Olitkos SuviAnne Siimes todellisuudessa Niinistön vai Halosen puolella. Kyllä sun oli pakko tietää ettei demarit sua sinne halunnu!
Suvi Annen kuolemansuudelma
22
716
Vastaukset
- ei enään
tarvitse peitellä PUNAVÄRIÄ.
Viestisi on myöhässä, SAK:n ja SDP:n kusetuskampanja
onnistui täydellisesti.
Numerot kertovat totuuden...
51.8%.80% kuuluu Suomessa liittoon. Mitäs dramaattista siinä on. Tuskin ne kaikki siellä puna värin takia on. Sul on niin käsittämätöntä asioiden yhdistelyä että tarvii kysyä, että mistä ihmeestä ot tommosta saanut päähäs. Onkos sun ystäväpiiris koostunut tästä 20%n kokoomuslaisesta vähemmistöilmiöstä?
- kuulu...
MattiMeikäläinen kirjoitti:
80% kuuluu Suomessa liittoon. Mitäs dramaattista siinä on. Tuskin ne kaikki siellä puna värin takia on. Sul on niin käsittämätöntä asioiden yhdistelyä että tarvii kysyä, että mistä ihmeestä ot tommosta saanut päähäs. Onkos sun ystäväpiiris koostunut tästä 20%n kokoomuslaisesta vähemmistöilmiöstä?
Nautin kotona kaikista sosiaalituista,
mitä vasemmisto on minulle järjestänyt.
Olen niin katkeroitunut,koska saan niin
vähän avustuksia.
Oikea toimeentulotuki olisi n.2000e kuussa
käteen ja asumistuki n.600-800e/kk.
Lasketteluvälineetkin pitäisi vaihtaa,
en kehtaa mennä rinteeseen 04/05 mallisilla
varusteilla.
Hienoja nuo 37 tuuman taulutelevisiot,
täytyypi viedä huomenna lasku sossuun. kuulu... kirjoitti:
Nautin kotona kaikista sosiaalituista,
mitä vasemmisto on minulle järjestänyt.
Olen niin katkeroitunut,koska saan niin
vähän avustuksia.
Oikea toimeentulotuki olisi n.2000e kuussa
käteen ja asumistuki n.600-800e/kk.
Lasketteluvälineetkin pitäisi vaihtaa,
en kehtaa mennä rinteeseen 04/05 mallisilla
varusteilla.
Hienoja nuo 37 tuuman taulutelevisiot,
täytyypi viedä huomenna lasku sossuun.Olen minäkin välillä työttömänä mutta nykyään on edes joskus töitä vaikka aika pätkäluonteiseksi on mennytkin. Kun on opiskellut vuosia niin ei sitä oo tehnyt sen takia että pitäis sossun jonossa seistä.
- miehen
Olen minäkin välillä työttömänä mutta nykyään on edes joskus töitä vaikka aika pätkäluonteiseksi on mennytkin. Kun on opiskellut vuosia niin ei sitä oo tehnyt sen takia että pitäis sossun jonossa seistä.
syytä se lama varmaankin oli...:)
Oletko todellakin noin yksinkertainen,mitä
tekstisi antaa ymmärtää ?
- SAK:n RAKKIKOIRA...
MattiMeikäläinen HEI HURTTA RUOKA-AIKA, MENEPPÄS NYT SINNE SAK:n KAHVIOON ROUSKUTTELEMAAN NE KUIVAMUONASI!!
Ensikskään en kuulu SAKn ja vaikka kuuluisinkin tuskin siellä kahvilla kävisin. Tulis meinaan aika ahdasta jos 80% Suomen kansasta tuppautuis SAKn kahvilaan. 80% Suomalaisista nimittäin kuuluu johonkin liittoon. Sinä et nähtävästi halua kuulua. No eikös sun pitäisi olla tyytyväinen? Mikä tässä niin kun on ongelma????
- SAK:n RAKKIKOIRA....
Ensikskään en kuulu SAKn ja vaikka kuuluisinkin tuskin siellä kahvilla kävisin. Tulis meinaan aika ahdasta jos 80% Suomen kansasta tuppautuis SAKn kahvilaan. 80% Suomalaisista nimittäin kuuluu johonkin liittoon. Sinä et nähtävästi halua kuulua. No eikös sun pitäisi olla tyytyväinen? Mikä tässä niin kun on ongelma????
EN MINÄ MISTÄÄN KAHVISTA KIRJOITTANUT, VAAN NIISTÄ KUIVAMUONISTA REKKU!!!
JOO-O, TAAS NÄHDÄÄN, ETTEI DEMARIT EDES OSAA LUKEA ;) SAK:n RAKKIKOIRA.... kirjoitti:
EN MINÄ MISTÄÄN KAHVISTA KIRJOITTANUT, VAAN NIISTÄ KUIVAMUONISTA REKKU!!!
