Aikaisimmista keskusteluista käy ilmi että moni on epäonnistunut tulemaan raskaaksi vaikka on käynyt ICSI hoidot läpi. Kuinka moni on onnistunut ICSI hoidoilla tulemaan raskaaksi?
ICSI Kuinka moni on tullut raskaaksi?
7
1557
Vastaukset
- diudi
Meille tehtiin ensimmäinen ICSI-hoitomme lokakuussa, saimme vain kaksi alkiota omista soluistamme ja molemmat siirrettiin ja toinen lähtikin kehittymään ihan hyvin..mieheltäni vain ei jostain käsittämästtömästä syystä löytynyt eläviä soluja, nämäkin jouduttiin ottamaan kiveksistä. Loput alkiomme pakasteessa ovat luovutetuilla soluilla. Hoitomuotona tämä oli meille ainoa keino ja välillä stressaava, mutta hyvin on mennyt, nyt jo rv 20.. lopputulos on kuitenkin yrittämisen arvoinen, suosittelen 8) Ensimmäinenkin hoito voi ihan hyvin onnistua..
Ensimmäinen ICSI tehty, tänään päättyi "piinaviikot". Raskaustesti näytti nimittäin PLUSSAA!!
Taustalla on endometrioosi ja miehellä alentuneet arvot siemennesteessä. Minulta saatiin 21 munasolua, joista ainoastaan 5 saatiin pakkaseen (olivat kyllä parasta mahdollista luokkaa)..Ja siis ensimmäisellä alkionsiirrolla tärppäsi:)
Tsemppiä hoitoihin..ne on osittain rankkoja, mutta kyllä tämä "plussatulos" jo kuittaa kaikki menneiden vkojen touhut.. **** kirjoitti:
Ensimmäinen ICSI tehty, tänään päättyi "piinaviikot". Raskaustesti näytti nimittäin PLUSSAA!!
Taustalla on endometrioosi ja miehellä alentuneet arvot siemennesteessä. Minulta saatiin 21 munasolua, joista ainoastaan 5 saatiin pakkaseen (olivat kyllä parasta mahdollista luokkaa)..Ja siis ensimmäisellä alkionsiirrolla tärppäsi:)
Tsemppiä hoitoihin..ne on osittain rankkoja, mutta kyllä tämä "plussatulos" jo kuittaa kaikki menneiden vkojen touhut..ONNEA ONNEA!!!!!HIENOA,ETTÄ "NAPPAS",ONNAS HETI EKALLA!!!:):):)
- ----
Meille tehty 3 ICSI:ä. Toisella kerralla tuli tulosta, mutta sain keskenmenon. Kolmannella kerralla onnisti: nyt viikko 15 menossa. ICSI on varmaankin kaikkein tehokkain hoitomuoto. Kannattaa yrittää. Onnea!!!!
neljäs ICSI tuotti tulosta!Kun siihen saimme lahjamunasoluja!!!!!Hyvää jatkoa sulle!:):):)
- kaisa81
TULIN RASKAAKSI EKASTA ICSI HOIDOSTA.EN VAAN OIS USKONU ET NIIN KÄVISI MUTTA ONNEKSI NÄIN KOSKA JÄI PAKKANEN TYHJÄKSI,KU KAIKKI MUUT SOLUT OLI HUONOJA,VAIN TÄMÄ YKSI SIIRRETTY JAKSOI JAKAUTUA NELISOLUISEKSI.TOSIN NYT SIIS MENOSSA VASTA VIIKKO 5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339