09,02,2006.Torstai.

Torstai on toivoa täynnä,näinhän sitä sanotaan.!Minun kohdalla se sikäli pitää paikkansa että se oli torstai ja vuosi 1990 ku päässä jokin naksahti ja alkoholipitoiset juomat jäi.!

Tänään olenkin sitten väkijuomitta koko päivän.

15

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa. Lähdempä ja kihautan kahvit näin aamutuimaan.Kohtapa sitä sit saa alkaa miettiin päiväunille menoa.

• teillä on ollut

ja koska ne työt aloititte?

Minä olin koko pitkän päivän kello 8.00-15.30.

Viinaa en juo, mutta mites se työpäivä sujui?
        Ihan mielenkiinnosta kyselen. Työpaikan koneelta varmaan käytte kuka mihinkin aikaan kommentoimassa näillä palstoilla. Kuhan ekas ottaa päiväunet.

• Cettuz!

alkoi. Oli täysin sama mietelause mielessä ennenkuin avoin tämän ketjun.J. Minä en muista viikonpäivää mutta 8.5-96. Naksahti minulla. Terveyskeskuksessa katkolla ollessa. En sen jälkeen ole ottanut ryyppyäkään. Muuttui katsantokanta. Naksahti palikat kohdalleen? Ei en ota tänään, en.

• papio

Raittiina tämäkin päivä.

• Raitista huomenta kaikille ja raitista Torstaita, myös minulle.

• mussukka1

Nyt alkoi se viimeinen valmistautuminen kisoihin.
      Tänään hankin ainakin viikon varaston jääkaappiin, tilaan naapurin traktorin lumitöihin, että ei tarvitse ulkona rehkiä. Niin ja naapurin kukon ajattelin kanssa vuokrata, että herään varmasti "liukumiin". Motin puita kannan myös sisään. Onkohan ylikunnon vaara?
      Raitista valmistautumista tässä tehdään.

• aahoohoo

jos vaan saa lainata. Minusta kanat on tosi mukavia ja ihan viisannäkösenä ne käpyttelee pitkin pihamaata. Mummolan kanoilla oli jokaisella omat nimet ja en kyllä vieläkää ymmärrä miten setä ne erotti toisistaan.

Seuraa surullinen tarina: joku hunsvotti oli jättäny mato-ongen matoineen kaikkineen laiturille ja yks kana oli nielassu sen madon ja koukun kans. Setä oli joutunu tappamaan sen kanan ja vieressä ollu toinen kana oli järkyttyny tapaukseta niin kovasti et oli saanu slaakin - ja henki veks siltäki.

Mä noista kisoista oikein muista lajeista niin välitä ku lätkästä ja mäkihypystä ja lätkänki seuraminen tahtoo jäädä siihen jos Suomi ei pärjää. Oon huono häviijä.

O-ou - toinen surullinen tarina: meijän kylällä oli urheiluhullu nimismies ja eritoten lätkähullu. Oli menossa just se Suomi-Ruotsi kun Suomi voitti MM-kisat ja nimismiestä oli riipassu niin kovasti sydämestä et vissiin Maamme-laulun aikoihin oli henki erkaantunu ruumiista.

Mitä tästä opimme? Emme mitään.

On muilla yks ilonenki juttu: oon ollu selvin päin koko päivän ja nukkunu oon yhtä jytyy seittemän tuntii - yöllä.

• kunto on kohdallaan. Siinä on vain probleema, miten arkipäivänä pääsee TV ääreen, ettei pomo huomaa. No se on ensiviikon juttu, en sen takia ala kuitenkaan juomaa viinaa.

• åpoi

toivoa täynnä ja toivo tuoremehua

• Mimmuli1

Ilman alkon tuotteita tämäkin päivä "lusittu" työn merkeissä.

• Iltaa!

Täällä näyttää parveilevan näitä ammatti v......ta, joita häiritsee kuka mitäkin tekee työkseen tai onko tekemättä mitään. Pitäisi ottaa huomioon sekin seikka, että osa saattaa olla työttömänä tai sairas/eläkkeellä ja on pois työelämän palveluksesta. Tämän ketjun perus ideana on raittius ja pysyminen siinä, sekä vaihtaa kuulumisia iloineen ja murheineen tai ilmoittautumalla vain. Yksikin ihminen jos saa täältä tukea ja pysyy raittiina, niin ketju on mielestäni toiminut ansiokkaasti.

Mielipiteitä/ huumoria täytyy olla ja kaikki ei aina miellytä kaikkia, mutta turhanpäiväisillä/agressiivisilla kommenteilla emme ainakaan raittiutta edistä.

• Mimmuli1
        Mettäläinen kirjoitti:

Iltaa!

Täällä näyttää parveilevan näitä ammatti v......ta, joita häiritsee kuka mitäkin tekee työkseen tai onko tekemättä mitään. Pitäisi ottaa huomioon sekin seikka, että osa saattaa olla työttömänä tai sairas/eläkkeellä ja on pois työelämän palveluksesta. Tämän ketjun perus ideana on raittius ja pysyminen siinä, sekä vaihtaa kuulumisia iloineen ja murheineen tai ilmoittautumalla vain. Yksikin ihminen jos saa täältä tukea ja pysyy raittiina, niin ketju on mielestäni toiminut ansiokkaasti.

Mielipiteitä/ huumoria täytyy olla ja kaikki ei aina miellytä kaikkia, mutta turhanpäiväisillä/agressiivisilla kommenteilla emme ainakaan raittiutta edistä.

Tarkoitus ei ollut vinoilla kenellekään.
        Tuntui vaan näin sairasloman jälkeen pakkopullalta tuo työnteko.
        Tuli kiire muualle koneen äärestä, joten jäi vähän asia kesken, että sorit vaan, jos jotenkin loukkasin.
        Minua ei kiinnosta pätkääkään onko joku töissä vai ei tällä palstalla tai missään muuallakaan.

• Mimmuli1 kirjoitti:

Tarkoitus ei ollut vinoilla kenellekään.
        Tuntui vaan näin sairasloman jälkeen pakkopullalta tuo työnteko.
        Tuli kiire muualle koneen äärestä, joten jäi vähän asia kesken, että sorit vaan, jos jotenkin loukkasin.
        Minua ei kiinnosta pätkääkään onko joku töissä vai ei tällä palstalla tai missään muuallakaan.

sinulle tarkoitettu, vaan yleensä täällä esiintyneisiin vinoiluihin, joita on esiintynyt aiemmin ja ylhäällä tämän päivän ketjussa.

Anteeksi vain, että laitoin kirjoituksesi alle omani ilman sen kummempia ajattelematta.

Hyvää illanjatkoa Mimmulille t. Mettäläinen.

• tänään
        Mettäläinen kirjoitti:

Iltaa!

on ammattiv*ttuilija?

Kerro ihmeessä.

• paranoidi

Toivoa on, kun tipattomuus jatkuu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe