Empä vielä tiedä mitä alkais tänään touhuun,hiihtämässä vois käydä kun vain sais lähdetyks,on aina mulla niin vaikeeta aloitaa tuo kuntoilu,mikä kuitenkin ois tarpeellista.Olo on niiku persuksille ammutulla karhulla.Taidan nyt kuitenki käydä nukkuun,ennen ku teen mitään harkitsematonta.
Mutta yksi asia on varmaa,tänään en kajoo alkoholiin,kävi nyt sit mitenkä vaan.
Torstai 02,02,2006 Tipatta
30
1722
Vastaukset
Alkoi tämä Torstai ja sellaisena myös pysyy..Laitetaan siihen sun tietsikkaan joku hiihtopeli niin ei tartte mennä ulos?
joonatan11 kirjoitti:
Kohentuuko sitä pelatessa kunto samalla lailla ku hiihtäis perinteistä??
Ainaki tulee joissakin peleissä, ajoin tuossa
äsken formulaa rattiohjaimella ja polkimilla, sinne jäi shumit jne. Aattelin soittaa Ron Dennisille että joko se ottais mut edes testikuskiksi McLareniin.- pörri1
joonatan11 kirjoitti:
Kohentuuko sitä pelatessa kunto samalla lailla ku hiihtäis perinteistä??
Luulen kyllä,että luistelutyyli on tehokkaampaa:)t pörri1
- Dokaani
raitis kirjoitti:
Ainaki tulee joissakin peleissä, ajoin tuossa
äsken formulaa rattiohjaimella ja polkimilla, sinne jäi shumit jne. Aattelin soittaa Ron Dennisille että joko se ottais mut edes testikuskiksi McLareniin.Me olemme Ryyppymiehen kanssa myös hurahtaneet noihin tietsikkapeleihin. Voitais ottaa peleissä joskus Ylivieska-Lappeenranta-moniottelu.
Varsinkin NBA:ta ja Colin McRae Rallya on tullut pelailtua.
Tipatta olen ollut.
- aahoohoo
rusakoilla ne ajat menossa ku äsken takapihalla käydessä näin ku kaks meni peräkkäin keskellä tietä. Toinen (arvatenki naisrusakko) jäi vähäks aikaa odottelemaan ja sit ne meni taas hirmu laukkaa ja mikäli yhtään osaan tulkita niitten kehonkielestä, niin aika lailla hilpeen näkösenä pöheikköö kohti. Mahoton yöelämä on rusakoilla näköjään.
Tuli vanhat kotimaiset elokuvat mieleen noista rusakoista. Niissä nainen kurkkii koivun rungon molemmilta puolilta urhoo ja on niin vekkulin näkönen jotta. Urho mutisee et "kyllä minä sinut piskuinen neitokainen kiinni saan" ja neito siihen et "yrittäppäs vaan, ei-ei, et saa" ja sitte menoks - peräkkäin niin ku rusakot äsken.
No tietenki se urho saa sen neidon kiinni ku neidolta putoo huivi ja sitä pitää jäädä poimimaan kukkakedolta. Sitte urho kaappaa neidon vahvoilla käsivarsillaan intohimoiseen syleilyyn joka päättyy imutteluun - neito tietysti ensin esittää vastahankasta.
Mukavampaahan se tietysti on kesällä kukkakedolla tuomien tuoksuissa ku helmikuussa kinoksessa. Vaan ei se rakkaus katso paikkaa eikä aikaa - se ku jysähtää nii se pistää rusakonki juoksentelemaan henkesä kaupalla ajotiellä.
Ai niin - sitä mun piti vaan, että en tänä päivänä puutu en tartu päihdyttäviin aineisiin.
Mä meen takas tonne takapihalle jos näkis lisää niitä rusakoita. - renttu.
Tämä vuosi ottamatta...eikä enään "kauheasti" tee mielikään. Mutta on ollut muuten varsin tylsää joskus...kun on olevinaan paljon aikaa viikonloppuisin..merkillistä?
ei koskaan enää palaa.
Huomenta!
