Mehu- ja vissylinjoilla meni eiliset illanistujaisetkin. Ja niin menköön tämä alkanutkin päivä alkoholitta.
Lauantai 4.2.2006
41
2270
Vastaukset
Ilman alkoholia koko Lauantai.
- aahoohoo
mutta nyt lähtee kaks nukahtamislääkettä kitusiin. Kolme tuntii unta takana, kävelylenkit eilen tehty, 45 min päikkäriä, rauhallinen ilta, mikään ei hierrä mieltä, mikään paikka ei särje(ihme) - uni vaan ei pysy.
Kolmella tunnilla näkee jo hallu-ukkoja.
Stana jos ikinä saan tietää et mulle syötetään jotain vehnäjauhopillereitä...- karbidi
vähä muaki epäilyttää; ne stanan nukkumattiropit mitä unta mullakaan pidä just sen pidempään. Jopa tehokkaampaa oli muinoin, ku otti kymmenkunta ravintola-annosta kirkasta, ni nukku kunnolla koko yön; nyt tän saamarin? raitistelun aikana on toi nukkuminen kans ollu hiukka huonoo!
Mut "tullaan tullaan toimehen me tullaan, vielä on viitonen kahviin ja pullaan", vaik toi kahvi on jänny pois!
- åpoi
vuosijuhlaa ku vuos takaperin eka kertaa tälle palstalle kirjuuttelin
muutama on vielä samoja mukana höpöttelemässä mukavia, mutta on myös samoja toisinajattelijoitaki
sillon oli reilu kaksvuotta raittiutta, mutta helevata ny ei oo ku puolvuotta ja risat
piruku piti kesällä törpötellä
noh elossa ollaan ja suht kivuttomana vyysisesti,
henkisellä sektorilla takkuaa himpunverran
mutta kyllä se siitä vielä iloks muuttuu
läimäsempä tuosta hirvenlihasta ja savuläskistä
kerroksen kielenpäälle ja lähimehtän mehua kyytipojaksi, jovain on tuhti aamupala
juokoot olutta net jokka haluaa minä en
häätyy könytä alas kahavin keittoon ku parempipuolisko meijän avioliitossa ei luvannu keittovehkeitä uuninpankolle ottaa
aktiivista laiskottelua vaan teitillekki- aahoohoo
on mukavat oltavat siellä uuninpankolla - ootte siellä vähän niin ku talviasunnossa, alppimajassa. Etkös asukki vähän ylempänä Suomee. Sitte ku kevät edistyy ja aurinko oikein helottelee niin voisit kantaa aurinkotuolit talos seinän vierustalle - silleenhän ne tekee Keski-Euroopassaki niissä eliittikeskuksissa.
Sinuna en miettis sitä kesällistä sen enempää ku että silleenki voi joskus käydä ja piste, koska ethän sä jääny ryypiskelemään ja rypemään ja siinähän oot ollu toisten ilona sen jälkeen.
Ja kaikki se mikä ei tapa, on opiks. Minäki tuossa opin että nukahtamislääkkeellä ei nuku ku yhen tunnin per pilleri.
- aahoohoo
julistanu itteni heränneeks tähän päivään niin kysäsempä teiltä, että onko kellään käytössä sellasta kirkasvalolamppuu jolla annetaan valohoitoo esim kaamosmasennuksesta kärsiville ja että onko ollu apuu ja paljonko maksaa ja että mistä niitä saa ostaa.
Kävin eilen muuten ekaa kertaa puoleen vuoteen ihka rehellisellä kävelylenkillä ja meinaan kävellä vähän useamminki ku vaikka miten miettis esteitä niin järkisyitä ei löydy etteikö muka pääsis tai kerkeis.
Paitsi tuo hiton sutimismaanantai - joka seki voi tietysti jäädä ainooks ja tiistai-iltana on mielenkiintonen esitelmä jonka meinaan käydä kuuntelemassa.
Tänään pitää käydä vakoilemassa taidemökin teoksia ja samalla kysellä yhdistykseen liittymisestä ja siitä et voiks sinne viedä sit omia tauluja esille - meinaa tulla tilanahtautta meijän keittiön lattialle nimittäin ja omille seinille en kyllä mitä puuttu pistä.- aahoohoo
on etelässä näkyvissä parasta aikaa. Oisin vieny kiikarin ulos vaan eiköhän oo tuo pihakoivu just siinä edessä! Kiikarilla näkys ne Galileon kuut.
- Ella
aahoohoo kirjoitti:
on etelässä näkyvissä parasta aikaa. Oisin vieny kiikarin ulos vaan eiköhän oo tuo pihakoivu just siinä edessä! Kiikarilla näkys ne Galileon kuut.
te keikutte täällä jo kello kolmen aikaan yöllä?
Ettekö te nuku ollenkaan, "aahoohoot ja raittiit" yms.
Olen joskus katsellut piruuttani näitä kirjautumisaikoja. Taidatte olla kaikki joitakin entisiä yövartijoita tai vastaavia? Kyllä ns. normaalit ihmiset sentään yönsä nukkuvat. Ai niin, mutta jospa oottekin eläkeläisiä kaikki. Ei paljon työt paina eikä tarvi aamulla mennä duuniin. Onko viinalla osuutta asiaan? - suurin osa.
Ella kirjoitti:
Olen joskus katsellut piruuttani näitä kirjautumisaikoja. Taidatte olla kaikki joitakin entisiä yövartijoita tai vastaavia? Kyllä ns. normaalit ihmiset sentään yönsä nukkuvat. Ai niin, mutta jospa oottekin eläkeläisiä kaikki. Ei paljon työt paina eikä tarvi aamulla mennä duuniin. Onko viinalla osuutta asiaan?Oikein arvailet.
- aahoohoo
Ella kirjoitti:
Olen joskus katsellut piruuttani näitä kirjautumisaikoja. Taidatte olla kaikki joitakin entisiä yövartijoita tai vastaavia? Kyllä ns. normaalit ihmiset sentään yönsä nukkuvat. Ai niin, mutta jospa oottekin eläkeläisiä kaikki. Ei paljon työt paina eikä tarvi aamulla mennä duuniin. Onko viinalla osuutta asiaan?Esittelehän Ella-kulta mulle normaali ihminen:)
Oikein mielenkiinnolla odottelen tapaamista. - vinkkejä
aahoohoo kirjoitti:
Esittelehän Ella-kulta mulle normaali ihminen:)
Oikein mielenkiinnolla odottelen tapaamista.kysymys sinulle.Mikä se joki oli joka siel päin oli.(etsin enk löytäny sitä mis kerroit).Kerron sit kun vastaat miksi kysyn.
- Cettuz!
Ella kirjoitti:
Olen joskus katsellut piruuttani näitä kirjautumisaikoja. Taidatte olla kaikki joitakin entisiä yövartijoita tai vastaavia? Kyllä ns. normaalit ihmiset sentään yönsä nukkuvat. Ai niin, mutta jospa oottekin eläkeläisiä kaikki. Ei paljon työt paina eikä tarvi aamulla mennä duuniin. Onko viinalla osuutta asiaan?Raittiina menee tääkin päivä. Kovissa ei krapuloissa vaan pakkasissa. Viinalla oli aikoinaan asiaa elämässäni toivottavasti ei koskaan enää. Yhdeksän raitista vuotta, jatkukoon kymmenes tulee kovaa vauhtia täyteen.
- aahoohoo
vinkkejä kirjoitti:
kysymys sinulle.Mikä se joki oli joka siel päin oli.(etsin enk löytäny sitä mis kerroit).Kerron sit kun vastaat miksi kysyn.
