Aurinkoisia kesäöitä odotellessa
20.02.2006 pimeä
11
727
Vastaukset
- papio
Onneksi nuo päivät ovat aurinkoisempia ja ennenkaikkea pitempiä kuin pari kuukautta sitten. Selvin päin menee tämäkin tervetullut maanantai. Jostain syystä pidän maanantaista ja arkipäivistä yleensäkin enemmän kuin pyhäpäivistä.
- Viinietikka
minulle taas on jäänyt maanantait kauhulla mieleen. Silloin oli usein krapulapäivä ja töissä paha olla.
Viikonloput tänään ovat aivan ihania. Lauantai-iltana on jo hiljentymisen aika sunnuntaita varten, jolloin kuullaan sanaa ja käydään ryhmässä, syödään hyvin ja vietetään aikaa lueskellen ja leväten. Illalla sitten mukava iltalenkki ja siinä se on. Ilman hulluja toilailuja ja karmeaa krapulaa pelkotiloineen ja itseinhoineen.
Ja niin se taas pyörähti työelämäkin käyntiin minun osaltani ja yritän muistaa valvoa jaksamistani, ettei käy niin kuin syksyllä minulle kävi!
Valoisaa päivää kaikille palstalaisille toivottelee viinietikka
Maanantai, talvi alkaa jo tympiin.
Joka välissä saa olla lumitöissä ku jatkuvasti sataa lunta.!Mutta minkäs sille voi että on syntynyt tänne "kylmään pohjolaan".!
Pääasia että saa olla raittiina.Tämäkin päivän olen ilman viinaksia.- aahoohoo
se on pimeetä tuolla kellon lyömällä vaan kesäkuussa klo neljän herääminen on ylellistä. Sillon tuntee olevansa oikein erityisasemassa kun virkistelee yhtäaikaa auringon kanssa.
Vaan mikä kumman ihmiskato tässä ketjussa on käyny? Hei missä te kaikki ootte?
Minä oon ainaki tässä - selvinpäin, maha täynnä pussikeittoo eikä oo yhtään hullumpi olo.- karbidi
kaikki on telkun ääressä !!! Munkin oli pakko maksaa täs muutamat laskut ja kus kone oli vissiin viikkoon ekaa kertaa auki, ni tuli kurkattuu tänneki. Ei kerkii tän enempää, tarttee hetken perästä (5.30) heittää emäntä junalle, ku tarviin autoo päivällä. Mikäli saan sovitettuu menoni olumpialaisten aikatauluun!
Ai niin, toista kuukautta jo ilman tupakkaa, kahvia ja pamien rouskutteluki on romahtannu minimiin. Ja kirkastaki tuli otettuu vaan kerran täs välis! Kyl osaa elämä olla TOSI tylsää ilman mitään hauskaa !!!!!!!!!!!!
- paranoidi
Tipatta jatketaan.
- Systerikin
jatkanut, ilman krapulaa ja ilman humalaa.
- Mimmuli1
kyllä se kesä sieltä taas tulla tupsahtaa. Jokaisessa vuodenajassa on jotain hienoa, mutta keväästä ja alkukesästä pidän eniten. Kunhan vain tipattomuus pitäisi kesälläkin...
Hyvin meni, kun K. Palanderi ei kaatunut, vaikka oli mutkainen latu. Raitis päivä ilmeisesti tulee tästäkin päivästä.
- Cettuz!
Raittiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932