Ylläri Selviytyjissä

bat guano

Lesbohegemonia sai pahan särön. Peli muuttui jälleen kiinnostavaksi.

7

2283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettitietäjä

Katso CBS:n sivuilta jos epäilet vastausta.

• hah

Olet urpo. Ei tarvitse surffata minnekään sen todistamiseksi.

• tinnitys

aivan mahtavaa kun chris voittaa eikä kukaan niistä ärsyttävistä ämmistä. mä niin vihaan niitä itserakkaita amya ja elizaa ja luojan kiitos ne ei yllä edes toiseksi :) aivan mahtavaa :)

• Ihmettelevä

Lauantain jaksossa paljastui, että Scout ja mitä ilmeisimmin myös Ami ja mahdollisesti LeAnn ovat lesboja. Amin käyttäytymisen perusteella se olisi pitänyt arvata jo aikaisemminkin. Onko ne tarkoituksella ottaneet noita lesboja tähän show:hun ?

• lesbiangirl

Homoseksuaaleja on ollut aina ja tulee aina olemaan, miksi ei selviytyjissä?

• stasi-tarja
        lesbiangirl kirjoitti:

Joo mut kolme on liikaa, montakohan homoa oli miehissä - ehtivät jo tippua... Onneksi itserakas p s k a Ami sai niellä katkeran kalkin.

• bat guano
        lesbiangirl kirjoitti:

Lesbot eivät pidä miehistä - siis muutenkaan. Ilmankos tuo kolmen kopla vei läpi suunnitelman, että kaikki miehet pudotetaan ensin. Heteronaiset olivat vain statisteja tässä kieroilussa.

Homoseksuaalit näyttävät olevan pääsääntöisesti aika omahyväistä porukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60