Entinen_sisar vastasi kirjoitukseen vihan tunteet...

entinen_sisar

... kaikille niille ihanille ihmisille, jotka kantavat minusta huolta! Tämä on ollu niin positiivinen kokemus, että tunnen siitä iloa, vaikkei hymyä vielä näekkään.

Olen niin väsynyt!!!

Entinen_sisar

5

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.veli

Olet luultavasti saannut noi viestit luopioilta.
      Täällä ne tekeytyy jopa vanhimmiksi...ole varovainen...

• Lohduttaminen ja kuunteleminen sekä ymmärtäminen luopiolta on suoraan saatanasta, eikö? Kun kaipaa olkapäätä, vaikka sähköisesti niin onko sillä todella jotain merkitystä, että keneltä sen olkapään saa?

Sen lisäksi täytyy muistaa ettei keskustelu tai vertaistuki ole mitenkään vaarallista eikä likimainkaan kaikki ole jotain muuta kuin väittävät.

• exsä

Oikea totuudentorvi...

• Antaeus.

Kiva kuulla kuulumisiasi.
      Kerroit kuinka olet tehnyt kirjeen seurakuntaan ja odotat vastausta. Mielestäni se oli hyvä idea. Kirjeessä on helppoa purkaa rehellisesti omat tunteensa. Oma olokin kevenee kun sen tekee.
      Toivotaan että kirjeesi saa sellaisen vastaanoton kuin toivot (ja jonka olet mielestäni ansainnutkin).
      Kerroin aiemmin kuinka olin itse kerran masentunut ja söin monia lääkkeitä. Väsymys on todella rankkaa välillä. Olin itse niin väsynyt etten kaikkina päivinä jaksanut nousta ollenkaan ylös. Pahimmillaan saatoin olla sängyssä kolmekin päivää.
      Usein jaksoin tehdä yhden kävelylenkin päivässä. Pikkuhiljaa kuitenkin selvisin pois uupumuksesta.
      On normaalia masentuneena kokea elämänsä välillä erittäin synkäksi. Itsesyytökset, omanarvontunteen väheneminen ja mielihyvän menettäminen ovat hyvin tyypillisiä. Itse yritin suhtautua näihin tunteisiin ymmärtäväisyydellä ja neutraalisti. Tajusin että ne ovat osa taudinkuvaa ja kuuluvat asiaan ja että voinnin kohentuessa ne vähenevät ja niistä päästään. Näin tapahtuikin. Kun itse kärsii sairaudesta ja pahasta olosta elämä näyttää varmasti synkemmältä kuin oikeasti onkaan!
      Monet meistä joutuvat elämässänsä vaikeisiin tilanteisiin. Masennus on hyvin yleinen vaiva nykyisin. Et ole yksin näiden asioiden kanssa.
      Toivon ettet ota paineita jaksamisesta ja että olet ymmärtäväinen ja armollinen itseäsi kohtaan.
      On tärkeää hyväksyä ja rakastaa itseään. Kukaan meistä ei ole täydellinen,eikä tarvitse ollakaan.Virheitä ja epäonnistumisia sattuu jokaiselle koska se on osa ihmisenä olemista.
      Kirjoitan näitä ajatuksia sinulle vilpittömästi, koska minulla on omakohtaista kokemusta.
      Toivottavasti sinulla on ystäviä tai edes joku ihminen kenen kanssa voit keskustella näistä asioista.
      Toivon sinulle edelleen kaikkea hyvää!

• entinen_sisar

... lukea tämä kahteenkertaan, ennen kuin vastasin. Klo on jo 02:50, enkä ole vielä nukkunut. Ajattelin vaan käydä täällä vastaamassa, mutten jaksaisi kirjoittaa/kirjottautua enää. Silti oli ihan pakko vastata.

Kiitos Antaeus!

Minä koin aivan kuin olisit kirjoittanut minusta itsestäni, ihan paineistaottamiseen asti. Minä kiitän Sinua, vaikken osaakkaan tehdä sitä siten, kuin tahtoisin. Ota silti vastaan vilpitön kiitokseni. Nyt minä menen nukkumaan hyvillä mielin.

Toivon, että joskus osaisin auttaa vastalahjaksi jotakin toista, siten kuin Sinä minua nyt.

Nuku Sinäkin rauhaisasti

Entinen_sisar

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3520
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2346
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1428
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe