perheenjäsenestämme.
http://www.hauhau.com/kuvat.php?sivu=nayta_kuva&id=8804
Uusi elo on alkanut mahataudilla. Onneksi on hyvän kasvattajan tuki takana, ettei ole mennyt sormi suuhun missään vaiheessa, että mitäs nyt tehdään. Tosin lasten tautien perusteella on kokemusta mahataudista muutenkin. Eli nestettä, valvomista... mutta silti niin ihanaa.
Tässä kuva meidän uudesta
14
1325
Vastaukset
- hatam
näyttää jatkuvasti noita kuvia sakemannin pennuista. Varsinkin mulle, sakemannifanille.
Onnea uuden perheenjäsenen kanssa.- hatam
davalyan kirjoitti:
omistajalle,hatamille taidan lähteä etsimään sakun kuvia :)
Taidan lähteä katselemaan kauppoihin autoja. Jokakeväinen autokuumekkin on helpompi sairaus kuin toi vauvakuume.
hatam kirjoitti:
Taidan lähteä katselemaan kauppoihin autoja. Jokakeväinen autokuumekkin on helpompi sairaus kuin toi vauvakuume.
just löysin sellaisen sivuston missä olisi ollut myytävänä vain sakun pentuja ja niitä oli ainakin kymmenen pentuettä kymmenillä kuvilla :)
- Lizzie
Ihana pentu:). Meinaa taas hauvakuume iskee pahasti...oi voi...muutama vuosi pitäs jaksaa odotella ennen kun olis hyvä aika...
näköinen kaveri.Varmaan tarmoa riittää touhuta kaikennäköistä emännän iloksi ja "kiusaksi".
Rapsutukset Empulle.- SilverFox
Ja onnea uuden perheen jäsenen johdosta, kaikkea hyvää ja eiköhän/toivottavasti mahatauti menee pian ohitse..
Voi miten suloinen pentu..=) Noita pentu kuvia kun näkee,niin koirakuume iskee..:D Onnea uuden perheen jäsenen johdosta!=)
- toscan
Onnellisille Empulle ja Koirakolle!
Eli sulla on nyt uusi ikioma kotiteatteri!
Meillä kun on myös pentuja, niin ollaan ristitty niiden pesälaatikko kotiteatteriksi. Siinä vieressä istuskellaan ja vahdataan. (Vaikka ne pienet vain nukkuisivat). - majorica1961
noi Sakun pennut on niin sööttejä. ehdoton ykkös koirarotu / jaettu paikka Chihuahuan kanssa. Minulla ei vaan aika riittäisi kouluttamaan Sakua. Siksi olen hankkinut pienempiä seurakoiria.
- tahmatassun
Ja pilke silmä kulmassa, et kohta alkaa armoton tuhoaminen... heh, toivottavasti ei...;)
- * äänestin :)
Ihana sakemannin pentu ja kuva muutenkin hyvä ja tarkka laadultaan. Täydet pisteet molemmille.
- nappi06
voi että kun oli sitten todella lutuinen pikku haukku:) mutta pian siitä kasvaa lutuinen iso haukku. toivottavasti vatsa tauti menee pian ohitse.
- nelli.a
Onnea uudesta pennusta! =)Sitä vaan tartutetaan täällä pentukuume siemieniä ;)vai... no minulle se tarttui kyllä jo vähän aikaisemmin, eli tulossa on helmikuussa=) Tuosta taitaa tulla aika suuri.. ainakin tassut on mahtavat, tosi suloinen.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763