Kuljetuskustannukset!!!!!!

Tietoa

pitäisi saada uppoumarunkoinen vene Helsingistä Lappeenrantaan 8.2x2.65m n.3000kg eli paljonko kuljetus maksaa!!!!!

25

42547

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulisin
    • einari

Eikun saimaan kanavaa pitkin kunhan jäät lähtee.Ei ole kallista eikä vaikeaa, vaikka jotkut pelotteleekin.Itse toin vastaavankokoisen vuosi sitten saimaalle.Saimaan kanavan hoitokunnasta lappeenrannasta lisää tietoa.

• unohtu

joo hinta unohtu n.40e riippuen venäjän taksasta plus polttoaineet,saapi muuten kanavasta halvalla ruski asemalta.

• saat
        unohtu kirjoitti:

joo hinta unohtu n.40e riippuen venäjän taksasta plus polttoaineet,saapi muuten kanavasta halvalla ruski asemalta.

Jouduin kyselemään samaa asiaa, oman paikkakuntani kuljetusfirmalta ja kertoivat seuraavaa. Kuorma-auton kilometritaksa 1.26€/km , nosturin käytön tuntitaksa 70 €. Tietenkin kannattaa sopia könttähinta jos se vain kuljetusfirmalle passaa. Toivottavasti on apua suuntaa-antavasti.

• ainakin menee

jos auto ei saa paluukuormaa.

• SpK

Mulle tarjottiin kuljetusta hintaan 300 E (pääkaupunkiseutu-saimaa). Kannattaa kysellä.

• hajontaa
        SpK kirjoitti:

Mulle tarjottiin kuljetusta hintaan 300 E (pääkaupunkiseutu-saimaa). Kannattaa kysellä.

Lappeenrannan keikaan menee työpäivä edestakaisin ajellessa. Ei 300e mitään veroja makseta eikä kalustoa kuoleteta.

• Teettäjä

Ajatin 3000 kg:n veneen 170 kilometrin matkan muutama vuosi sitten. Järeä vetoauto järeällä nosturilla, veneiden kuljetukseen tarkoitettu erikoisperävaunu. Nosto kyytiin maista, perillä lasku veteen. Ei onnistunut ilman kuittia, vaan arvonlisä- ym. verot piti maksaa viimeisen päälle. Hinta korjattuna 3 prosentin vuotuisella indeksikorjauksella noin 750 euroa tämän päivän tasossa.

• olis

Halisen Pekka Mikkelistä. Hoiti mun veneen(pit.n.10m ja 4t) syysliukkailla tosi mallikkaasti, traileri tuli samassa kuormassa. Tosin hänelle tulee ilman kuormaa ajoa Mikkelistä, ellei sitten käy hyvä tuuri, mutta voithan aina kysäistä. Varsinkin jos ei kiire oo, niin aina pääsee halvemmalla, jos yrittäjän ei tartte tyhjällä autolla ajella.

• 123

Itse ajaisin veneen ensin Kotkaan tai Haminaa, meinaan, jos ei ole tarvis kuskata venettä talven aikana. Ossi Kankkunen lappeenrannasta hoitaa työn todella mallikkaasti ja hinta on alle 300,-. Toissa kesänä oli muistaakseni 220,- Lappeenrannasta Haminaan vähän isomman veneen kuljetus.

• Trailerilla

3000 kg veneen trailerilla helposti ja nopeasti.Hinurin lavalla menisi vielä ht vene samalla kertaa.Kysy jos joku tuttu olis myös menossa järvi vettä katteleen,luulis että kaks paattia menis kimpassa vähän edullisemmin

• taitaa
        Trailerilla kirjoitti:

3000 kg veneen trailerilla helposti ja nopeasti.Hinurin lavalla menisi vielä ht vene samalla kertaa.Kysy jos joku tuttu olis myös menossa järvi vettä katteleen,luulis että kaks paattia menis kimpassa vähän edullisemmin

taksat sitten heitellä kysyjän mukaan mulle kerrottiin kyllä kallimpia hintoja.Itse tuon veneen Halisen Pekan kyydillä Helsinkiin niin takasin päinhän menisi varmasti paatti.Kolmella sadalla jos joku vie LPR niin ei kannata enää miettiä.Vietiin viimekesänä 2 kertaa hki-lpr niin hinta oli noin 500e.

• Raipe

Veneeni kuljetus viime kesänä. Hamina-L:pr Trailerilla Kuljetusliike Kankkusen toimesta 300e.Vene kannatti ajaa Haminaan.

• meni

polttoainetta ja aikaa.Tietysti jos ottaa reissun kannalta mutta taloudellisesti kannattiko jos vajaa parisataa autokyytiin lisää.

• Raipe
        meni kirjoitti:

polttoainetta ja aikaa.Tietysti jos ottaa reissun kannalta mutta taloudellisesti kannattiko jos vajaa parisataa autokyytiin lisää.

No H:ki-Hamina ajoaika n.10h.4l/h=40l.Ja kun keli oli hieno niin se meni loman piikkiin.

• kulkee
        Raipe kirjoitti:

No H:ki-Hamina ajoaika n.10h.4l/h=40l.Ja kun keli oli hieno niin se meni loman piikkiin.

ja halvalla,jos matkaan meni 10h niin vauhtia oli kepsissä noin 9,5-10 solmua ja 4 litraa tunti.

• www.paluukyyti.com
        kulkee kirjoitti:

ja halvalla,jos matkaan meni 10h niin vauhtia oli kepsissä noin 9,5-10 solmua ja 4 litraa tunti.

www.paluukyyti.com
        0407576044
        Edullisempi veneiden kuljetuspalvelu

• vuokra-vene.fi

Täältä löytyy apu veneenkuljetus ongelmiin.
      www.vuokra-vene.fi

• marsu.

Kankkunen otti viime kesänä Kotka-Lappeenranta vene 3500 kg (Marsund) 430 ekee

• Maakrapu

Halpaa lystiä veneily,kenen pussi kestää.

• Kapteeniupponalle

Paljonkohan maksaisi 43 jalkasen veneen tuonti italiasta suomeen?

• PaljonKokemusta

Kirjoitapa yhteystietosi postiini siirtopurjehtija@gmail.com

niin keskustellaan edullisin hinta ja aikataulu Sinulle

• MYD

Nyt on tullut markkinoille täysin uusi tapa kuljettaa 4000 kg veneet. Masa ei kuljeta nosturia vaan laskee ja nostaa rampista. Katso facebook: Masa Yacht Dockers

• Eiköhän toi ole jo 11v saanut siirrettyä. Se on tää yksi joka nostaa vanhoja ketjuja ajankuluksi.

• SatunnainenTarkkailija
        jrsj kirjoitti:

Eiköhän toi ole jo 11v saanut siirrettyä. Se on tää yksi joka nostaa vanhoja ketjuja ajankuluksi.

Ilmeisesti tämä ei ole se sama numeronikki, joka on täällä operoinut muutamina viime kuukausina.
        Se numerohörhö ei kirjoita kuin parisanaa postaukseensa.
        Tämä nosto saattaa olla aivan harmiton tapaus - ainakin voisimme toivoa sitä D.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe