Millälailla teidän koirat suhtautuu omistajiensa tunteiden ilmaisuun ja muutoksiin.
Meillä koiralla heiluu häntä jos kaikki nauraa ja on hauskaa. Sitten taas kun itketään niin koira tulee lohduttamaan. Kun lapsi itkee koira tulee kärsimättömäksi. Vinkuu ja liikkuu rauhattomasti.
Onko muilla tällaisia tapauksia ollut? Onkohan koskaan tutkittu paljonko koirat ihmisten tunteita ymmärtää?!
Ihmisen tunteet ja koira..
4
808
Vastaukset
- Mimm.u
että "lohduttaako" koirat toisia surullisia kanssasisariaan. Mistä tietää kun koira itkee?
osaa lukea ihmistä,meillä noi chowit on ainakin heti oppineet että jos olen huonolla tuulella vaikka olisin ihan hiljaa niin menevät kauemmas,mutta normaalisti ovat jaloissa :)
- nelli.a
koira lohduttaa. Tulee luokse ja alkaa nuolla kasvoja ym.. Itsekin olen ajatellut tätä asiaa,ja luulen että se on ihan tavallista laumakäyttäytymistä. Oman lauman jäsenet ovat koiralle tosi tärkeitä. Meillä tuo uros koira on muutenkin sellainen että jos kylään tulee pieni lapsi niin ei tuo tiedä miten päin olisi kun se kulkisi vaan koko ajan perässä ja hoitaisi.. ja saati sitten jos lapsi alkaa itkeä, sitten se on jo itsekin ihan hätää kärsimässä..
Meillä ainakin kun itse olen surullinen,niin koira "tökkii",pitää päästä emännän kainaloon ja painaa se pää syliin. Ja lenkille kun mennään ja oon surullinen,niin koiruus keksii vaikka mitä huvittavaa,niin eihän sieltä lenkiltä voi pois tulla muuten kun iloisena ja nauravaisena..=)
Jos on hauskaa ja naurattaa,niin yleensä koiruus sitten "kokovartaloheiluntaa" ja murisee( juttelua..)..=)
Viime vuoden alussa jouduin päästämään koiranpentuni enkelikoiraksi,ja kun tultiin itku silmässä kotia,niin tää vanhempi koirani ei tullu tervehtimään tavallisesti,vaan makaili paikallaan.. Ehkä se tiesi mitä on tapahtunut,kun ei tullutkaan koiranpentu takaisin..=(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965