Tuskin kuule löytyy ku paikallisesta kyläkartasta - se on paikoin jo niin
tukkeentunu et loikkamalla pääsee yli. Mut joki mikä joki ja kyllä se keväällä tulviiki. Joka kevät tulvat meinaa viedä pomon kompostilootan. - missä Arja Helena H...
aahoohoo kirjoitti:
Tuskin kuule löytyy ku paikallisesta kyläkartasta - se on paikoin jo niin
tukkeentunu et loikkamalla pääsee yli. Mut joki mikä joki ja kyllä se keväällä tulviiki. Joka kevät tulvat meinaa viedä pomon kompostilootan.vaikuttaa. Jolkbyn joki - siinä on jotain messiaanista. Tulee Jordan-virta ja Beetlehem mieleen. Josko raamatullisissakin hahmoissa kohta tulee emansipaation nimessä naisen, siis Arjan suorittama vallankumous, kun pappeina ja presidentteinä jo ovat?
Mitähän raamatullinen maskuliini Papio tästä tykkää? - aahoohoo
missä Arja Helena H... kirjoitti:
vaikuttaa. Jolkbyn joki - siinä on jotain messiaanista. Tulee Jordan-virta ja Beetlehem mieleen. Josko raamatullisissakin hahmoissa kohta tulee emansipaation nimessä naisen, siis Arjan suorittama vallankumous, kun pappeina ja presidentteinä jo ovat?
Mitähän raamatullinen maskuliini Papio tästä tykkää?sulle Beetlehemin tähdet ja muut näytän:)
Oon ollu aina sitä mieltä että jos jollain on jotain liikaa niin se on sitte jostain toisesta pois. Miehillä ku on alapäässä "ne" nii se ei voi olla muualta ku yläpäästä pois:)
Nykysin tää ilmiö on käyny kuitenki kuulemma harvinaisemmaks johtuen näistä pehmeemuovisista elintarvikkeiden pakkausmateriaaleista.
Huomaan teitin olevan valveutunu yksilö ja hankkineen elintarvikkeensa vanhanaikasessa paperissa:) - elintarvikkeiden
aahoohoo kirjoitti:
sulle Beetlehemin tähdet ja muut näytän:)
Oon ollu aina sitä mieltä että jos jollain on jotain liikaa niin se on sitte jostain toisesta pois. Miehillä ku on alapäässä "ne" nii se ei voi olla muualta ku yläpäästä pois:)
Nykysin tää ilmiö on käyny kuitenki kuulemma harvinaisemmaks johtuen näistä pehmeemuovisista elintarvikkeiden pakkausmateriaaleista.
Huomaan teitin olevan valveutunu yksilö ja hankkineen elintarvikkeensa vanhanaikasessa paperissa:)pakkausmateriaaleja, olivat sitten muovia tai sanomalehtiä. Syön ne elintarvikkeet.
Oudonlaisia ajatuksia Arja Helenalla.
Hormoonit ovat minulla tasapainossa ja kulkuset tallella.
Miten lienee Arja Helenan hormoonitasapainon laita? - Arjaa?
elintarvikkeiden kirjoitti:
pakkausmateriaaleja, olivat sitten muovia tai sanomalehtiä. Syön ne elintarvikkeet.
Oudonlaisia ajatuksia Arja Helenalla.
Hormoonit ovat minulla tasapainossa ja kulkuset tallella.
Miten lienee Arja Helenan hormoonitasapainon laita?Mene muualle vittuilemaan.
- karbidi
senverran, et mul oli semmone kerran lainassa, mut emmää siitä mitään piristystä huomannu saaneeni, mut se oli pirun hyvä työvalo! Jummartaakseni ei hinta jää paljonkaan alle sadan egen ja ainaski Instru nuita kaupitteloo. Jotain seikkoi niissäki piti kai ottaa huomioon ennen hankintaa, vaan ku toi kovo päävärkissä on tainnu jotennii pirstaloituu, ni en lähe ny veikkaan, mikä oli se tärkein pointti!
Onnittelut, ai että kävelitkii jonnimmatkaa :)
No ohan nuita järkisyitä; -25 astetta pakkasta! Erkkikään lähe sinne ja vielä viimaan ilman aseella uhkaamista! Tosin mää oon kerenny tekeen täsä "operaation" jälkeen jo useita lenkkejä (muita ku HK:n sinisiä) ilman hirmusii pakkasii.
Sit taiteesta pari sanaa. Onneittelut, et oot nuin rohkee! Meil on kans täs puolen kilomeetrin päässä vastaava mesta, johon vois saada töherryksiään näytille. Mut mää en vois unissanikaan kuvitella, et veisin sutimistuotteitani kaiken kansan nähtäville; siinähän joutus iänkaikkiseen häpeään! Onnex Sää oot mua parempi, ni voit sen tehä!
Vielä taiteesta ikuisen pessimistin mietteitä: Mulla menis yhen 20-30 x 40-50 kokosen taulun maalaamiseen kaiketi 2-4 viikkoo, ja sitki se ois vielä ihan p..ka! Iteluottamus on niin miinuksen puolella, ettei oo mieltä ei määrää. Niihin lintukuviinki, joista joskus mainihtin (kai), meini jo about viikko ja silti ne on ihan surkeita !!!
- Mimmuli1
Selvinpäin ja ilman krapulaa lauantaipäivään herätty.
Eipä käy kateeksi ukon olotilaa herättyään, keräilin tuossa pöydiltä nimittäin illan saldoa muovipussiin...- Ella
Mites olis Stadin Steissi*mahtipleissi*?
Ihmettelin lähinnä sitä, että miten voi joku olla työkykyinen, jos kaikki yöt kuhkii.
Itsekin olen lähes 50-v ja kärsin unettomuudesta (nämä viihdevuodet-nääs), mutta en kyllä ikinä jaksa joillakin palstoilla kirjoitella yötä päivää.
Ei pidä ottaa niin vakavasti minun(kaan) kirjoituksiani, mutta kyllä itse olen aika tasaraha jo viimeistään klo 00.00.
Unen tarve on tietysti henkilökohtainen asia, mutta aikuinen tarvitsee vuorokaudessa normaalisti 6-8 tuntia unta. Jotkut tarvitsevat enemmän unta, mutta joillekin "erikoistapauksille" riittää jopa 2-3 tunnin uni. Nyrkkisääntöä ei voi siis tunteina antaa, vaan tärkeintä on, että ihminen tuntee päiväaikaan itsensä levänneeksi ja virkeäksi.
Olen siis mielestäni normaalitapaus...HIH.Ystävät kyllä tietää (ns. piilohullu DDDDDDDDD) - Mimmuli1
Ella kirjoitti:
Mites olis Stadin Steissi*mahtipleissi*?
Ihmettelin lähinnä sitä, että miten voi joku olla työkykyinen, jos kaikki yöt kuhkii.
Itsekin olen lähes 50-v ja kärsin unettomuudesta (nämä viihdevuodet-nääs), mutta en kyllä ikinä jaksa joillakin palstoilla kirjoitella yötä päivää.
Ei pidä ottaa niin vakavasti minun(kaan) kirjoituksiani, mutta kyllä itse olen aika tasaraha jo viimeistään klo 00.00.
Unen tarve on tietysti henkilökohtainen asia, mutta aikuinen tarvitsee vuorokaudessa normaalisti 6-8 tuntia unta. Jotkut tarvitsevat enemmän unta, mutta joillekin "erikoistapauksille" riittää jopa 2-3 tunnin uni. Nyrkkisääntöä ei voi siis tunteina antaa, vaan tärkeintä on, että ihminen tuntee päiväaikaan itsensä levänneeksi ja virkeäksi.
Olen siis mielestäni normaalitapaus...HIH.Ystävät kyllä tietää (ns. piilohullu DDDDDDDDD)Kukin taaplaa tyylillään. Unen tarve on kyllä täysin yksilöllistä. Itselläni riittää usein 6-7 tuntia yössä, kun taas miehelle ei 12 tuntiakaan aina riittäisi.
- Viinietikka
raittiin päivän alkaneeksi muistaen kuitenkin että vain päivä kerrallaan tai pienimminkin askelin jos siltä tuntuu!
Kirpeitä kelejä ja kirkasta mieltä itse kullekin ilman sarvia ja hampaita olkoon raittius "kotoisin" sitte mistä tahansa toivottelee viinietikka.
Ps. Tuli tällaista mieleen, ku kävin lueskeleen noita mielipiteitä riippuvuuksista!- pörri1
vastausta eiliseen viestiisi.En taida etukäteen vielä uskaltaa onnitella mummiksi tulostasi,mutta sen verran voin sanoa,että mummina on hauska olla:)t pörri1
- karbidi
vaari täsä vajaat yheksän kuukautta sitten! Muistelen vieläkin aikaa, kun en vielä ollut vaari ja tämä väliaika on mennyt paljon nopeemmin ku Red Bullin avullakaan vois ajatella.
Nauti siis jokaisesta tulevasta hetkestä, sillä ne ovat nopeasti ohikiitäviä hetkiä, joita ei voi koskaan takaisin saada!
Havaittimpa, et pistin tän kommentin vikakohtaan, vaan eikai tuo paljon haittaa?
- paranoidi
Kaunis ja kipakka aamukeli, krapulasta ei tietoakaan. Tipatta edetään.
Onneksi olin kannellut puita sisälle varastoon,olipa kiva ku heräsin pistää piisiin tulet.Ulkona -31 pakkasta.Kuulostas että täytys alkaa jo harkiteen taulu kauppojaki,nimitäin on hyvät provikat????
Mut silti on kivaa ja mielekästä olla raitis alkoholisti tänäänkin.- mussukka1
Pieni kirpakka ulkoilu on tehty ja sen verran puita sisällä, että ei tarvitse iltapimeällä niitä hakea. Jotain järkevää täytyy keksiä ennen urheilua, taidan ottaa pakasteesta ruuan sulamaan.
Ilosta mieltä teille! - I.Keturi
Alkaa meikäläisellä dementia, Parkinson, ja Alzheimer kun ei osaa enää kohdistaa ketjussa viestejään.
Karbidi, tuus antaan selvitys olotilasta, ja onko näpit pysyneet putelista erkaantuneina? Mitä?- karbidi
Hauskaa, et joku on mustaki kinnostunnu, vaikken Sua tunne (dementia, Parkinson, Alzheimer)???
Well, olotila..., no se on melko paska, ku tuli jätettyy kahvee ja tupakki kolme viikkoo sitten tyystin. Viekkareit ei oo, mut elo on tylsää!!!
A-tuotteetki jäi jo viikkoo sitä ennen tyystin ottamati; seki tylsentää!
Mut sit päätin - viikko sitten, jotta otampa jokusen. No kumosinkii 11 ravintola-annosta kirkasta, suotta; toleranssi oli yhä korkeella, enkä tullu tuskin känniin, harmitti. Koitimpa tänä ehtoona samaa, mut sama homma, ku vichyy jois! Täsä samalla oon kuulokkeet korvilla ja kuuntelen ja vilkuilen Super Bowlia. Eli en pitänny näppei erkaantuneina, vaan ei toi onkelma oo, kus ei sitä ottamista jatkaa tartte, pikemminkin inhottaski ajatus!
Jaa niin olotila. Jos meinaat sitä sytänoperaatiota, ni sen tiimoilta kondis on mainio, elikkä samanmoine, ku oli ennen mitään oireita!
Pahinta on tää "toimettomuus" ilman kahvi ja tupakkirupeemia, joita aiemmin päivänmittaan oli sentään "joitakin" !
Mieluusti saa udella lisääki, kyl mää koitan ainaskii muutaman päivän välein käydä näit juttui kurkkins!
- aahoohoo
arvaa mitä oon menny tekemään: tunnin kävelylenkin jo toisena päivänä peräkkäin ja kävelin itteni hikeen asti (se ei ollu kyllä temppu eikä mikää ku on tuo kuntopuoli "rapa")
Must on tullu urheiluhullu(kin)- vinkkejä
niminen se oli,hitsi kun tän päivän lehest tuli esiin Loimijoki..ajattelin et eihän se kaukana sit ole.Mut se ei sit ollunnakkaa.
Ja tunnin kävely on takana,sä olet oikein urakal ruennu harrastaan kaikkee terveellistä,kumpa mäkin saisin itteäni haivenist kiinni,yksin ei o kiva..mut jatka sä vaan. - aahoohoo
vinkkejä kirjoitti:
niminen se oli,hitsi kun tän päivän lehest tuli esiin Loimijoki..ajattelin et eihän se kaukana sit ole.Mut se ei sit ollunnakkaa.
Ja tunnin kävely on takana,sä olet oikein urakal ruennu harrastaan kaikkee terveellistä,kumpa mäkin saisin itteäni haivenist kiinni,yksin ei o kiva..mut jatka sä vaan.Jäätelöt on muuttunu porkkanoiks!
Tälleen tää ketju vaikuttaa ku vähintäin joka toinen kertoo hiihtäneensä, laihduttaneensa ja tehneensä vaikka mitä - se tarttuu. - vinkkejä
aahoohoo kirjoitti:
Jäätelöt on muuttunu porkkanoiks!
Tälleen tää ketju vaikuttaa ku vähintäin joka toinen kertoo hiihtäneensä, laihduttaneensa ja tehneensä vaikka mitä - se tarttuu.ei ollenkaan huono ketju,vaik tos joku jo vähän purnaili..mun mielest ihan terveellistä,raittiutta,terveyttä ja kuntoa nostattavaa asiaa.Ihan kuin telepatiaa,itse narskuttelin porkkanaa eilen,tänään raejuusto koktaili.Hyvä me!
- aahoohoo
vinkkejä kirjoitti:
ei ollenkaan huono ketju,vaik tos joku jo vähän purnaili..mun mielest ihan terveellistä,raittiutta,terveyttä ja kuntoa nostattavaa asiaa.Ihan kuin telepatiaa,itse narskuttelin porkkanaa eilen,tänään raejuusto koktaili.Hyvä me!
ollaan voittaja-ainesta. Vaan en osta enää naposteluporkkanoita vaan niitä jöötin näkösiä multaporkkanoita. Ne on kuulemma kaikkein parhaita.
Ainahan sitä joku jurnuttaa, mut lie semmosella vaikka vääristä elämäntavoista johtuvat peräpukamat vaivana. Joku tuolla ylempänä puhu jostain "raamatullisesta" niin ei voi muuta ku lohduttaa vinoilijaa et " mitä enempi kärsit, niin sitä kirkkaamman kruunun saat" - ku .....
aahoohoo kirjoitti:
Tälleen tää ketju vaikuttaa ku vähintäin joka toinen kertoo hiihtäneensä, laihduttaneensa ja tehneensä vaikka mitä - se tarttuu.ite vastaa omiin kysymyksiinsä, niin saa mieluiset vastausket. aaaaaahooooohiiiiio-hoii!
sanos heppa! - vinkkejä
aahoohoo kirjoitti:
ollaan voittaja-ainesta. Vaan en osta enää naposteluporkkanoita vaan niitä jöötin näkösiä multaporkkanoita. Ne on kuulemma kaikkein parhaita.
Ainahan sitä joku jurnuttaa, mut lie semmosella vaikka vääristä elämäntavoista johtuvat peräpukamat vaivana. Joku tuolla ylempänä puhu jostain "raamatullisesta" niin ei voi muuta ku lohduttaa vinoilijaa et " mitä enempi kärsit, niin sitä kirkkaamman kruunun saat"jöötin näköset ne on aidon makuset,hyvän salatin myös saa raastaa ja pilkkoo appelsiinia joukkoon.
Kamalat pakkaset,paleltuu tuprutellessa..menenkin glögiä lämmittään,jäi vaihe päälle joulusta,hyvin maustettua vip glögiä.Sul on uni vaikeuksia oletko kokeillu illal ennen nukkumaan menoa ottaa pari mangnesiumia,antaa rauhallisen unen ja levottomat jalat ei vaivaa.Vatsa kyllä toimii aamul hyvin mangnesium tekee sen.Eipähän mätäne.. - papio
aahoohoo kirjoitti:
Tälleen tää ketju vaikuttaa ku vähintäin joka toinen kertoo hiihtäneensä, laihduttaneensa ja tehneensä vaikka mitä - se tarttuu.Minulla on tippunut paino 8,2 kiloa kahdessa kuukaudessa pelkkiä ruokailutottumuksia muuttaen normaaleiksi. Näkkileipää, ei mitään syöntiä jälkeen klo. 18, ei sokeria, ei makkaraa tms., ei juuri juustojakaan ja sen sellaista. Verenpaineet on tippuneet painon myötä normaaaleiksi ilman mitään lääkityksiä. Pyörivät siinä 130/80 paikkeilla, jep jep...
- karbidi
papio kirjoitti:
Minulla on tippunut paino 8,2 kiloa kahdessa kuukaudessa pelkkiä ruokailutottumuksia muuttaen normaaleiksi. Näkkileipää, ei mitään syöntiä jälkeen klo. 18, ei sokeria, ei makkaraa tms., ei juuri juustojakaan ja sen sellaista. Verenpaineet on tippuneet painon myötä normaaaleiksi ilman mitään lääkityksiä. Pyörivät siinä 130/80 paikkeilla, jep jep...
Toi on liian nopeeta tahtii! Jos Sää et jatka loputtomiin samaa "dieettiä", ni kyl paino taas nousee, veikkaan. Ekkö oo ees liikuntaa lisänny? Kuis tätä ennen?
BTW. Paljonks muuten paineet oli aikasemmin? - papio
karbidi kirjoitti:
Toi on liian nopeeta tahtii! Jos Sää et jatka loputtomiin samaa "dieettiä", ni kyl paino taas nousee, veikkaan. Ekkö oo ees liikuntaa lisänny? Kuis tätä ennen?
BTW. Paljonks muuten paineet oli aikasemmin?Verenpaineet oli aikaisemmin siinä 140/95. Painoa kaksi kuukautta sitten 97,2 kiloa, nyt 88,4. Olen muuttanut vain elämän- ja ruokailutapojani.
Kun lopetin puoli vuotta sitten kaljan oton, niin korvasin tiätämättäni sen mielihyvän toisella eli syömisellä ja paino pääsi nousemaan.
En ole siis dietillä, vain normalisoin tilannetta. Vielä on vara painon pudota tuommonen 10 kiloa ainakin. Mutta hitaasti ja varmasti, niin tulee pysyvää jälkeä.
- Ryyppymies
tänään on oltu kertausharjoituksissa (siis armeijan). Huomennahan noi taas jatkuvat. Meneehän nämä viikonloput näinkin ja ennenkaikkea raittiina.
Ihme homma, ei tänään ole haluttanut kaljaa. Mielessä kyllä on ollut, kerkiää se himo vielä iskeä. Siitä huolimatta meinaa olla ottamatta, aamulla on paljon helpompi heräillä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955