Vihdoinkin se onnistui! Kaiken sen itkun ja odotuksen ja turhan toivon ja pettymysten jälkeen meille tulee vauva!! Luomuvauva kaikkien hoitojen välissä!! Vihdoinkin! Olemme onnesta soikeana! Raskausviikko on seitsemäs ja niin kovin pelkään, että jotain menee vikaan, vaikka samalla uskon, että jo on meitä tällä alueella koeteltu aivan tarpeeksi.
Tänä aikana olette te palstan ihmiset tukeneet, jaksaneet vastailla typeriin kysymyksiimme, tukeneet lisää ja antaneet toivoa! Toivon antaminen on sitä, mitä me tarvitsemme toisiltamme. Ehkä tämä on omituista kuultavaa, mutta silti te kasvottomat ja nimettömät ihmiset olette omilla onnistumisillanne, epäonnistumisten jakamisella ja eläytymällä meidän tilanteeseemme olleet enemmän avuksi henkisellä puolella kuin yksikään lääkäreistä tai ystävistä, jotka eivät elä samaa tilannetta läpi. Katkera en ole, kiitollinen maailmalle juuri nyt.
Kaikesta kiittäen, onnea toivottaen, jaksamista ja Jumalan siunausta teille kaikille! Vielä on ihmeen aika teilläkin!
Tuestanne ikuisesti kiitollinen
6
924
Vastaukset
- äitiliini1980
Onnea sinulle,miehellesi ja vaaville olette sen taatusti ansainneet.Minä luulen että tämä kertoo meille kaikille sen että ei saa luovuttaa.
- vain!
Onnea kovasti sinulle! Näitä onnistumis kertomuksiakin niin mielellään lukee. Se antaa toivoa. Olen niin onnellinen puolestasi!!
ONNITTELUHALIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)
- annette
Onnea! Kiitetään Jumalaa, hän on hyvä.
Ihmeitä tapahtuu oikeasti. Juuri eräs tuttuni sai kuulla olevansa ties kuinka pitkällä raskaana, vaikka hänelle sanottiin, että mahdollisuudet tulla raskaaksi ovat nollassa. - Vauvakuumeinen
Huisin paljon onnea matkaan! Ihania uutisia teillä, olen puolestanne tosi iloinen!
Nimim. Tänään ekaan inssiin, jännittää - Rosa
Olen samaa mieltä kanssasi. Tämä palsta on ollut paras apuni koko lapsettomuutemme ajan. Parempi kuin kukaan ystävä. Kiitos kaikille minunkin puolestani ja pidän kaikki peukut ylhäällä että loppuraskaus sujuu hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329