Mistä saisi oikein isoja palapelejä ? Voiko netissä tilata ?
Mistä isoja puzzleja ?
2
2468
Vastaukset
- Merika
Lue "mistä aiheet" keskustelu alempaa jossa olen vastaukseksi laittanut linkkejä useisiin palapelipaikkoihin. Jos netistä haluat tilata, niin samahan se on vaikka ulkomailta tilaat. En ole minäkään riittävää valikoimaa 1000 palan peleistä kaupoista löytäny joten helpompi on turvautua nettiin. Netistä löytyy papalepelejä 18000 palaan saakka joten luulis riittävän...
- sieltä löytyy
isoja palapelejä kuin myös aivan upeita muotoon tehtyjä palapelejä. Käy ihmeessä katsomassa. Tilaukseen tulee yhdeksän euron lisä tänne koto suomeen kun tilaat ja oma tilaukseni kesti muistaakseni noin kolme-neljä viikkoa ennenkuin tupsahti paketti postiin.
Mutta kyllä kannatti odottaa, oli kuva sen verran upea !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175