Olisikohan kellään tietoa, mistä saisin Stellan Piste. nuotit? Jos nuotit on jossain laulukirjassa, netissä tai jotain, olisi kiva, jos kertoisitte minulle. Kiitos etukäteen!
Stellan Piste. nuotit?
4
2559
Vastaukset
- ^^pimputtaja^^
Olen itsekkin etsiskellyt nuotteja mutta, kirjastosta löytyy varmaankin
- piste*
nuotit löytyy kirjasta:
Suomipopin helmiä 4 : Lauluja Satumaasta Rakkauteen ja piikkilankaan - stellan piste-fani (kans)
Mokka!
Mä oon ettiny kans niitä nuotteja Stellan Pisteeseen... Mut en oo löytäny. Toivottavasti löytyy! Onnee etsintöihin! :( :/ :) :D - Bluenote78
Verse: | Ab | C | Db | Db | Fm | Eb | Db | Db(sus2) | Ab | C | Db | Db |
Bridge: | Db | Eb | Cm | Fm | Bbm | Bbm | Eb | Cm |
Chorus: |: Db | Eb | Fm | Fm :| Db | Cm | Bbm | Bbm | Fm | Eb | Ab | Ab |
Kitarasoolo: | Db | Eb | C7 | Fm | Bbm | Bbm | Eb | Eb/C |: Db | Eb | Fm | Fm :|
(Anna mun olla...): | Db | Eb | Fm Eb | Ab Eb |
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814