Presidentti on jo täyttä vauhtia hoitamassa Suomen asioita kun kokoomuslaiset puhuvat nakkikioskeista??? Onpas kehittävää puhetta. Vaikuttaa nuo kokoomuslaiset todella järkeviltä. Taidankin heti äänestää niitä. HA-HA-HAAA.
Kokoomus mietti nakkikioskia ja pressa hoitaa asioita
17
422
Vastaukset
- ex-demu
Koskas se teidän ( SDP) lupaama täystyöllisyys on maassa?
KOvasti paljon tuntuu kestävän..?Jassooo. On täällä sentään joku puolue vielä kun edes yrittää jotain eikä pelkästään ruikuta kuinka vaikeaa tää valtiontaloudehoito onkaan niinkuin Iiro Viinanen kokoomuksesta 90-luvulla. Oli muuten silloinkin porvarihallitus.
- valittu
ruikuttaa surkeuttaan, kun sak ei ole
muistittanut kenen joukkoihin hän kuuluu.- HOMOLIITTO SETA!
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!
HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!
HOMOLIITTO SETA! kirjoitti:
HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!
On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.
- kuuleppas
Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!
masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA
- HÅKAN TÄÄLLÄ
On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.
TULE PÅIKA TÄNNE NIIN SAAT MUNAA!!
- börkkä
HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:
No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?
- HALOSEN
börkkä kirjoitti:
No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?
MAKUHUONEESSA! -etkö sinä muista?!
HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:
Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!
kuuleppas kirjoitti:
masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA
Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!
- ETKÖ PAREMPAAN PYSTY!
Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!
HOMOKOIRA!
- sale
ETKÖ PAREMPAAN PYSTY! kirjoitti:
HOMOKOIRA!
Homokoira?
ja kysyt muilta etteivät parempaan pysty. Mä oon vähän pettynyt, yritäppäs ryhdistäytyä. Sano jotai nasevaa... - täällä
Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!
olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.
täällä kirjoitti:
olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.
Ei mulla vaan ollu aikaa kirjoitella Internetiin kun olin töissä. Silloin tehtiin töitä ja tullaan tekemään vastakin kirjoittelematta huu-haata niinkuin sinä!
- täysi pelle
ja vielä kamala sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6372502Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791080
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3301063Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.651002- 61925
- 228854
- 51811