Hei!
Onko palstalla muita "piinailijoita"?
Minulla menossa pp6, IVF;n myötä 8-soluvaiheessa oleva alkio siirrettiin.
Onko teillä muilla mitään oireita, vai kuinka menee?
muita piinailijoita
12
1687
Vastaukset
- Nala06
Meillähän on sama piinapäivä menossa! :)
Viime torstaina siirrettiin kaksi alkiota toinen 9 ja toinen 11 soluinen. Kyseessä on PAS ja alkiot oli otettu sulamaan samana päivänä.
Miteen oireita ei ole, mutta ei kai niitä vielä pitäisikään olla? Millään en kyllä jaksaisi odotella ensi viikkoon ja kovasti jo pelkään epäonnistumista.. Pidetään kuitenkin toivoa yllä :)
Mikä on sinun testauspäivä?- ****
Menen maanantaina 6.2 verikokeeseen, kotitestin voisin tehdä ohjeiden mukaan 9.2.
Mikä on sinun testauspäivä? - Nala06
**** kirjoitti:
Menen maanantaina 6.2 verikokeeseen, kotitestin voisin tehdä ohjeiden mukaan 9.2.
Mikä on sinun testauspäivä?Iltaa!
Minulla on kotitesti samana päivänä kuin sinulla eli ens torstaina. Veritestiin voin mennä sitten, jos testi näyttää plussaa.
Jännittääkö jo? :) - ****
Nala06 kirjoitti:
Iltaa!
Minulla on kotitesti samana päivänä kuin sinulla eli ens torstaina. Veritestiin voin mennä sitten, jos testi näyttää plussaa.
Jännittääkö jo? :)Huomenta!
Joo, kyllähän tässä jännittää jo aika paljon tuo testin tulos..Eipä tässä minullakaan ole mitään merkittäviä oireita, varmasti kaikki johtuu tuosta keltarauhashormoonilääkityksestä.
Ja varmasti oireilu on muutenkin aivan yksilöllistä, joitakin tarinoita olen lukenut, että "selviä" alkuraskauden oireita on ollut heillä jotka ovat plussanneet.. Itselläni on tässä keltarauhashormoonilääkitys tukena, joka aiheuttaa jo monenlaista oiretta..Joten olen yrittänyt olla "kyttäämättä" vointiani..Ja loppujen lopuksihan tämä asia on niin, että eipä tässä voi itse tehdä mitään, jotta alkio kiinnittyisi yms. On vain oltava ja "kulutettava aikaa"..Piinaavaa!
Kerroit, että sinulle tehtiin PAS, oletko ollut kuinka pitkään hoidoissa?
Minulle siis tämä hoito on ensimmäinen IVF, siirryimme suoraan IVF-hoitoon endometrioosin vuoksi. - Nala06
**** kirjoitti:
Huomenta!
Joo, kyllähän tässä jännittää jo aika paljon tuo testin tulos..Eipä tässä minullakaan ole mitään merkittäviä oireita, varmasti kaikki johtuu tuosta keltarauhashormoonilääkityksestä.
Ja varmasti oireilu on muutenkin aivan yksilöllistä, joitakin tarinoita olen lukenut, että "selviä" alkuraskauden oireita on ollut heillä jotka ovat plussanneet.. Itselläni on tässä keltarauhashormoonilääkitys tukena, joka aiheuttaa jo monenlaista oiretta..Joten olen yrittänyt olla "kyttäämättä" vointiani..Ja loppujen lopuksihan tämä asia on niin, että eipä tässä voi itse tehdä mitään, jotta alkio kiinnittyisi yms. On vain oltava ja "kulutettava aikaa"..Piinaavaa!
Kerroit, että sinulle tehtiin PAS, oletko ollut kuinka pitkään hoidoissa?
Minulle siis tämä hoito on ensimmäinen IVF, siirryimme suoraan IVF-hoitoon endometrioosin vuoksi.Me olemme olleet hoidoissa vuodesta 2003. Tähän väliin mahtuu yksi onnistunut raskaus ja ihana tyttönen :)
Viime syksynä lähdimme pikkukakkosta yrittämään ja sitä on nyt "tehty" kolmen icsin ja tämän PAS:n verran. Toivottavasti nyt jo tärppäisi!
Kerrohan sitten viimeistään kuulumiset, kun saat verikokeen tuloksen selville! Onnea matkaan :)
Alkion siirto vasta eilen....Että piinapäiviä piisaa!!!!TSEMIHALEJA KAIKILLE JA RUTKASTI ONNEA MEILLE KAIKILLE!:):).)
- 0000
Moi,
Mulla myös piinailut menossa. Testin saisi tehdä ensi viikon perjantaina. Aaarg! Pelottaa. Tämä jo neljäs ivf. Pakkaseen jäi neljä. 2 kpl 8 soluisia siirrettiin. Tämä odottelu on kamalaa ja koko ajan tulee kyttäiltyä tuntemuksiaan. Mahassa menkkatuntuja joten masentaa jo nyt :(
No odotellaan kuin käy ja kaikille meille onnea matkaan...sitä tässä jo tarvitaan.- ****
Heips!
Täällä myös hivenen alakuloiset fiilikset; tuntuu, että menkat alkaa lähipäivinä..
Joten eipä paljon naurata, ei tässä varmaankaan ehdi edes tekemään testiä, kun menkat alkaa..
Mutta plussaonnea teille kaikille, voimia piinapäiviin.. - !!!
**** kirjoitti:
Heips!
Täällä myös hivenen alakuloiset fiilikset; tuntuu, että menkat alkaa lähipäivinä..
Joten eipä paljon naurata, ei tässä varmaankaan ehdi edes tekemään testiä, kun menkat alkaa..
Mutta plussaonnea teille kaikille, voimia piinapäiviin..minulla pp 13 menossa ja testasin kotit testillä voimakkan haamu pulssan! kokoajan menkkamaista kipua ollut! mutta kyllä sitä nyt raskaana ollaan!
!!! kirjoitti:
minulla pp 13 menossa ja testasin kotit testillä voimakkan haamu pulssan! kokoajan menkkamaista kipua ollut! mutta kyllä sitä nyt raskaana ollaan!
Onnea onnea plussastasi:) Upeeta!
Minulla ei ole ainakaan vielä alkanut menkat, hyvä niin..
Huomenna ajattelin uhmata kohtaloani ja tehdä kotitestin, sitten ma vielä veriraskauskokeeseen.. - ****
!!! kirjoitti:
minulla pp 13 menossa ja testasin kotit testillä voimakkan haamu pulssan! kokoajan menkkamaista kipua ollut! mutta kyllä sitä nyt raskaana ollaan!
Sain myös tänään haamuplussan raskaustestiin..Olen yhtä hymyä! Huomenna sitten vielä veriraskaustestiin, minkä tuloksen saan tiistaina...
Toivottavasti plussa pysyy.. **** kirjoitti:
Sain myös tänään haamuplussan raskaustestiin..Olen yhtä hymyä! Huomenna sitten vielä veriraskaustestiin, minkä tuloksen saan tiistaina...
Toivottavasti plussa pysyy.....hengessä mukana!!!!Toivotaan,että verikoe vahvistaa!!!!!!!!!!Onnitteluhaleja teille!!!!!!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155