Niinistö oli asiallinen ja kohtelias kaikissa väittelyissä ja keskusteluissa (kuten myöskin kannattajansa), mutta... Halonen... heti, kun jäi alakynteen, tuli paskaa niskaan Niinistölle oikein suurella saavilla... ja mitä Tarja edellä, sitä tahdottomat pellet perässä! Halosen äänestäjät, eivät tajunneet mistään mitään, eivätkä näy tajuavan vieläkään- edes sitä, että heitä on jymäytetty pahemman kerran. Ei Suomi puheilla ja halimisilla tästä nouse!
KUKA SE SITÄ LOKAA
8
331
Vastaukset
- joillakin
Voi kun joillakin on vaikea kestää häviötä. Tuollaisten ehdokasko pitäisi olla presidentti!
- sauli
se on, sossujen järki ja älykkyysosamäärä ei riittänyt Niinistön vastausten ymmärtämiseen...
- järki
riitä edes täällä käytäviin keskusteluihin!
- SEIJA,.,.,
Kokoomus ja keskusta hoiti vaalikampanjan tyylkkäästi. Ei meidän tarvinnut lähteä lokaa heittämään. Meillä oli hieno ehdokas ja se oli paras käyntikortimme!!
SAULI: Tämä ei ole reilua että kaikki asiantuntijat ovat minua vastaan. Kuka h-tti voi äänestää tommosta pelleä presidentiksi. Pelkästään tuollainen lause kertoo ehdokkaasta kaiken.
- mieltä
Halosen kytköksistä tai voisitko kertoa, mitä se Halonen tekee kansan hyväksi muuta, kuin puhuu?
- Sauli
puolet kansasta huomasi millainen muumimamma ja sekopää(Setan puh.johtaja)) Tarja on.
- idiooteilla
Sauli kirjoitti:
puolet kansasta huomasi millainen muumimamma ja sekopää(Setan puh.johtaja)) Tarja on.
Halosen kannattajilla ole parempaa sanottavaa, eivätkä ne vastaa kysymyksiin, kun ei ole mitään vastattavaa tai mitään puolustuksia. Nielevät kaiken, mikä vähänkin liittyy Haloseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144