Ensteks anteeksi, kun tämmöstä julkean teiltä kysellä. Toiseks, että mihinkähän palstalle tämä olis kannattanu laittaa. Kolmanneksi, että tiedätkö mikäväriset alushousut sulla on. Neljänneksi, notta minkäväriset ne sitten on.
Jos nyt ekas vastaan itse itselleni, niin, kahteen ekaan en tietenkään osaa vastata, tai eihän tuo eka oikeastaan ollu ees kysymys, jokohan laittaisi se pisteen? Panin kysymysmerkin, kolmanteen vastaan, että en tiedä, siksipä tätä kysynkin. Neljänteen vastaan, että en tiedä, mutta kerron kun kehtaan käydä vessassa kurkkaamassa.
Jos nyt saisin tähän kauheen paljon vastauksia, niin olisin kauheen paljon onnellinen.
Alushousuista vaan...
8
378
Vastaukset
- Lyyli-29
ja tarkistin asian, harmaat oli, hyvä että on nyt sekin asia pois mielestä.
- särmin takaa
Kyllä on taas niin älyttömän vitsikäs viesti, että melkein naurattaa, hohhoijaa....
Vaikka on tuossa kyllä rivien välissä vähän asiaakin, en nimittäin muista minkä väriset alkkarit aamulla laitoin jalkaan, enkä niitä toisekseen viitsi tässä työpaikalla kaivella, joten se tieto jää saamatta. kylhän nuo mustilta näyttäää..noi alushousut nimittäin..
- wesimies-70
...ku lintulauta, mut vastaanpa kuitenkin. Se on hienoa että alushousut ylipäänsä näkyy!
hyvinkin, mutta miks mun se pitäis kaikille kertoo.
No nyt kun kerran kysyit, niin voin mä sen sanoakin. Tällä hetkellä ne on semmoset beesväriset seksintappajat, illalla vaihdan mustiin pitsipöksyihin. ;))))))onko minulla pöksyt jalassa.
- Laritsa M
,,,
- jos joku
tämmösestä kicksit saa, niin ei ainaka oo mitään pahempaa tekemässä. ;DDDDDDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022