Tuli mieleen aahoohoon kirjoituksesta oma nuoruus ja tanssilava romantiikka. Alkoholin käyttö ei vielä nuorena ollut ongelma, mutta viitteitä siitä kyllä oli. Maaseudulla syntyneenä ja nuoruuden viettäneenä tulee mieleen, että paljon menetin muuttaessani kaupunki miljööseen työn ja itsenäistymis pyrkimyksien takia ja elämän laatu huononi kylmässä ja ravintola kulttuurin saastuttamassa kaupungissa. Mielestäni monelle maaseudun kasvatille on käynyt huonosti, kun on joutunut muuttamaan tutusta ja turvallisesta ympäristöstä palkkatyöhön ja sitä kun ei meinaa luonto hyväksyä, että pitää olla toisen palveluksessa menettäen oman yrittämisen vapauden, joka kuuluu perusluonteeseen ja murehtiessa siinä sivussa alkoholikin tulee joillekin kuvioihin mukaan. Turhaan tässä on jossitella miten olisi pitänyt toimia, sillä itsestähän kaikki on kiinne ja kaikella on ilmeisesti oma tarkoituksensa elämän kaaressa.
Mitäpä tässä enää haikailemaan vanhoja hyviä aikoja, vaikka tässä ei nyt aivan koivujen välejä tullut tytön perässä kirmailtua, mutta sinne päin kuitenkin ja huoletta saisi toi eukko nykyään huivia huiskutella ja juosta koivusta koivuun, niin tuskinpa persettä penkistä nostaisin. Taitaa olla nykyään päin vastoin, että itse pitää juosta karkuun, kun ei tiedä mitä töitä se muija nyt keksii.
Tämä nyt oli tälläista aamu höpinää, mutta ei varmaan pieni romantiikka pahaa tee ja ehkä näistä kotimaisista filmeistä olisi jotain opittavaakin itse kullekin, kun seuraa tätä suoritus yhteiskuntaa kaikkineen ongelmineen.
t. Mettäläinen- TENULEIDI
TARKOTITKO tän alkuvuoden? Mä ölen oole 10kk ja ainavaan helpompaa. Vaikka viime yönökin unissani ratkesin ryypää! Mut onnex siit ei tullu kankkusta muuten olisin ittamassa korjaussarjaa!HUH HUH.7kk oli muuten pahin!!!!!!!!
- Mimmuli1
Tipatta ollaan ja olo sama kuin kuvailemallasi karhulla. Ei viinanhimosta, vaan turhautuminen sairaslomaan. Jalassa nivelpussin tulehdus, eikä voi mennä hiihtämään, eikä paljon mitään muutakaan.
Pelaan pelejä ja katson leffoja. Eilen sorruin lumitöihin, niin eikös yö ollut aika vaikea. Voihan rähmä. Ei jaksaisi enää olla paikallaan.jalka vaivat tarttuvaa, kun itsellä alkaa parantua ja töihin tästä kohta joutuu palaamaan.?
- Mimmuli1
Mettäläinen kirjoitti:
jalka vaivat tarttuvaa, kun itsellä alkaa parantua ja töihin tästä kohta joutuu palaamaan.?
Parantuiko ihan levolla vai oliko jotain lääkitystä?
Toivottavasti ei tarttuvaa ole, olisi hassua kun kaikki klenkkaisi kadulla samoin kuin minä :) Mimmuli1 kirjoitti:
Parantuiko ihan levolla vai oliko jotain lääkitystä?
Toivottavasti ei tarttuvaa ole, olisi hassua kun kaikki klenkkaisi kadulla samoin kuin minä :)oli leikkaus operaatio ja kuntoillen/ lepo paranee pikku hiljaa, vaikka tulehdusta ym kipua vastaan täyty alussa buranaa huitaista huiviin.
- Kerstin
Nyt ei sada lunta. Se on hyvä.
- Cettuz!
lunta. Raittiina odotan lumentuloa.
- jaksaa
sitkeästi vinoilla.
- papio
Uusi ja raitis pivä edessä. Niin on raitista ulkonakin: -14 C.
- Mimmuli1
Täällähän on ihan helle sitten: -9 C.
- nelikymppinehkö
Taas edessä yks raitis päivä ja neljättä viikkoa ilman viinaa. Olo ihan tasainen, viime lauantai -sunnuntai -maanantai oli paha kun tuli kolmas viikko täyteen.
Itse olen aina ollut kova kävelemään ja tänäänkin puolentoista-kahden tunnin lenkille vaikka pyryttää.
