Minun mielestä Karoliina Yläjoesta olisi pitänyt tulla Miss Suomi 2006!!Hän sentään oli kaunis ja tulevan missin arvoinen eikä tollainen..ööö..massumakkarat omaava blondinkuvatus!!!Hyi!
Joten please,ensvuodelle kauniinpia missiehdokkaita!
Toka Perintöprinsessa Karoliina Yläjoki!!!
10
3026
Vastaukset
- jenkkarenkka
Karoliina Yläjoki oli perushoitajan näköinen lyhytjalkainen tantta, jonka ainoa meriitti oli tikkulaihuus, joka sekään ei ollut kovin viehättävää
- Nimetön
onneksi ei päässyt....
kouluaikojen koulukuisaajien kuningatar hän oli....
tosi kova ihminen..... - miaaaaaaaaaa
Nimetön kirjoitti:
onneksi ei päässyt....
kouluaikojen koulukuisaajien kuningatar hän oli....
tosi kova ihminen.....tosi naurettavaa arvostella ihmistä hiustenvärin perusteella. mutta kyllä brunetet on oikeasti paremman näköisiä kun blondit. blondi on kansan herja ja nopeasti tavoteltava yhden illan juttu.
- pikkune
minustakin karoliinan olisi pitänyt voittaa!! blondeja riittää!! niitä on niin paljon liikaa!! aina (melkein) on ollut blondi missinä!! järkyttävää1!
Niin, Suvi Miinala oli ehkä viimeksi kunnolla tumma, mutta jostain syystä en itse ole pitänyt Suvia niin nättinä.
- asutte?
blondeja ei voita mikään, ne on kauneimpia.
- MAMI'79
jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.
- sieki
MAMI'79 kirjoitti:
jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.
mami herätä sielt sohvanpohjalt todellisuutee. blondit ovat helmiä, ja brunet ei oo juuri mitään miun silmissä. ei sillä älyllä niin väliä kunhan on kaunis blondi :)
- ...
MAMI'79 kirjoitti:
Tämä kommentti kertookin jo aika paljon sinun älykkyydestäsi..
- ei tullut..
...Karoliinasta miss Suomea! Diivan oloinen, entinen koulukiusaaja (?), ja rumat silmät (kulmakarvoista puhumattakaan)... Ei olisi tarvinnut perintöprinsessakaan olla.. Mutta niin, taso oli kyllä TOSI surkea... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911