tietääkö kukaan tuontiauto firmasta OMB-Transports.
saksalainen myyjä laittaa auton laivaan tai rekkaan
ja suomalainen ostaja maksaa auton kyseiseen firmaan
ja kun auto on suomessa, on viisi päivää aikaa tutkia ja koeajaa autoa. jos auto ei miellytä, voi palauttaa sen ja saa maksamansa rahat takaisin OMB.stä. Yllätys vielä, saksalainen myyjä maksaa kulut.
onko kellään tietoa OMB transports tuonnista
pula-aho
4
596
Vastaukset
rahojen palautus hoituu. Saksalainen vaatii monesti passin pantiksi jo koeajon ajaksi tai kaveri viereen istumaan. En kyllä jaksa uskoa tuohon. Sorry vaan
- Sepe
xvcbvcb
- lakunaama
VAROITUS SUA YRIYETÄÄN KUSETTAA.ÄLÄ EDES LÄHETÄ MITÄÄN KÄSIRAHAA.TOINEN KUSETTAJA ON SAFE-PAY-CAR SIVUSTOT.
- kojo
yritys ku tossa alla toi "kellään kokemusta" otsikolla.
Haluuvat jonkun osuuden rahaa enakkoa, ja sen koommin ei kuulu autosta tai myyjästä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175