joutuu pannaan.....
DR Swan ei pääse kirjaantuuuuuuuu....
ja kun avaa jonkun viestin ruutu kuulemma ihan valkoinen..........
Jos joku tietää olis ystävällinen ja kertois...
Huuhaa täynnä sekoja joten puoskaria tarvitaan...!!!!!!!!!!
Voiks nimimerkki.....
9
644
Vastaukset
- Kuunkulkija
selaimen asetukset on liian "tiukat". Oliskohan jotain muuttunut? Hyväksyykö activeX:n esim? Jos sivu on valkoinen ja vasemmassa alakulmassa lukee Valmis niin veikkaisin tätä.
Dr.Swanin kirjoitukset eivät ole ainakaan olleet sellaiset että olisi syytä bannata.
Olenkin ihmetellyt kun ei ole näkynyt... - miskak_evk
- häiritsee chattissa tai keskusteluja liikaa ja niistä ilmoitetaan jollekin sefulle.
- yleensä banneihin on joku selvä syy.
Onhan siellä ohjeet miten toimia chattissa taikka keskustelupalstalla... - Haamu M
Se Seko Seko ole jonkun valtion päämiehen nimi.....?
- =:0)))3
saattaa päästä....
- Alien-8
joutua banniin.Tiedän 2004 jälkeen montakin nimimerkkiä,joiden IP-osoite on jäljitetty,ja henkilö on saanut porttikiellon s24:lle.Häiriköinnin täytyy tässä tapauksessa olla aika rankkaa,mutta pahimmat tapaukset voivat johtaa käräjille asti: http://www.itviikko.fi/uutiset/uutinen.asp?UutisID=54566
- heekuli
Huuhaa palsta onkin tarkoitettu ymmärtääkseni,myös"erikoislaatuisille"mielen ilmaisuille,eikä niistä tietenkään ole järkeä bannata.Mutta,henkilöön kohdistuvasta herjaamisesta voi ja pitääkin pistää pihalle foorumista.Näin asian näen,tosin sheriffin mielipide olisi vielä hyvä kuulla.Että,mitä kriteereje hän käyttää?
huuhaalla ei luulisi kovin löysästä laittavan nimimerkkejä "nici" banniin. Pilailua ja huumoriahan huuhaalla esitetään, mutta jos pila on häiriköivää, kohdistuu yhteen henkilöön, on jatkuvaa niin varmaankin kyseenalainen nimimerkki laitetaan pihalle, asiasta kannattaa kysyä tämän palstan sheriffiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929