Kukas teidän kokoomuslaisten etuja työelämässä ajaa. Älkää vain sanoko, että te itse. HAH-HAH-HAH-HAH-HAA!
Kokoomuskaisten etujen ajaja työelämässä?
8
222
Vastaukset
- KIPEÄ IHMINEN!
HAKEUDU HOITOON!!
Ei voi olla noin vaikeaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen! Kertookohan se jotain siitä, ettet mahdollisesti osaa vastata tai ehkä et ole ajatellut asiaa olenkaan. Ei tommosen pitäis äänestää jollei tiedä edes perusasioita tässä maassa. Ryhdistäydy nyt hyvä mies!
- AINA LUULETTE,
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Ei voi olla noin vaikeaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen! Kertookohan se jotain siitä, ettet mahdollisesti osaa vastata tai ehkä et ole ajatellut asiaa olenkaan. Ei tommosen pitäis äänestää jollei tiedä edes perusasioita tässä maassa. Ryhdistäydy nyt hyvä mies!
ETTÄ KIRJOITTAJA ON MIES! EN YMMÄRRÄ TUOTA PUTKIAIVO AJATTELUA OLLENKAAN!!
JA MIKSI EN VASTAA TYHMÄÄN KYSYMYKSEESI? VASTAUS: SIKSI KOSKA SINULLA EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ KYSYTTÄVÄÄ TAI SANOTTAVAA TYPERÄ PUTKIAIVO HOMOPOIKA!
- edes joku
sillä maksoin palkkatyöstä viime vuonna tuloveroa yli 25000 euroa.
Sä voit olla ulkona siitä firmasta ennemmin kuin uskotkaan. Ei taida poika parka tajuta asioita ennen kuin osuu omalle kohdalle. Milläs meinaat pitää työpaikan, jos ne myy sen ulkomaille. Poju on pihalla silloin kuin Ellun kana.
- haittaa sillä
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Sä voit olla ulkona siitä firmasta ennemmin kuin uskotkaan. Ei taida poika parka tajuta asioita ennen kuin osuu omalle kohdalle. Milläs meinaat pitää työpaikan, jos ne myy sen ulkomaille. Poju on pihalla silloin kuin Ellun kana.
väittävät minua alani asiantuntijaksi ts. ottajia riittää koti- ja ulkomailla.
- Masa
tainnut pudota kelkasta näiden etujen ajamisen suhteen ja tainnut siinä loukata päänsä,itse ajan etuni ja hyvin on mennyt.
- mistä olet itse neuvotellut
lisää, jonkun on täytynyt tehdä sopimuksia jne pohjiksi sille mistä olet ponnistanut omille teillesi. varsin kunnioitettavaa, mutta kun itselläni on työnantaja yksi maailman mittakaavassa suuresta yrityksestä ja mikäli esimerkiksi niinistön jossain mainitsema työehtosopimusten yleissitovuus ja että siitä pitäisi luopua. voisi työnantaja päättää aivan vapaasti minkälaista palkkaa maksaa ja millä ehdoilla... eli ei kuulosta houkuttelevalta. Minulle on turha perustella sitä tuotannon kalleudella, maksaisivat vähemmän osinkoja ja ottaisivat huomioon voimavaran joka oikeasti tekee tuloksen. Miksi se on niin vaikeata ymmärtää?
T: Tavallinen Duunari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875