JOO-O, TAAS NÄHDÄÄN, ETTEI DEMARIT EDES OSAA LUKEA ;)En muuten kuulu SAKn mutta ei mulla oo mitään sitä vastaakaan, jos joku sinne haluaa kuulua!
- Takinkäyttäjä
Suvi Anne oli niin sinisilmäinen..
sossut ne lupaa mutta eivät palaa.
kuljen hakaniemen rantaa.
puukottavat omiaan. Ota siimes opikses.Ei se SuviAnne ainakaan Haloselle hyödyksi ollut. SDP on poliittisissa linjauksissaan niin oikealla että sitä puoluetta ei saa kuulostamaan vasemmistolaiselta muut kuin Suvi Anne Siimes.
- SAK:n RAKKIKOIRA....
Ei se SuviAnne ainakaan Haloselle hyödyksi ollut. SDP on poliittisissa linjauksissaan niin oikealla että sitä puoluetta ei saa kuulostamaan vasemmistolaiselta muut kuin Suvi Anne Siimes.
MIHIN VOIDAAN TOIMITTAA NENÄLIINOJA KUN REKKUA NOIN ITKETTÄÄ??! ONKO KURJAA, KIRISTÄÄKÖ PANTA KAULAASI?!
- Takinkääntäjä
Ei se SuviAnne ainakaan Haloselle hyödyksi ollut. SDP on poliittisissa linjauksissaan niin oikealla että sitä puoluetta ei saa kuulostamaan vasemmistolaiselta muut kuin Suvi Anne Siimes.
On propagandassaan vasemmistoakin vasemmalla
SAK:n RAKKIKOIRA.... kirjoitti:
MIHIN VOIDAAN TOIMITTAA NENÄLIINOJA KUN REKKUA NOIN ITKETTÄÄ??! ONKO KURJAA, KIRISTÄÄKÖ PANTA KAULAASI?!
Sä olet taas käsittänyt kaiken päin persettä.Halonen voitti ja Suomi sai parhaan mahdollisen presidentin ja kirjoittelen lähinnä naureskelleksani. Hyvä Tarja!
- SAK:n RAKKIKOIRA.....
Sä olet taas käsittänyt kaiken päin persettä.Halonen voitti ja Suomi sai parhaan mahdollisen presidentin ja kirjoittelen lähinnä naureskelleksani. Hyvä Tarja!
Heh, heh, no johan rekku suuttui ;)
SAK:n RAKKIKOIRA..... kirjoitti:
Heh, heh, no johan rekku suuttui ;)
Mitä sä sen koiran kanssa siellä puuhailet. Kysy, jos se vaikka menis äänestämään Sauli Niinistöä. Jos siitä tulis vaikka pressa vielä. HAH-HAH-HAAAA!!!
- SAK:n RAKKIKOIRA:
Mitä sä sen koiran kanssa siellä puuhailet. Kysy, jos se vaikka menis äänestämään Sauli Niinistöä. Jos siitä tulis vaikka pressa vielä. HAH-HAH-HAAAA!!!
NO KYLÄHÄN SINÄ TUNNUT MattiMeikäläinen TIETÄVÄN MITEN SEKIN HOMMA SUJUU.... ;)
- Pena
älä nyt aatetoveria noin rienaa. Hän on näitä puna aatteen ihmisiä myös. Jos hän nyt apupuolueen lailla antoi Haloselle tukensa niin sinun pitäisi olla tyytyväinen. Sano muuten niille SAK.n kavereillesi terveisiä. Minäkin maksoin tuota jäsenmaksua aikanani, mutta kun kun sain tiedon minne rahani meni, niin lopetin tuon mädännäisyyden pesän tukemisen.
Joo. Terkkuja vaan 80%lle Suomen kansaa. Niin moni nimittäin kuuluu liittoon. Mä en muuten kylläkään kuulu SAKhon, joten olet siinäkin mielessä joron jäljillä. Mutta teillä kokoomuslaisillahan onkin aina ollut silmät perseessä!!
- Jurputtaja
koston aika?
Eikö se olisikin mukavaa...minäpä saatan täst edes jopa äännestää Siimestä, on nyt osoittanut olevansa aidosti huolissaan Suomesta.Meinas Tarja Halonen hävitä sen "tuen takia". Mutta ei siinä mitään. Kunhan edustaa vasemmistoliittoa. Kyllähän kokoomustakin voisi äänestää, jollei ne kaikki ois ihan täysin pellejä!!!
- naurattaa
Hyvät ihmiset! Tässä aivan naurattaa teidän peressavouhotus. Pysähtykää miettimään!!! Ei ole suuret murheet, ei todellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6372502Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791080
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3301063Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.651002- 61925
- 228854
- 51811