Mikähän olis pelin henki, jos Tarja olisikin hävinnyt varmasti vielä pahempaa epäröintiä vaalin tuloksesta, kanteluita puheista, syytteitä, potkuja jne... niin paha on vääryyden valta. Ajetaan ihminen maanrakoon vaikka väkisin. Sehän nähtiin jo Annelin kohdalla.
Mitähän olis
3
174
Vastaukset
- werty
Tänne Suomeen olisi tullut sellainen aivan vertaansa vailla oleva luovuuspulssi. Sääli vain, kun me nyt sitten emme saa koskaan tietää, millainen se pulssi olisi ollut.
Niin. Sellastahan voisi oppia vain Niinistön presidentivaalikampanjasta. Tarjalla on kyllä ihan omatkin aivot.
- Perskules
Minä olisi ihan oikeesta halunnut nähdä sen luovuuspulssin.
Epäilen kyllä, että sen reaalisuus olisi ollut samaa luokkaa kuin Niinistön vaalilupausten, mutta silti.
Jotakin ihmeellistä luovuutta ja 100 miljoonaan euroa maataloustukea se Niinistön valinta olisi tuonut. Ja nyt meillä on vain tuo Pahvi-Saulien jäteongelma. Ei luovuutta, ei 100 miljoonnan ekstraa maataloustukea. Voi meitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916