudutte tietysti tekemään säilyttääksenne eläkkeenne.
Taitaa pelko kyteä persiissä, että Sauli pistää teidätkin töihin, mutta voitte olla huoletta.
Pääeläke napsahtelee tileillenne entiseen tahtiin!
Kirjoituksistanne päätellen ei työllistymisestä ole vaaraa.. - Et ole tervejärkinen
ironmikes kirjoitti:
Suomessa ja TV:ssä hän oli aivan normaali, eikä maininnut mitään "loukkaantumisestaan". Jos vamma olisi ollut hoitoa vaativa, niin Niinistö olisi joutunut jäämään sairaalaan. Minulle eivät nuo Saulin selittelyt uppoa, mutta sinä saat niihin toki aivan vapaasti uskoa.toki olen san aina tiennytkin.
Aikasemmin kysyit mistä olen saanut päähäni, että olet kommunisti. No sun typeristä kirjoitusksista tietenkin joista moni muukin saman johtopäätöksen tehnyt itse taidat vaan olle _NIIN_ tyhmä ettet edes omaa kyykky tilaasi tiedä.
Vai aina pitäisi joutua sairaalaan ja valittaa hirveästi, jos on loukkaantunut? No sinä varmaan niin tekisitkin kun et muuhun pysty.
Ja itseäsi kovana jätkänä pitä itkupelle varmaan tulipankin asttuessa yrittäisi tulipalon kusemalla sammuttaa eikä pieneen tyhjään päähäsi pälkähtäisi soittaa palokuntaa avuksi.
Sauli pystyi täällä auttamaan avun ja avustusten paikalle saamista huomattavasti paremmin kuin paikan päällä.
Jos täällä ei viranomaiset herää katastrofiin niin ne on tultava herättämään.
Ja lopuksi voi vittu, että sä olet tyhmä. No sulla on nikin vaihto on edessä kun Sauli korjaa potin. - ironmikes
Et ole tervejärkinen kirjoitti:
toki olen san aina tiennytkin.
Aikasemmin kysyit mistä olen saanut päähäni, että olet kommunisti. No sun typeristä kirjoitusksista tietenkin joista moni muukin saman johtopäätöksen tehnyt itse taidat vaan olle _NIIN_ tyhmä ettet edes omaa kyykky tilaasi tiedä.
Vai aina pitäisi joutua sairaalaan ja valittaa hirveästi, jos on loukkaantunut? No sinä varmaan niin tekisitkin kun et muuhun pysty.
Ja itseäsi kovana jätkänä pitä itkupelle varmaan tulipankin asttuessa yrittäisi tulipalon kusemalla sammuttaa eikä pieneen tyhjään päähäsi pälkähtäisi soittaa palokuntaa avuksi.
Sauli pystyi täällä auttamaan avun ja avustusten paikalle saamista huomattavasti paremmin kuin paikan päällä.
Jos täällä ei viranomaiset herää katastrofiin niin ne on tultava herättämään.
Ja lopuksi voi vittu, että sä olet tyhmä. No sulla on nikin vaihto on edessä kun Sauli korjaa potin.Olet aivan vastaava vellihousu, kui suuresi ihailemasi Niinistökin.
Se poju aivan yksi ja hailee mitä sinä ja sinun tyyppisesi pellet luulevat minusta, väärässä olette joka iikka. Jos olisin kommari, nii sanoisin sen kyllä sinullekin päin finnistä naamaasi.
Oletko saanut joskus kuonoosi kommarilta, kun näet niitä joka harhaisena paikassa?
Voin sanoa sinulle Mikki Hiiri, että olet van harhaluuloinen idiootti ja juuri sopiva kyykkimään täällä.
Saulihan kertoi joutuneesa sairaalaan, eli hän sinun mukaasi valittaa hirveästi!! heheh! Muutama naarmu sai tämän vellhousun sairaalaan, josta tohtorisetä ajoi miehen sieltä pois, sillä siellä oli muutakin tekemistä kun kuunnella Salen valittelua jostain pikku jutusta. Omilla koivillaan Sale siellä koikkelehti, eli ei hän päivää.
Sauli ei pystynyt täällä Suomessa tekemään mitään muuta, kuin räksyytämään suu vaahdossa TV:ssa muiden tekemistä, joten älä puhu paskaa rääpäle.
Silloin kun Thaimaasta paennut Sauli oli päässyt Suomeen, täällä jo tiedettiin tilanne, joten taas puhut paskaa.
Lopuksi. Osaatko sinä vähälahjainen puskasta huutelija puhua edes vaihteeksi totta?
Niinistöllä on viime aikoina ollut siinä suuria vaikeuksia ja juuri siki sinä ja suosikkisi häviättekin yhdessä.
- vaarallinen.taimaa
Taimaan keikasta olisi voinut kysellä tälläkin kierroksella vähän tarkemmin. Yhdessäkän tentissä ei tainnut olla asiasta puhetta? No siellähän on muillakin suomalaisilla ollut onglmia. Viimeksi taisi olla Frederik pulassa, olikohan hävittänyt lentolippunsa tai jotain. Ja se yksi Soul-laulajakin hukkui (tai katosi) jollakin reissulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164