Oliko pidätys näyttävä kun virolaiset ryöstäjät pidätettiin lentokentällä?
Pidätys
10
1539
Vastaukset
- hehe
Kysy tuulenpesiltä tai kärpäsiltä. Sehän on autio asema!
- Ásemahan
On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.
- pilotti
Ásemahan kirjoitti:
On suomen 7:neksi vilkkain lentokenttä niin luulisi siellä olevan elämää muutakin kuin kärpäset ja tuulenpesiä.
minä kun en tiennyt että Suomessa niin monta lentokenttää onkaan... ;-)
- hahhaha
Ásemahan kirjoitti:
Onpas tullu pudotusta? Oliskohan tähän joku järkeenkäypä selitys?
- hehehehe
pilotti kirjoitti:
Tuo oli kyllä hauskin perustelu vilkkaudelle :D
Kun "suuria" kaupunkejakaan ei suomessa ole kuin 4 - kunnes
Ásemahan kirjoitti:
saadaan se halpalento yhtiö.
Turun lentoaseman vilkauden puute on lähinnä siinä, että meillä ei ole kuin yksi kotimaan lento. varmaan 80% lennoista on ulkomaille, kun taas muilla asemilla tilanne on eri. - en tajuu
hehehehe kirjoitti:
Kun "suuria" kaupunkejakaan ei suomessa ole kuin 4En tajunnut tuota. Suomessa on 24 lentokenttää joten mitä hauskaa tuossa oli?
- Lentäjänpoika..
pilotti kirjoitti:
Tsekkaa pilotti tuolta ni löydät uusia kenttiä sulle..Taidat olla kotiPilotti
http://www.ilmailulaitos.fi/ - odottaa
kunnes kirjoitti:
saadaan se halpalento yhtiö.
Turun lentoaseman vilkauden puute on lähinnä siinä, että meillä ei ole kuin yksi kotimaan lento. varmaan 80% lennoista on ulkomaille, kun taas muilla asemilla tilanne on eri.Ei taida tulla mitään halpalentoyhtiöitä niin kauan kuin aseman johtaja ei niitä halua.
hehehehe kirjoitti:
Kun "suuria" kaupunkejakaan ei suomessa ole kuin 4kaupunkeja on koko pohjolassa tasan yksi, jos tukholma lasketaan suureksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164