Hauskasti hymyillen luvin Uman koiraperheen nimiä,elikkä jos kaikki muisteltas pentujemme nimiä,olisi hauskaa luvettavaa,nimet ei enää perinteisiä nalleja, pepiä ym. olekkaan.
Koirien nimet
7
1061
Vastaukset
...Risto-niminen poika. Kun tiedettiin poikaystävän kanssa että otetaan koira, mietittiin nimiä ja luin sitten almanakasta miesten nimiä läpi ääneen. Kun tuli "Risto", poikaystävä oli heti että "joo, se se on". Minä olin että "en kyllä ala tuolla pihoilla mitään Ristoa huutelemaan, luulevat pian että ukkoani huutelen". No mutta sepä sitten jotenkin jäi päälle, ja on tuo kyllä niin Risto kuin olla ja voi, ei muut nimet edes enää sopisi.
Meillä kotona on Mokoma- niminen kissa, ja kun se sai pennut, pikkusisarukset nimesi niitä katsomatta olivatko tyttöjä vai poikia. Noh, yksi tyttökisu eli sitten elämänsä Diegona =)ja vastaavat kotimaiset ovat usein vieläkin remuja ressuja,tiinoja ja miinoja,joissakin roduissa se ei tulisi kyseeseenkään =)
- SilverFox
Kotona asuessani meillä oli kaksi koiruutta, toisen nimi oli meille tullessaan.. Jallu, itse olin tuolloin pienempi, mutta kun olin noin 13, muutimme kaverini kanssa nimen Jammuksi (olikohan sekään sen parempi X) ) mutta Jallua en kehdannut mainita tuolloin, "että olen täällä metsässä Jallun kanssa".
Meillä on sellanen koiruus tyttö jonka nimeksi pääty Misu. xD Kyllä jotkut vieläki jaksaa nälviä että meiän koiralla on kissan nimi. Siskon kanssa oltais haluttu sille joku tyylii Bambi tai Manta, mutta äiti kutsu sitä kielloista huolimatta vaan Misuksi ja sen se oppi. Nyt se äiti väittää ettei keksinyt silloin parempaa ja että sen voisi muka vieläkin muuttaa.. Ei me enää viittitä ku se on jo oppinu sen, menis koira paran pää pyörälle.
oli kotona, nyt jo edesmennyt, sekarotuinen koiruus. Se sain nimensä kun katsottiin jotain lasten ohjelmaa jossa esiteltiin harrastuksena miekkailua. Siinä oli nainen jonka nimi oli GITTE. No siitähän tuli meidän neidille hyvä nimi.
- olio
Ressu, Ami, Otto, Timi, Nekku, Niki, Luna..
- KSa
omisti aikoinaan nartun nimeltä Mercedes. No, kotona sitä tietysti sanotiin Mersuksi. Mutta, mutta, tuttuni kaverit alkoivat kutsua sitä Ladaksi ja koira oppi ällistyttävän hyvin uuden nimen. Ja sekös tuttua riepoi, elettiin nimittäin -80 lukua.
Meillä asustelee tällä hetkellä Santeri-tyttönen sekä Elmeri-vanharouva. Ei ne kyllä alunperin sen nimisiä olleet, mutta vuosien saatossa on taidettu uudelleen kastaa:=)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955