Ala - ja ylä asteen pakkohiihtäminen riitti minulle aikoinaan, mieluummin vaikka menen luistelemaan sitten kun sää sallii.- Elmo
Hiihtokiintiöni tuli täyteen 40 vuotta sitten Rovajärven ampumaleirillä.
Komea talvipäivä, pikkupakkanen ja lunta tarpeellinen määrä.
Raitis päivä tuli tänäänkin !- aahoohoo
kerkeen imuroida ennen ku tohtori Pili alkaa.
- tipan kanssa
mutta ei alkoholitipan!
Tippa on nenänpäässä,niisk niisk.
Millähän pääsis eroon. Ettei vaan olis "tipilunssaa", kun eilen söin broiskuu...? - aahoohoo
tipan kanssa kirjoitti:
mutta ei alkoholitipan!
Tippa on nenänpäässä,niisk niisk.
Millähän pääsis eroon. Ettei vaan olis "tipilunssaa", kun eilen söin broiskuu...?Yskä lähtee yskimällä,
nuha lähtee niistämällä. - Olavi V
aahoohoo kirjoitti:
Yskä lähtee yskimällä,
nuha lähtee niistämällä.Henki lähtee hengittämällä.
- paranoidi
päivä, ollaan siis iltakin selvänä.
- mussukka1
Täällähän reippaillaan tai podetaan polvea.
Minä meinaan ottaa hien saunassa ja mukaan lähdevettä. Saiskohan jälkeenpäin syödä suklaata?
Mukavia illanviettoja teille.Moi mussukka!
Tuli heitettyä iltalenkki ja saunaan olisi itselläkin tarkoitus mennä. Vichyä juomaksi itse ajattelin ja suklaakiintiö täysi tältä päivältä, kun sitäkin tulee ahmittua kuin viimeistä päivää, eli levy päivässä.- aahoohoo
Mettäläinen kirjoitti:
Moi mussukka!
Tuli heitettyä iltalenkki ja saunaan olisi itselläkin tarkoitus mennä. Vichyä juomaksi itse ajattelin ja suklaakiintiö täysi tältä päivältä, kun sitäkin tulee ahmittua kuin viimeistä päivää, eli levy päivässä.silleen levynä syöny suklaata viime kesänä viimeks. Söin sitä melkein joka päivä ja nyt tuntuu ettei siinä muodossa uppoo millään ilveellä.
Mutta, jotaki makeetahan sitä on kitusiinsa työnnettävä ja nyt on ollu ne Litlin kaks jäätelöpuikkoo per ilta. Tajuttoman hyviä.
Meinaan karsii neki nyt pois - itseasiassa en oo syöny niitä kahteen iltaan.
Mutta, viinirypäleet on tullu tilalle. - mussukka1
aahoohoo kirjoitti:
silleen levynä syöny suklaata viime kesänä viimeks. Söin sitä melkein joka päivä ja nyt tuntuu ettei siinä muodossa uppoo millään ilveellä.
Mutta, jotaki makeetahan sitä on kitusiinsa työnnettävä ja nyt on ollu ne Litlin kaks jäätelöpuikkoo per ilta. Tajuttoman hyviä.
Meinaan karsii neki nyt pois - itseasiassa en oo syöny niitä kahteen iltaan.
Mutta, viinirypäleet on tullu tilalle.Kuinka sä pystyt tohon. Mulla on suklaapatukka aina vaan. Kun lopetin "tissuttelun" tai sanotaanko rehellisesti pääni sekoittamisen, suklaata on kulunut paljon ja kuluu vieläkin, jätski on myös hyvää, onneksi tuo matka rajoittaa ja täällä ei käy edes sitä jätskiautoa. Hedelmiä minäkin aina ostan, eivät tyydytä kuitenkaan suklaan tarvetta.
(Tämä ei kuulu kai tänne, mutta sinun kaksisuuntaisuudesta, voi olla mahdollista. Kuitenkaan eivät yleensä ole noin vahvoja kuin sinä, jotenkin musta tuntuu, että olet vain impulsiivinen ihminen ja siinähän ei ole mitään pahaa. Oletko ajatellut hyväksyä asian ja jos sinulla olisi hyvä manageri, niin voisit olla huippu monella alalla, verbaalisesti ja jopa tauluina, en ole nähnyt, mutta kuitenkin, jospa me mettäläisen kanssa miettisimme, miten sinusta rahallisesti hyötyisi, olet kuitenkin persoona).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955