Olisko hyviä rakkausrunoja joita lähetellä omalle kullalle tekstiviestinä?
Tekstiviestin mittaisia rakkausrunoja?
27
66536
Vastaukset
- rakkaustekstiviesti
Sokaistua saatan, jos en nähdä sua saa. Kuuroutua saatan, jos en ääntäs kuulla saa. Mykistyä saatan, jos sanoa en saa et sua rakastan.
Olet kaupunki jossa asun. Olet katu jota kuljen. Olet jengi johon kuulun. Olet viini jota juon. Olet rakkaani jota rakastan.
Sinä olet varmaankin ihan poikki, kun olet juossut minun ajatuksissani koko päivän.- paakipave
Niin mäkin sua...
- paakipave
Niin mäkin sua...
- diuu
tuolta kohta tekstiviestit ja hellyttävät tekstiviestit -> http://www.airteg.com
- susanne
Vahingossa laitoin plussaa mutta ihan paska paikka ei siel mitään ollu
- susanne19
susanne kirjoitti:
Vahingossa laitoin plussaa mutta ihan paska paikka ei siel mitään ollu
Siis p a s k a paikka
- susanne
susanne19 kirjoitti:
Siis p a s k a paikka
oon sama ihminen ja mun nimi on susanne
- Kurocho
Huimaako sua..!? Ajattelin vain ko sä oot pyöriny mun päässä koko päivän.
- Minä+Sinä
En haluu muuta en taivaalta kuuta haluun vaa pitää kii ja suudella sun suuta
- xD
kukkuuu
- kukkkuuu
kukkuuu tos muutamia http://airteg.com/tekstiviestit/rakkaus_ja_hellyttavat_tekstarit/
- :)
heipä hei,nähdään taas ja ai niin sua mä rakastan
- Elsudaaaa
Mun oma tosi soma älä ota eti oma,, toi on vaa sellane mitä voi johonki kirjotella (:
- Suuri Puu
Älä huutele perään vaan ota kiinni niin herään pussaa vaan niin en enää ikinä unta saa!
- es 4 ever
ja sienet on hyviä (Y)
- seppi90
Kalastaks sä? -Ajattelin vaan ku oon ihan koukus ;)
- susanne
Olet jotain suurta jotain kaunista jotain uskomatonta jotain parasta
- buldogi
älä huutele ota kiinni ja suutele
- eiooo
Sun äiti on varmaan simpukka, kun sä olet noin kaunis helmi!
- runkkaaja1
Kerro kulta Ootko kukka?Kerro saitko tekstarin multa.
- mieheltäni
Tähdenlennon näin ja toivoin että kaikki muuttuisi parhain päin! ♥ ja niin se muuttuikin oma rakas kultani!
- sekalainen
Helppo sanoa, vaikea ymmärtää. Rakastan sua♥
- Runoilijanalku
I loved you yesterday,
I love you still.
I always have...
I always will. - miisu2911
Mitä Voisin laittaa Omalle rakkaalle Mihelleni kun olemme vasta alku vaiheessa seurustelua , ja on tosi jämtti ja itsekäs ihmenen kyseessä .. Miten mie saisin ymmmärtämään se Miten tosissasi olen ja miten ikävä onkaan ja olen valmis odottamaan 2 kuukautta ???
- Jezkdnsxjwb
Kivat kengät lähex panee
- Anonyymi
Mun oma tosi soma älä ota eti oma!
- Anonyymi
Tekstarin mättö, rakkauden jättö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615