Hei!
onko kellään kokemuksia reikihoidoista? onko ollut apua lapsettomuuteen?
toivotaan
4
588
Vastaukset
- minä8
mutta omaan mielialaan vaikuttaa piristävästi ja kuukautis/endo kipuihin. Kokeile ihmeessä
- Skeptinen
Enpä ole kuullutkaan. Olen kyllä seuraillut tätä palstaa, onko siitä ollut keskustelua aiemmin?
hoitaja pitää käsiä eri puolilla hoidettavan vartaloa!Käsistä välittyy lämpöä hoidettavalle!Hoidettava makaa ensin selällään ja kääntyy tietyssä vaiheessa mahalleen.Jokaisen on se mielestäni parasta itse kokeilla niin silloin sen parhaiten tietää.Itselläni se on tuonut seesteisyyttä raskaissa lapsettomuushoidoissa.Sanotaan,että Reiki-hoidon aikana sitä lämpöä/elinvoimaa/energiaa välittyy hoidettavalle juuri niihin kohtiin mihin hän sitä eniten tarvitsee!Hoitaja tuntee käsissään mikä kohta tarvitsee energiaa ja missä kohtaa olisi hyvä pitää käsiä kauemman aikaa.Reikin periaate on,että se aktivoittaa elimistön omaa toimintaa!Avoimin mielin vain kokeilemaan;kuten sanottu sitten sen tiedätte!Muistakaa kuitenkin aina,että meistä jokainen oma persoonansa ja tietysti jokainen kokee Reikinkin siten omalla tavallaan!Minä olen hoitanut(olen käynyt kurssin itse)itse itseäni sekä ystäviäni,tuttujani,sukulaisiani;eikä heistä kukaan ole moittinut sitä.Mutta jokainen kokenut omalla tavallaan!Kaikille VOIMIA JA TSEMPPIÄ RASKAISIIN LAPSETTOMUUSHOITOIHIN!!!!!!!!!!HALEJA!!!:):):) PS.Hoito muuten kestää yleensä siinä tunnin verran;vähän reilu.
- tepa
hei!
reikistä en oikeastaan tiedä,mutta minä kävin parantajalla,joka myös piti käsiä päälläni ja se tuntui hyvältä ja auttoi PMS:n kovasti.
kävin siellä juuri tuon PMS:n takia,mutta myös lapsettomuuden.
Tää kaveri sanoi,ettei hän hoida mitään,hän vain välittää hoitoa.
Rukoili ensin ja toivotti sitten lähtiessä Jumalan siunausta.
Minusta hyvin positiivinen kokemus ja tunsin saaneeni apua.
Lapsettomuuteen ei vielä ole toiminut,se parantaja kyllä sanoi,että on sieltä lapsikin tulossa.
Minusta kannattaa kokeilla kaikkea!;-))
Tepa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408