Kukas teidän kokoomuslaisten etuja työelämässä ajaa. Älkää vain sanoko, että te itse. HAH-HAH-HAH-HAH-HAA!
Kokoomuskaisten etujen ajaja työelämässä?
8
223
Vastaukset
- KIPEÄ IHMINEN!
HAKEUDU HOITOON!!
Ei voi olla noin vaikeaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen! Kertookohan se jotain siitä, ettet mahdollisesti osaa vastata tai ehkä et ole ajatellut asiaa olenkaan. Ei tommosen pitäis äänestää jollei tiedä edes perusasioita tässä maassa. Ryhdistäydy nyt hyvä mies!
- AINA LUULETTE,
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Ei voi olla noin vaikeaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen! Kertookohan se jotain siitä, ettet mahdollisesti osaa vastata tai ehkä et ole ajatellut asiaa olenkaan. Ei tommosen pitäis äänestää jollei tiedä edes perusasioita tässä maassa. Ryhdistäydy nyt hyvä mies!
ETTÄ KIRJOITTAJA ON MIES! EN YMMÄRRÄ TUOTA PUTKIAIVO AJATTELUA OLLENKAAN!!
JA MIKSI EN VASTAA TYHMÄÄN KYSYMYKSEESI? VASTAUS: SIKSI KOSKA SINULLA EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ KYSYTTÄVÄÄ TAI SANOTTAVAA TYPERÄ PUTKIAIVO HOMOPOIKA!
- edes joku
sillä maksoin palkkatyöstä viime vuonna tuloveroa yli 25000 euroa.
Sä voit olla ulkona siitä firmasta ennemmin kuin uskotkaan. Ei taida poika parka tajuta asioita ennen kuin osuu omalle kohdalle. Milläs meinaat pitää työpaikan, jos ne myy sen ulkomaille. Poju on pihalla silloin kuin Ellun kana.
- haittaa sillä
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Sä voit olla ulkona siitä firmasta ennemmin kuin uskotkaan. Ei taida poika parka tajuta asioita ennen kuin osuu omalle kohdalle. Milläs meinaat pitää työpaikan, jos ne myy sen ulkomaille. Poju on pihalla silloin kuin Ellun kana.
väittävät minua alani asiantuntijaksi ts. ottajia riittää koti- ja ulkomailla.
- Masa
tainnut pudota kelkasta näiden etujen ajamisen suhteen ja tainnut siinä loukata päänsä,itse ajan etuni ja hyvin on mennyt.
- mistä olet itse neuvotellut
lisää, jonkun on täytynyt tehdä sopimuksia jne pohjiksi sille mistä olet ponnistanut omille teillesi. varsin kunnioitettavaa, mutta kun itselläni on työnantaja yksi maailman mittakaavassa suuresta yrityksestä ja mikäli esimerkiksi niinistön jossain mainitsema työehtosopimusten yleissitovuus ja että siitä pitäisi luopua. voisi työnantaja päättää aivan vapaasti minkälaista palkkaa maksaa ja millä ehdoilla... eli ei kuulosta houkuttelevalta. Minulle on turha perustella sitä tuotannon kalleudella, maksaisivat vähemmän osinkoja ja ottaisivat huomioon voimavaran joka oikeasti tekee tuloksen. Miksi se on niin vaikeata ymmärtää?
T: Tavallinen Duunari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916