Kokoomus mietti nakkikioskia ja pressa hoitaa asioita

Presidentti on jo täyttä vauhtia hoitamassa Suomen asioita kun kokoomuslaiset puhuvat nakkikioskeista??? Onpas kehittävää puhetta. Vaikuttaa nuo kokoomuslaiset todella järkeviltä. Taidankin heti äänestää niitä. HA-HA-HAAA.

17

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-demu

Koskas se teidän ( SDP) lupaama täystyöllisyys on maassa?
      KOvasti paljon tuntuu kestävän..?

• Jassooo. On täällä sentään joku puolue vielä kun edes yrittää jotain eikä pelkästään ruikuta kuinka vaikeaa tää valtiontaloudehoito onkaan niinkuin Iiro Viinanen kokoomuksesta 90-luvulla. Oli muuten silloinkin porvarihallitus.

• valittu

ruikuttaa surkeuttaan, kun sak ei ole
      muistittanut kenen joukkoihin hän kuuluu.

• Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!

• HOMOLIITTO SETA!
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!

HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!

• HOMOLIITTO SETA! kirjoitti:

HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!

On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.

• kuuleppas

Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!

masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA

• HÅKAN TÄÄLLÄ

On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.

TULE PÅIKA TÄNNE NIIN SAAT MUNAA!!

• börkkä
        HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:

No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?

• HALOSEN
        börkkä kirjoitti:

No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?

MAKUHUONEESSA! -etkö sinä muista?!

• HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:

Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!

• kuuleppas kirjoitti:

masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA

Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!

• ETKÖ PAREMPAAN PYSTY!

Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!

HOMOKOIRA!

• sale
        ETKÖ PAREMPAAN PYSTY! kirjoitti:

HOMOKOIRA!

Homokoira?

ja kysyt muilta etteivät parempaan pysty. Mä oon vähän pettynyt, yritäppäs ryhdistäytyä. Sano jotai nasevaa...

• täällä

Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!

olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.

• täällä kirjoitti:

olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.

Ei mulla vaan ollu aikaa kirjoitella Internetiin kun olin töissä. Silloin tehtiin töitä ja tullaan tekemään vastakin kirjoittelematta huu-haata niinkuin sinä!

• täysi pelle

ja vielä kamala sellainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe