auton haku suunnitelmissa nyt helmikuussa Saksasta. Miten olette järjestäneet talvirenkaat pirssiin jos olette tulleet esim. illalla/viikonloppuna saapuvalla lautalla Hankoon ?
Talvirenkaat ?
10
1560
Vastaukset
- Per Saukko
,,,
Ajamalla kesärenkailla perille.:) Tai saksalaisilla kitkoilla
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
isin tumaan ne Hankoon.
- ajon voi
aina suorittaa vaikka millä renkailla.
Kun matka tulee täyteen, pysähdy kymmeneksi minuutiksi ja jatka matkaa!
Jos joku kysyy!!!?- Näin on
1.12-28.2 SUomessa kesärenkailla. Tietysti "voi" mutta kuka hullu lähtee ajamaan niillä? Itse tuotatin talvirenkaat Turun satamaan linja-autolla, ja vaidoin sataman Tullin pihassa... Hanko onkin pahempi paikka. Jos tulet itse auton kanssa, hanki siis Saksasta kitkat -ja jos et halua kovia autobahn kitokoja käyttää Suomessa, osta sieltä käytetyt (ei maksa juuri mitään) ja vaihda ne täällä kunnon renkaisiin.
- minulla
Itse ostin aikoinani paluumatkalla Suomeen Ruotsista nastarenkaat.Hankoon tultaessa jonkun pitäisi olla sinua vastassa.Mutta näin talviaikaan kyllä suosisin tuota Ruotsia,jos autoon pitää hankkia ne talvirenkaat,koska ne Saksan kitkat ovat vähän niin ja näin.
- nastat Ruotsista odottaessa
Ostin Jönköpingistä nastarengaskerran Saksasta ostetuille vanteille. Täälläkin vaikuttavan ketjun liike näkyy moottoritielle oikealla puolella n. 1 km ennen kuin Helsingborgista tuleva moottoritie yhtyy Göteborgista tulevaan tiehen Jönköpingin laidalla.
- Jaba
nastat Ruotsista odottaessa kirjoitti:
Ostin Jönköpingistä nastarengaskerran Saksasta ostetuille vanteille. Täälläkin vaikuttavan ketjun liike näkyy moottoritielle oikealla puolella n. 1 km ennen kuin Helsingborgista tuleva moottoritie yhtyy Göteborgista tulevaan tiehen Jönköpingin laidalla.
Minkä niminen tuo kyseinen firma ja löytyykö siltä nettisivuja?
- Suomessa
Jaba kirjoitti:
Minkä niminen tuo kyseinen firma ja löytyykö siltä nettisivuja?
Samat Euromasterit,Vianorit ja First Stopit löytyvät tietenkin myös Ruotsista kuin Suomestakin.Mutta halvemmalla saa varmaan jostain riippumattomasta liikkeestä niin kuin Suomessakin.
Tässä linkkejä noille suurille ketjuille:
http://www.euromaster.se
http://www.vianor.se
- upi
Renkaat tuli sitten hommattua Hangosta. Tulin Superfastilla lauantai-iltana pari viikkoa sitten ja sain tullin jälkeen nastakumit alle Hangon Rengaspalvelusta. Auton mukana ei tullut kuin kesäkumit.
Olin sopinut aiemmin viikolla että minkä kokoiset kumit tarviin. A-mersun alle laitettiin Nokian Hakkapeliitta 2:set. Tuollaista palvelua kyllä osaa arvostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927