Liikenne huligaanit

T.S

Tapahtui eilen: Olin keskustan liikennevaloissa odottamassa valojen vaihtumista. Minun edelläni oli tumman harmaa tuunattu bemari, joka oli vähän jättänyt autonsa vähän lähemmäs jälkakäytävän puolta. Kun valot vaihtuivat niin tämä pösilö lähtee revittäen liikkeelle, niin että oman auton tuulilasiin lentää kivisuihku bemarin renkaista!! Kaiken lisäksi auto lähtee ohittelemaan muita autoja vaarallisesti! Saakelin törppö huomioi muitakin liikenteessä kuin itseäsi! Siinä jos olisi mun auton tuulilasi mennyt rikki niin olisin soittanut poliisit perääsi. Saakelin tötterö!

9

2983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jänismies"

Minullekin sattui saman tyyppinen tilanne, mutta lisäksi bemarista tulitti joukko naamiomiehiä minua konetuliasein ja uhkasivat ampua myös liekinheittimillä, jos lähden takaa-ajoon tai kirjoitan rienaavasti heistä tänne.

• omistaja!!

Se on kaksi kymmenta vuotta vanha ruoska ja olen ostanut sen vähän pakon edessä mutta loistava auto ajaa. sori se hiekottaminen.

• Valoissa

EI NUKUTA , TERHAKASTI VAAN LIIKKEELLE !

• temppeliherra

Olin kerran baarijonossa ja mun edellä oli joku idiootti ja olen ihan varma, että sillä on tuunattu harmaa bemari. Se oli vähän silleen vinossa ja kun portsari avas oven, niin se törppö lähti kiihdyttää sillai, että sen maiharinpohjasta lensi kivi, joka lävisti mun pernan!!! Oli todellinen onni, ettei se osunu maksaan! Sitten se pösilö lähti ohittelee todella vaarallisesti muita jonossa olioita ja siinä sattu yhtä sun toista! Mut siitä olen varma, että sillä on harmaa tuunattu bemari ja sen tasku pullotti sillätavalla, että varmasti oli alaikäinen teinityttö siellä!!!

• Se oli Ville-Osccar matkalla Setikselle lammas taskussa.

• Nimetön

kuuluukin bemareitten mennä hiekottaen koska niissä on rajaton määrä voimaa niin minkäs sille voi jos se vähän suttua lyö hahahaa harmaa bemari ja ei se kuski niin törppö oo :)

• vaihtumista

Saakin nimittäin odotella..Samat tolpat ovat ja pysyvät paikoillaa,ellei iso,paha hurrikaani niitä nielaise.Valot vaihtuvat siis tosi hitaasti.Kerkeää monta Eurokossua juomaan ja niistä selvitäkin ja eikun krapulassa seuraaviin valoihin...

• kuriin

Sopia toivoo, ettei vain bemari löytyisi jonkun valotolpan ympäriltä ;)

• LADA
        kuriin kirjoitti:

Sopia toivoo, ettei vain bemari löytyisi jonkun valotolpan ympäriltä ;)

savonlinnan suurin kypärä ja tuunnattu lada!!sillä mie sutturat hurmmoon ja bemerit turmoon niinku teijän toistenkin romut ja japanijalaiset ritsat!!osta siekkiin oma LADA se on turvallinen ja tosi nopea ja hieno kun mie sen tuunasin!!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4910
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      91
      1385
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      142
      1189
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      977
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe