Saako kohta ajaa sataa matkailuautolla? No jos, niin ajatteko? Kestää lompsa, eli nouseeko kulutus?
Kohta 100:aaa
16
1823
Vastaukset
- ja.............
Kulutus nousee ja lompsa kevenee!
Pahinta on että onnettomuuksien määrä nousee kans ja kuolleiden ja vammaantuneiden määrä lisääntyy.- vaan faktaa
Mihin perustat väitteesi onnettomuuksien määrän nousta, jos nopeuksia nostetaan? Sillä en ole missään nähnyt fakta tietoa karavaanareiden aiheuttamista onnettomuuksista nykyisillä nopeuksilla. Mutta jos sinulla on tilastoja, niin varmasti moni muu minun lisäksi on kiinnostunut fakta tiedoista.
- minä.
vaan faktaa kirjoitti:
Mihin perustat väitteesi onnettomuuksien määrän nousta, jos nopeuksia nostetaan? Sillä en ole missään nähnyt fakta tietoa karavaanareiden aiheuttamista onnettomuuksista nykyisillä nopeuksilla. Mutta jos sinulla on tilastoja, niin varmasti moni muu minun lisäksi on kiinnostunut fakta tiedoista.
mietippä niitä kuljettajia jotka vuokraa auton ja joille jo muutenkin tuo isompi auto on vähän outo se voi olla aikamoinen yllätys miten se käyttytyy kovemassa nopeudessa.
- haettu
minä. kirjoitti:
mietippä niitä kuljettajia jotka vuokraa auton ja joille jo muutenkin tuo isompi auto on vähän outo se voi olla aikamoinen yllätys miten se käyttytyy kovemassa nopeudessa.
Jos tarkastellaan kokonaisvaltaisesti kaikkia liikenneonnettomuuksia ja niissä tapahtuneita henkilövahinkoja. Erotetaan sieltä kaikki ne onnettomuudet joissa toisena osapuolena on ollut karavaanari, niin aika pieneksi tilastoluku varmasti jää. Lisäksi kun vielä otetaan vain ne joissa onnettomuuden aiheuttaja on ollut hurjasteleva karavaanari, niin luku varmasti pienenee vielä entisestään.
Enkä usko kenenkään ”ei karavaanarin” lähtevän vuokra-autolla rallia ajamaan. :-)
- en en
En aja vaikka saisi. lompakon kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. sellainen 85 km/h on ihan sopiva lomanopeus.
- ricke
Ajetaan me poijat kyytillä tältä se sitten näyttää.
http://www.kaarina.fi/veiteoky/galleria/mar1604.jpg- höh
Kerro ricke kuvan taustatiedot. Ei se alustanhuoltoasennossa oleva kulkupeli asentoautolta näyttänyt.
- rockrikke
höh kirjoitti:
Kerro ricke kuvan taustatiedot. Ei se alustanhuoltoasennossa oleva kulkupeli asentoautolta näyttänyt.
Mutta kyllä varmaan tuliselväksi miten siinä kävi ,
ja saataahan tuo olla niitä retkeilyautoja joita väsätään pikkubusseisa. - Kokenut kuljettaja
Kuka otti kuvan kun yritin saada meidän vanhan auton roskikseen??? Kyllä nyt jälkeen vähän hävettää.
- Se, jonka
autossa on turvavyöt kaikille ajon aikana käytettäville istuimille, ABS-jarrut ja ainakin kuljettajalle turvatyyny. Ja auton kokonaispaino enintään 3,5 tonnia. Sellaisia autoja Suomessa ei ole monta. Näitäkö varten uusi laki? Äly hoi, Liikenne- ja viestintäministeriö!
- nopeus
Terpsis
Kyllä kuulkaas entinen 80km/h riittää todella hyvin. Ei matka-auto ole mikään rallivehe. Ja lisäksi baanalla ajellaan jo nyt säännöllisesti satasta eikä poliisikaan ole kiinnostunut sakottelemaan. Siis ajellaan vaan nätisti. - höh
Vaikka asetus tulisikin voimaan, koskee se toistaiseksi suht pientä määrää matkailuautoista. Se on minulle yks ja sama vaikka suurin sallittu nopeus nostettaisiin 250km/h. Silloin vasta nostaisin äläkän, jos pienin sallittu nopeus määrättäisiin 100km/h. Oman älyn käyttö on sallittua -jopa toivottavaa- sopivaa tilannenopeutta haettaessa.
...eikös sitä kohta ajella kaikilla autoilla. Jos
liikenneministeriön "viisaat" saavat aivoituksensa
menemään läpi.- hyvä
Kumpa tuo 70 km/h yleisrajoitus toteutuisi.
- isoharmaa
hyvä kirjoitti:
Käsitykseni on tällä hetkellä sellainen ettei nykyisiä nopeuksiakaan valvota kuin satunnaisesti ja tietty toleransi näyttää olevan.
- ntu 52
hyvä kirjoitti:
kirveellä töitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893