Hain tänään uudet lasini ja tuntuu kuin silmäni väsyisivät niistä. Voisiko olla että minulle on laitettu vääränlaiset linssit? Liian vahvat niiden ei pitäisi olla, koska ero entisiin on hyvin pieni, ja hyvin niillä kuitenkin näen. Voiko olla että tämä on vain totuttamisoierilua uusiin vahvuuksiin?
Huonot linssit?
4
735
Vastaukset
- ........
Luultavasti vain tottumisvaikeutta. Itselleni kävi samoin, molempiin linsseihin laitettiin lisää miinusta 0.25 ja huomaan eron. Vaatii pienen totuttelun
- olla linsseissäkin
Tarina meni näin:
Ei ollu hyvän tuntuiset saamani uudet lasit.
"Se vaan kestää tottua niihin", sano optikko.
Valitin kohta uudelleen, sama vastaus.
MUTTA:
Samaan aikaan olin ostanut toiset lasit aivan samoilla vahvuuksilla toisesta liikkeestä, ja kas kummaa, ne olivat OK.
Kolmas käynti sillä ekalla optikolla (eri henkilö palvelemassa) toi tuloksen, että linsseissä oli vikahionta. Joku epäkesko tms. , en enää muista. Tämä henkilö tutki ennenkuin hutki.
Asiakas ei ole aina oikeassa, mutta ei väärässäkään :-) olla linsseissäkin kirjoitti:
Tarina meni näin:
Ei ollu hyvän tuntuiset saamani uudet lasit.
"Se vaan kestää tottua niihin", sano optikko.
Valitin kohta uudelleen, sama vastaus.
MUTTA:
Samaan aikaan olin ostanut toiset lasit aivan samoilla vahvuuksilla toisesta liikkeestä, ja kas kummaa, ne olivat OK.
Kolmas käynti sillä ekalla optikolla (eri henkilö palvelemassa) toi tuloksen, että linsseissä oli vikahionta. Joku epäkesko tms. , en enää muista. Tämä henkilö tutki ennenkuin hutki.
Asiakas ei ole aina oikeassa, mutta ei väärässäkään :-)...myös että lasit päässä en näe oikealla silmällä niin tarkasti kuin vasemmalla. Eli voisikohan olla niin että nyt on voimakkuutta tullut oikeaan linssiin liikaa tai liian vähän?
- Hyvä kello kauas kuuluu,
MarzaH kirjoitti:
...myös että lasit päässä en näe oikealla silmällä niin tarkasti kuin vasemmalla. Eli voisikohan olla niin että nyt on voimakkuutta tullut oikeaan linssiin liikaa tai liian vähän?
paha paljon kauemmas.Kyllä myös minä sain huonot linssit.Kun näkö ei ollut terävä valitin, vähän oikovat sankoja ja vetosivat että en ole tottunut vain niihin.
Kahdesti kävin valittamassa,oikomalla koettivat korjata, totuttelussa kuulema oli kyse vaikka pidin joka ainoa päivä valveilla olo ajan,kuukausia.
Kilttinä jätin asian sikseen en jaksanut takoa toisten päähän sitä,kun olisi rautalangasta pitänyt vääntää,ja suuttua.Muutaman vuotta pidin niitä.
Seuraavat lasit otin toisesta liikkeestä,heti ensi yrittämällä olivat totuttelematta hyvät.Joten kyllä olisi silloinkin kannattanut vaatia hyvä näkeminen itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124