Vaikka tammikuu oli kuopiolaisjoukkueelle musta eikä helmikuukaan ole vielä valoa pimeyteen tuonut, on joukkue kaatunut otteluissa vanhaa sanontaa lainaten saappaat jalassa. Vastustajilla taas on ollut jaloissaan luistimet, mihin epäkohtaan tuomarit eivät valitettavasti ole puuttuneet. Lappeenrannan synkkää ottelua lukuunottamatta joukkueena romahtamisia ei ole nähty, yksittäisiä romahtamisia sitten sitäkin enemmän. Tasaiset ottelut ovat kääntyneet vastustajalle lopulta ääliömäisten virheiden kautta, joista rutinoidut joukkueet ovat armotta rankaisseet. Korostettakoon vielä: luistimet jalassa.
Toisin kuin asiaatuntemattomammat voisivat luulla kalpan kausi ei ole ohi, vaan tavoite on yhä mahdollinen, jopa todennäköinen. SM-liigan historian pisin tappioputki, Reipas Lahden 17 ottelua kaudelta 1993-1994, on enää kahden ottelun päässä. Tavoitteen varmistamiseksi kalpa on sponsoreidensa tuella hankkinut SM-liigatasollakin merkittäviä vahvistuksia:
kalpan SM-liigapellet saa lauantaiseen SM-liigan otteluunsa kaksi uutta pelleä. He ovat seuran A-nuorten riveissä kauden tähän asti pelleilleet puolustaja Aku Pekkarinen sekä hyökkääjä Aatu Hämäläinen.
tilannekatsaus kuopiosta
6
496
Vastaukset
- Håkan
Eikö ollut puhe että lopetat jo pikkuhiljaa tyhmät tarinointisi ja käyt kaupasta kermaa.
Tehdään vaahtoa ja nuoleskellaan, koko perjantai-ilta taas aikaa sinä Vaasan rakkaani. SaPKo-KOOVEE 10-4
Vapiskaa Vaasan lällyt, SaPKo tulee.- VaasanMaila
kalpa teki sen taas ja pilasi hyvän ennätysputken. SM-liigan historian pisin tappioputki, Reipas Lahden 17 ottelua kaudelta 1993-1994, oli vain kahden ottelun päässä. Ja kalpa meni voittamaan. Tuohon pystyvät vain kuopiolaiset. Muuhun eivät pystykään: toissapäiväisten Radio Suomen Pohjanmaan uutisten mukaan suurin kysyntä potenssilääkkeistä Suomessa on - Kuopiossa.
- nyt kiinnostaa
joku pohjaanmaan pellejen sweduilu pumppaa sinä håkan mestistä hanuriisi...ainiin jos se pasport olisi liigassa ennätysputki olisi nyt 49 ottelua...
Aivan kuten sinun seuraelämä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001045&posting=22000000014144531
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955