Takana viime syksynä kolme icsiä, joista jokaisessa päästiin tuoresiirtoon. Viimeisestä hoidosta saatiin muutama alkio pakkaseen ja nyt tammikuussa tehtiin eka PAS. Siitäkin tuli negaa :(
Olo on niin surullinen ja voimaton. Miten tästä taas löytää taistelutahtoa ja voimia jatkaa eteenpäin?
Taas negaa :(
5
922
Vastaukset
että mitkään sanat eivät nyt auta,mutta muista,että sinulla on ihmisiä,jotka ovat hengessä mukana kanssasi!!!!Saman läpikäyneenä tiedän kyllä tunteesi!Olo on kuin suossa rämpisi!Koeta vielä jaksaa!!!!!Lämpimät voimahalit sulle!!!!!!:)
- minä8
pieleen menneen ivf jälkeen. Sulle on tehty tosi nopeassa tahdissa hoidot ja varmasti olet vielä hormonejen vankina eli yritä kestää kuukausi eteenpäin ja sitten alkaa vähän hellittää. Päivä kerrallaan. Todella iso voimahali! Eipä voi kun sanoa et on huonoa tuuria teillä.. Itellä icsin piikit menoillaan ja kauhulla mietin miten taas selvitään tästä rumbasta
- toivotaan
Hei!
Voi että kun olen miettinyt tänään samoja asioita kuin sinä eilen, mistä voimia jaksaa eteenpäin pettymys.Minulle tehtiin myös tammikuussa pas ja tänään selvisi jotta ei tulosta. Itku on ollut pinnassa. Nyt odottelen vuotoa ja sitten mahdollisesti heti alkaa valmistautuminen uuteen passiin, en ole jaksanut tänään tehdä asiassa mitään päätöstä joko heti jaksaa uutta yritystä. Mutta elämä jatkuu! itku täytyy itkeä ja suru surra ja sitten täytyy nousta ja katsoa kuinka kevät tekee tuloaan ja aurinko alkaa lämmittää ja tuo hymyn elämään! Voimia! - Onnellinen
Tuttu juttu. Takana 5 ICS:tä, pakastetut alkiot kuolivat sulatuksessa.Nyt viimeisestä raskaana !, alkoi seitsemäs viikko. Meinasin jo luovuttaa, kun kaksi positiivista tulosta keskeytyi melkein heti. Ajattelin, ettei tää juttu kyllä voi toimia. Nyt positiivinen fiilis. Mutta kyllä on ottanut koville viimeiset 1,5 vuotta. Tsemppiä, kyllä se vielä !!!
- minä vaan
minä kävin smanlaista kamppailua tunteiden kanssa kuusi vuotta ja meinasin monesti luovuttaa.mutta aina löysin jostain pienen toivon kipinän ja se kannatti.nyt viimein raskaana,joten kyllä se yritys jossain vaiheessa palkitaan.tsemppiä vaikka välillä ei jaksisi millään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408