Tuolla aikaisemmin oli kirjoituksia, että e-pillerit aiheuttaisivat huomattavaa selluliitin kertymistä...
Mites on Nova Ring-ehkäisyrenkaiden käyttäjillä? ja mitä muita huonoja puolia renkailla on?
jos Sinulla on asiasta kokemusta, niin voisitko ystävällisesti kirkoittaa sen tänne? Kiitos ;)
(tse käytän Yasmin -nimisiä pillereitä, ja olen miettinyt ehkäisyrenkaaseen siirtymistä.Kun siinä on vähemmän noita hormoneja ja muita juttuja...)
selluliittia Nova Ring -ehkäisyrenkaista?
6
2539
Vastaukset
- minä itse
En ole huomannut erityistä eroa selluliitin kerääntymisellä ennen ja renkaan käytön aloittamisen jälkeen. Muuta tietoa (hyvää ja huonoa) renkaan käytöstä löydät tuolta terveys puolelta. Siellä niitä on pilvin pimein.
- Unohtelija
Itse laihduin pari kiloa vaihdettuani pillerit Nuvaringiin. Ei sellaria sen enempää kuin ennenkään. Ja rengas on niiiiin paljon helpompi...
- joopsi
no mulla ei kyllä ole selluliittiä, mutta muuten tuntuu että on tuo lantionseutu kasvanut nuvan aikana. Pidin siitä viime kesänä parin kuukauden tauon ja paino putosi pari kiloa ja peppu pieneni sinä aikana, ja sit kun palasin siihen takas niin peppu taas leveni. En tiedä sit johtuko renkaasta vai liikuinko ehkä enemmän tai jotain.. Haluja se vie multa mut vähemmän kuin pillerit, ja ei sillä niin väliä kun oon sinkkukin...käytän sitä vaan koska haluan säädellä menkkojani..Eipä tuossa muita huonoja juttuja sitten ole. =)
- huoh
3 kiloa ja perse on ku perunapelto..ja tarkennuksena, että sellua tulee epäsopivista e-pillereistä, että näin meillä :(
- Mer2
Ehkäisyrenkaista aiheutui minulle jatkuvaa hikoilua. Yöllä täysin märät petivaatteet. Välillä sitten tärisi kylmästä niissä märissä petivaatteissa. Haittasi elämää myös päivällä. Esim. paperit joihin koskin märillä käsilläni menivät pilalle. Paljon muutakin haittaa tuli. Mm. jatkuvaa väsymystä. Nämä siis kun oli käyttänyt niitä pari vuotta ja siitä eteenpäin. Voi olla että joillekkin sopii paremmin. Myös selluliitti on nyt kadonnut takareisistä, kun lopetin niiden käytön.
- Heidiikkä
Toisille nuo kaikki ehkäisyhormonivalmisteet keräävät kehoon nesteitä ja usein just helpoitin kertyy sinne takapuoleen ja reisiin missä jo lähtökohtaisesti heikko aineenvaihdunta eli näkyy sitten turpeana selluna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820