Muistelin, että siitä saisi jotain muutakin kuin rahaa kun osallistuu niihin "teräsmies"-kisoihin ja voittaa, mutta ei tullut ainakaan mitään ilmoitusta mistään erikoisesta. Voitin sieltä majakalta lähtevän ja sen missä pyörätuoli laiturilla.. onko vielä jossain? ja voittaako siitä mitään muuta kuin rahaa?
Mitä saa siitä kukon päihittämisestä SA:ssa
4
475
Vastaukset
- typy00000000000000000000000
oon käyny majakalla ja siellä ei näy yhtään mitään teräsmiestä voisitko tarkentaa mitä puut mäkin haluun kuulla mikä teräsmies siinä gta:ssa mmuaka on
se o gta san andreas eikä mikää kukko takka teräsmies peli uuno...- spriteZ
Luulisin, että joka tietää asiasta, myös ymmärtää mitä tarkoitin kysymyksessäni...
kysessä on trialon (tai sinne päin kirjoiteetu) kisat joita sanotaan myös teräsmieskisoiksi
kisassa uidaan,juostaan ja ajetaan pitkät matkat todella ärsyttävät kisat
- spriteZ
tainnut mitään muuta voittaa kuin rahaa. Jostain vaan muistelin lukeneeni, että sitten olisi sen ruokapaikan saanut tienaamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319