vihdoinkin mä oon päässyt eroon katkeruudesta. tosin aika raukkamaisella tavalla. mä tosiaan pakotin mieheni soittamaan tälle "ex-salarakkaalle". (jokin kieroutunut osa mussa halus/toivoi, että sillä eukolla olis vielä tunteita mun miestä kohtaan).
paska juttu. ei tainnut olla. senverran vihaselta ja katkeralta tuo kuulosti.
mä kai (tai jos rehellinen oon, niin toivoin et se olis vielä yhtä lääpällään mun ukkoon. silloinhan se olis ollut vielä "haavoittuvainen" ja mä oisin päässyt vielä vedättämään sitä oikein olan takaa.
kostoa? valitettavasti. jutussa alkoi olla vaan jo vähän "pakkomielteen" poikasta.
mitä enemmän ukko sanoi et ei halua soittaa tai kuulla mitään koko ihmisestä, niin sitä pahemmin mä painoin päälle.
(jankkasin, jankutin, kiukuttelin, sain "raivareita" ym. tosi aikuismaista.
fiilikset vaan sahas edestakas koko aika. (antaa jo koko tyypin olla/en takuulla anna sen olla)).
kai kyse oli siitä, et miten pitkälle mies on valmis menemään MUN takia? joku testi?????
mut vihdoinkin mä oon päässyt yli pahimmasta.
ei oo kostonhalua, raivoa,katkeruutta eikä yhtään minkäänlaista "tunnetta" tätä toista naista kohtaan.
en tosin haluais olla sen naisen hosuissa, jos kohdattais kasvotusten. oon mä kyllä senverran "paha" suustani kun avaan sanaisen arkkuni.
se palleassa ollut jatkuva ahdistus ja tuska on pääosin poissa.
välillä se pirulainen käväisee moikkaamassa, mut mä oon onnistunut antamaan sille äkkilähdön.
niille jotka ei oo tätä juttua alusta lähtien (onnekseen) seuranneet, niin sanottakoon että suurin syy mun raivoon ym:n johtui siitä, et se nainen oli niin hemmetin omahyväinen aikoinaan mulle puhelimessa. se kun luuli saavansa "prinssin" ja koko "valtakunnan".
se vielä mainittakoon, että en todellakaan pidä tätä naista pääsyynä tähän suhteeseen. kyllä se "pääsyyllinen" on "raukkamainen" ukkoni.
syy raivoon johtui siitä, et tää nainen tiesi musta, eikä valittänyt paskan vertaa miltä musta saattais tuntua, kun asia paljastuu.
se vaan ajatteli itseänsä ja kuviteltua tulevaa "onneansa". toisin kävi.
eihän tää elämä vieläkään tähdillä tanssimista ole, mut aika näyttää miten mä pääsen tästä miehen osalta yli.
se ainakin yrittää todella. ei meidän avioliitto yrityksen puutteeseen kuole, koska mäkin yritän kovasti.
aika näyttää, pystynkö vielä "rakastamaan" miestäni. jos en, niin sitten se ero on ainoa vaihtoehto.
p.s tällä palstalla kirjoitellessaan on kyllä saanut niin ruusuja kuin risujakin.
välillä on pehva ollut niin hellänä, et ei oo voinut kunnolla istua.
sit taas on tullut tosi ihania ja kannustavia asioita.
ja on ollut (kauheeta sanoa) hyvä huomata, et ei oo ainoa (niinkuin moni meikäläisiä kutsuu) huonon itsetunnon omaava katkera raivoojatar.
mä en kyllä ymmärrä et miten tällasesta voi tulla huono itsetunto. kyllähän tällasen jutun pitäis kohottaa itsetuntoa kybällä. vai mitä?
kirjoitellaan
vihdoinkin!!!
6
1525
Vastaukset
- Kauanko voit
odotella että se kestää. Olen tai yritän olla kaveri vai tuttu mun exän kanssa häneen pyyntönsä ja vähän kyllä mun oma halu myös, en okeaasti halua katkaisee häneen kanssa vaikka se mitä hän teki muulle. No joo, mutta se on jo noin puol vuotta sitten ja vieläkään mun suhtautuminen häneen kohtaan on helposti sanoen VAIHTELEVA yks päivä mää voin olla kohtelias ja tonen mää voin sanoo jotain tyhmä häneen valinta ja tuleva uus jätkän perustella. t. mies
- niinkuin
...olisin itse kirjoittanut. Tunteet ovat niin tutut myös ne "kieroutuneet" :)
- Santra
..oli sellainen kieroutunut tarve osoittaa sille ukon salarakkaalle miehen itsensä kautta,että sen odotukset olivat tyhjiä kuin ilmapallo. syyllinenhän se minunkin ukkoni oli mitä suuremmassa määrin, ja myönsikin sen. Ja minä onnistuin, mutta nyt en sitten väliin tiedä haluaisinko edes jatkaa, kun tälläistä paskaa tuvassa. Mutta minä sen mieheni ensin löysin, hiton kivaa oli kun aloitettiin. Niin kivaa että tajutaan molemmat,että niin kivaa (ja niinpitkään jatkuvaa)ei meillä kummallakaan kenenkään muun kanssa. Ei olis laskenut varattujen päälle ja unohtanut että minäkin olin pelissä mukana. Mutta se alkuhuuma loppuu aina ja loput on muuta yhteistä kivaa tai muuten yhteistä. Jos sille ei osaa antaa arvoa, niin sitten on loputtomat vaihtopäivät.
- kotimuusa
jeps.
olen ollut vaakalaudalla viikonlopun jälkeen.
miehellä on ihailija joka on palavasti rakastunut häneen ja heillä oli yhteinen viikonloppu.
niin ja meikäläinen odotteli kotosalla, mutta niinkuin edellinen tossa kertoili,että itsehän ne ratkaisut on tehtävä ja huolta pidettävä itsestä.
meillä on yli parikymmentä vuotta kestänyt avioliitto ja on ok, juominen tuo tullessaan tälläisia ilmiöitä.
olen varmasti jotenkin torvi,koska en halua menettää miestäni. vaan olen suunnitellut kostoiskua tälle naiselle. eikös ole aika epätoivoista 40 naiselta että pitää perheelliseen ukkomieheen ripustautua. olen sanonut miehelleni että saa muuttaa asumaan tämän naisen luo jos ei ole onnellinen kanssani, nyyhkytän aikani ja löydän toisen joskus. mutta ei halua lähteä ja sovittiin että lähen ravaamaan kapakoissa mukana.
odotan innola että saan tavata tämän ihailijan joka näin äkkirakastui ja on itkeskellyt miehen perään. vaihtoehtona kenties vedän turpaan sitä ämmää tai säälin.
niin, että sellaista kuuluu näin aamutuimaan. - hohhoijakkaa
kotimuusa kirjoitti:
jeps.
miehellä on ihailija joka on palavasti rakastunut häneen ja heillä oli yhteinen viikonloppu.
niin ja meikäläinen odotteli kotosalla, mutta niinkuin edellinen tossa kertoili,että itsehän ne ratkaisut on tehtävä ja huolta pidettävä itsestä.
meillä on yli parikymmentä vuotta kestänyt avioliitto ja on ok, juominen tuo tullessaan tälläisia ilmiöitä.
olen varmasti jotenkin torvi,koska en halua menettää miestäni. vaan olen suunnitellut kostoiskua tälle naiselle. eikös ole aika epätoivoista 40 naiselta että pitää perheelliseen ukkomieheen ripustautua. olen sanonut miehelleni että saa muuttaa asumaan tämän naisen luo jos ei ole onnellinen kanssani, nyyhkytän aikani ja löydän toisen joskus. mutta ei halua lähteä ja sovittiin että lähen ravaamaan kapakoissa mukana.
odotan innola että saan tavata tämän ihailijan joka näin äkkirakastui ja on itkeskellyt miehen perään. vaihtoehtona kenties vedän turpaan sitä ämmää tai säälin.
niin, että sellaista kuuluu näin aamutuimaan.miten sä voit sulattaa tapahtuneen? Muista ettei se ainoa syyllinen ole se toinen nainen vaan myös sun miehesi.Mä en antais anteeksi tollasta.
- Santra
kotimuusa kirjoitti:
jeps.
niin, että sellaista kuuluu näin aamutuimaan...ehkä sen on se 20vuotta joka opettaa. Nuo vikinät oli silloin -20v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144