ESKO SEPPÄNEN

vuoden 2007 eduskuntavaaliehdokkaaksi! Mitä mieltä ollaan ??
vom

11

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aktiiviselta

Kovasti paljon on Euroopasta tunkua takaisin Eduskuntaan, onko tämä enne tulevasta?

Esko Seppänen ja Timo Soini ovat johtavat yleispoliittiset sekä EU kriitikot tällä hetkellä. EU politiikka on todella sekavaa tällä hetkellä. Eräs professori Tampereelta totesi ulkopolitiikan olevan vailla linjaa. Mielummin puhuisikin jo ulko- ja sisäpolitiikasta ja jättäisin EU:n jo sikseen..

Vasemmistoliiton kannalta puolue tarvitsisi juuri Eskoa viemään puoluetta itsenäisemmin oikeaan suuntaan ilman SDP:n varjoa. Suomessa konsensus on jatkunut liian pitkään politiikan ollessa 'koplattua'. Tätä asetelmaa purkamaan tarvitaan rehtejä miehiä

• liian rehellinen

siimeksen sakkiin.

• tarvitaan

Esko on hyvin suorapuheinen ja osaava vaikuttaja.
        Ilman muuta takaisin eduskuntaan, jos hän niin itse haluaa. Vasemmistoliitto on ollut tuuliajolla ja se tuskin siitä selviää ilman todellisia politiikan taitureita. Vasurien oma asiahan tämä tietysti on, mutta kyllä kai tässä voi rehellinen poitiikan seuraajakin mielipiteen näin ilmaista.

• Vom of Finland

Siinä sitä nähdään. Vom on valmis kannattamaan entistä kokoomusnuorta kansaneustajaksi ja sosialidemokraatti Tarjaa presidentiksi... Voiko aatetta raiskata enempää?

• vain ole niitä " periaatteen vuoksi vaikka peräruiske"- miehiä??
        vom

• Arska

Seppänen on ehdottomasti paras vasuri - sanoo mitä ajattelee ja antaa osan palkastaan sotaveteraaneille. Arvostettu mies myös kauppakorkeakoulussa. Puolue vain täysin väärä eikä tule puolueessaan etenemään koskaan johtotehtäviin. Jos Siimes ajattelisi puoluetta niin väistyisi pois. Onneksi Siimes ajattelee vain omaa pankkitiliään eikä malta väistyä.

• Halosen sakki

ei vakuuta. Miesvihaaja ja alistajat pois Vasemmistposta ja SDP:stä niin miehetkin innostuu mukaan!

Olisi jo aika antaa miesvoimaa Suomineidon kupeissa!

• on parempi

minunkin mittapuun mukaaan. Olen monesti sanonut ystävilleni; et on vähän harmi, kun Esko ei ole suosittu vasureissa. Siimes ei mielestäni riitä alkuunkaan Eskolle. Tietenkään asia ei mnulle kuulu, koska en ole vasurien jäsenkirjan omistaja. Mutta Esko ei ole ainoa kyvykäs Vasuripuolueessa. Luettelematta nimiä voi vain sanoa, että Suomi tarvitseisi kyllä kaikki kykenevät ja rehelliset ihmiset demokraattiseen päätöksentekoon. Tarvitseisi, jotta saataisiin pullonkerääjille ja yötyötä tekeville lehdenkantajillekin edes vähän inhimillisempää toimeen tuloa.

Onko Suomi sitteenkään hyvinvointivaltio kuten presidentti uskottelee. Minun mittapuun mukaan Suomea ei voi sanoa hyvinvointivaltioksi. sillä Suomessa elää köyhyysrajan alla oikeasti mitattuna vähintään 150000 henkeä. Tilastokeskuksen ja työvoimatoimiston mittarit ei kerro totuutta tästä asiasta. Vaikka itse en kuulu mainittuun joukkoon, en voi rehellisenä ihmisenä hyväksyä tuollaista probagandaa:
      - hyvinvointivaltuio, hyvinvointivalti...!!!

• Vasemmisto esiin!!!

Nyt alkakoon kunnon kilpa ja asiapitoinen keskustelu...jos tämän teette...siirryn Kokoomuksesta Vasemmistoon ja moni mun mukana...en ole feministipuolueissanne viihtynyt!!!

• sekä..

minulle että puolueelle hyvin myönteinen asia. Nyky vasemmistolaisuus on liian lepsua. Tarvittaisiin reippaampia kannanottoja.

• Eikka

Luuletteko tosiaan,että Esko on niin tyhmä mitä hän esittää.Pohjimmiltaan hän on ihan fiksu kaveri niinkuin poikansakin.Leipänsä eteen joutuu Eskokin temppuilemaan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe