06.12.06 maanantai

aahoohoo

Taas maanantai. Jotenki tuntuu et niitä on viikossa tuplamäärä.

No nyt on kuitenki erityinen maanantai. Alkaa se halvatun sutimiskurssi ja jännittää ja pelottaa ihan vietävästi. Aina kun mä muistan sen kurssin niin mahassa vihlasee ja möyrähtää ja tuntuu et pitäs mennä huussiin.

Vaan päättäny oon et menen vaikka sitte pitäs laittaa pampersit vai oisko kroonikkovaipat soveliaampia tän ikäselle.

Hyvää työ- tai mitä viikkoa tahansa ja ollaan varovaisia siellä. Ihmiselo on vaaroja ja koukkuja väärällään:)

22

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

mikä päiväys. Mä lykkäsin siihen itsenäisyyspäivän. Olkoon mikä on: sen minkä kirjoitin, sen kirjoitin.

• Hyvä ettei ole 6.12..ois pitkästi vielä talvea edessä. Ota aahoohoo ihan iisisti se kurssi, tai helppohan mun on sanoa kun en ite ole sinne menossa. No tämä Maanantai on raitis ja krapulaton mutta hemmetin kylmä.

• åpoi

totisesti on, vaaroja ja koukkuja väärällään

helevata sais jo pikkasen heivata nuo murheet

selevänä kuiten oon

• Kerstin

Nyt on pakkasta aivan liikaa. Pysykää kotona sisällä.
      Ajankuluksi voitte vaikka veisata virsikirjan kannesta kanteen.

• Suhoi

Ei taida tältä keskusteluryhmältä onnistua virrenveisuu,
        vai oletteko edes yrittäneet.
        Veisuu piristää ja vie huonot ajatukset pois mielestä.

• Ceetä

Lyhyestä virsi kaunis, vai kuinka se meni.

• Mimmuli1

Onneksi ei ole itsenäisyyspäivä, olisi pimeää ja pitkä talvi ja vielä edessä.
      Jotain hyvää tässä sairaslomassa. Ei tarvitse aamutuimaan singahtaa tuonne hyytävään kylmyyteen.
      Raittiina ja krapulatta uuteen viikkoon taas käydään.

• Viinietikka

niin, mutta tärkeintä ainakin minulle on raittius niin ku monelle muullekkin. Eli ilman alkon tuotteita tääkin päivä eikä oteta liian suurta haukkupalaa ettei tukehduta ahneuteen.

Kovaa pakkasta pitelee, 29, mutta ulos aijon siitä huolimatta mennä ettei totuus unohdu.

Ja loppuviikosta alkaa taas työ pitkästä aikaa. Jos nyt joku muistaa minun alakuloioset kiroitukset sitten syksyn, jolloin jäin sairaslomalle. Tiesin ja siitä mainitsinkin, että kyllä se aurinko vielä tähänkin risukasaan paistaa ja niistä säteistä olen jo tovin saanut voimaa. Tämä selonteko muille kannustukseski, jos näitä samoja masennus/uupumusongelmia potee.

Hyvää päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti toivotellen viinietikka, eikä enää hapan

• mussukka1
        Viinietikka kirjoitti:

niin, mutta tärkeintä ainakin minulle on raittius niin ku monelle muullekkin. Eli ilman alkon tuotteita tääkin päivä eikä oteta liian suurta haukkupalaa ettei tukehduta ahneuteen.

Kovaa pakkasta pitelee, 29, mutta ulos aijon siitä huolimatta mennä ettei totuus unohdu.

Ja loppuviikosta alkaa taas työ pitkästä aikaa. Jos nyt joku muistaa minun alakuloioset kiroitukset sitten syksyn, jolloin jäin sairaslomalle. Tiesin ja siitä mainitsinkin, että kyllä se aurinko vielä tähänkin risukasaan paistaa ja niistä säteistä olen jo tovin saanut voimaa. Tämä selonteko muille kannustukseski, jos näitä samoja masennus/uupumusongelmia potee.

Hyvää päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti toivotellen viinietikka, eikä enää hapan

Kun nyt palaat sinne työelämään, muista että sinun ei tarvitse olla täydellinen.

• Sivusta seurannut

Joku on täällä ottanut tuon papion silmätikukseen toden teolla. Toki muistan oikein hyvin papion ja mitä tunnuksia hän nyt kulloinkin käytti, toilaukset. En ihmettele lainkaan tuota vihaa häntä kohtaan. Kai hänen on ristinsä kannettava? Eniten ihmetyttää tämä hänen nykyinen käytöksensä. Kehtaa tulla muka "kilttinä poikana" takaisin kirjoittelemaan. Tapansa kullakin.
      Täällä kuitenkin raittius jatkuu.

• aahoohoo

mutta sen takia ei röijätä ihmistä saunan taakse eikä kukaan ansaitse ainaista v.....lua.
        Kaikilla on mahdollisuus ja oikeus aloittaa uudelleen ja unohtaa menneet - niille menneille tapahtumille ei kukaan voi enää mitään muuta kuin antaa itselleen ja toisilleen anteeksi.

• mie vaan

Tuo joku taidat olla juuri sinä. Haukut tuossa Papiota minkä kerkeät. Kuka muuten sinä olet tuomioita antamaan; "epäsuosittu"? Sinun mielestäsi, joopa joo.

• papio

Raittiina mennään eteenpäin, vaikka pakkanen paukkuu ja koirat räksyttää ;)

• mussukka1

Taitaa olla Suomi iso maa, kun meillä ihan siedettävät pakkaslukemat. Aamulla oli taas postikorttimaisemat.
      Yritin katsoa sitä ameriikan suurinta urheilutapahtumaa, en ymmärtänyt mitään pelistä, musta ne vain seisoi koko ajan ja sitten oli kauhea kasa miehiä soikean pallon päällä. Jaksoin ensimmäisen puoliajan, kun rollingit tuli väliajalla lavalle. Aamulla olisi pitänyt käydä alasti postilaatikolla, että olisi herännyt kunnolla. Parempi kuitenkin väsyneenä kuin krapulaisena.

• päivä ja kuukausi, silloin oli ensimmäinen raitispäivä. Olotila ei ollut paras mahdollinen, noin viikon ryyppyputki päällä. Sen jälkeen olotila on parantunut huomattavasti, joka päivä olen pyrkinyt käymään täällä ketjussa. Pitää sen kunniaksi ostaa suklaalevy ja keittää presidenttikahvit.

• Cettuz!

Mutta selvinpäin mennään etiäpäin.

• Ei muutakuin sutimaan vaan.!Usko pois niin hyvin se lähtee siitä rullaamaan.!Itte olen myös samanlainen jännitäjä,mut yleensä joka asia jota olen jännitänyt on mennyt kuiteski loppuinlopuksi hyvin.!Yritän jakaa jännityksesi,onhan siinä sun sutimessas mullakin paljon pelissä.!Kyllä niitä tauluja vielä myydään.Nyt yritetään ottaa rauhallisesti.!Tsemppiä.!!Jos kaadetaan niin kaadutaan sappaat jalassa.!

Mut ilman viinaksia aion tään päivän katella.

• aahoohoo

Aamulla päätin et menen pystypäin, keskellä päivää itkee tyrskin kaupan takahuoneessa kun olin päättäny ettei minusta oon siihen, iltapäivällä kävin ostamassa lisää vehkeitä ihan noin huvin vuoksi ja ajattelin tarviivani niitä kyllä kotioloissaki, äsken pakkasin maalausvehkeet kassiin ja kahtakymmentä vaille kuus meinaan lähtee. Mut vielä kerkee suunnitelma muuttuu.

Oon tän päivän aikana useemman kerran tehny tasan vastakkaisia päätöksiä kurssin suhteen ja jauhanu sitä päässä koko päivän. Semmosen päänrassaamisen jälkeen se kurssi ansaitsee käydä edes yhden maanantain.

Yhen oikeen jutun oon itestäni oppinu tänään: mulla ei ole nöyryyttä tunnustaa olevani jossain asiassa huono ja yritän varjella itteeni pahalta mieleltä. Se tämän koko höyläämisen on saanu aikaan.

• paranoidi

Tipatta viikko on alkanut.

• mussukka1

yhtään uskaltautunut ulos? Taitaa olla sellaista itsensä kiduttamista, mutta kun keittelee kaakaot palkinnoksi, niin olo on mahtava.

• paranoidi
        mussukka1 kirjoitti:

yhtään uskaltautunut ulos? Taitaa olla sellaista itsensä kiduttamista, mutta kun keittelee kaakaot palkinnoksi, niin olo on mahtava.

Kyllä sitä normaalia vähemmän on tullut ulkoiltua. On tuo lepoohjelma ollut viimeajat noudettavana.
        Eiköhän tahti parane, kun valoisuus lisääntyy ja ilma lämpenee. Tuosta kaakaosta en niin tiedä, kahvia kyllä kuluu.

• mussukka1

Kerro kuinka sun sutimiskurssi meni. Täällä koko porukka odottaa tuloksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe