on ehdottomasti cliff. kunnioitan sitä henkilö erittäin suuresti, vaikka hän kuoli ennen syntymääni. kuunelkaa nyt vaikka orion tai anesthesia pulling teeth...ei jason tai rob oo mitään verrattuna cliffiin. mitäs mieltä te ootte?
paras basisti
8
1210
Vastaukset
- Holomi
Olihan Cliff ihan omaa luokkaansa soittajana ja säveltäjänä. Harmi vaan että lahjakas mies kuoli nii traagisesti ja nuorena...Mutta itse pídin myös Jasonista, hän kyllä täytti hyvin Burtonin saappaat
np The Call of Ktulu.- InMyMind
Cliff on jumala. Muuta ei voi sanoa. Newsted ja Trujillo ovat myös mahtavia, mutta Cliff on ehdottomasti paras.
- Olio
Cliff Burton on yksi suurista hevibasisteista, joten paras Metallica basisti hän on.
- Cliffffff
Cliff aivan selvästi...Ei ne muut o niin hyviä soittamaan / säveltämään. Harmi, että ei enään elä :(
- burton jyrää!
Cliff Burton on paras basisti....
- dabasser
ja ihan ammattilaisena voin kyllä sanoa, että totta turiset kuomaseni. :)
- ........
on varsinki ku kuuntelee ekalla levyllä sen Anaesthesia (pulling teeth) vai miten nyt olikaan, kuiteni aivan loistava biisi pelkästään bassolla ja lopussa rummut tulee kuvioihi.
Muuten, eikös ennen Cliffii ollu joku basisti Metallicalla? Mut se ei oo kuitenkaa missää levyllä. - volvere
........ kirjoitti:
on varsinki ku kuuntelee ekalla levyllä sen Anaesthesia (pulling teeth) vai miten nyt olikaan, kuiteni aivan loistava biisi pelkästään bassolla ja lopussa rummut tulee kuvioihi.
Muuten, eikös ennen Cliffii ollu joku basisti Metallicalla? Mut se ei oo kuitenkaa missää levyllä.Kyllä, ennen Cliffiä oli Ron McGowney mutta hänellä meni hermot jätkien ryypätessä (ja koska oli huono basisti) niin hän lähti bändistä. Jossain sanotaan että hänet potkittiin mutta hän lähti itse, koska oli kuullut että jätkät tahtoo Cliffin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175