Ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää, minkälaisia hommia teette työksenne, mitä olette koulutukseltanne, tai mitä alaa opiskelette? Kun jotkut ilmeisesti ovat töissä alalla jossa päivisin pääsee koneelle =)
Itse opiskelen amk:ssa restonomiksi (kuten galleriastakin ilmenee) ja siinä ohessa työskentelen ravintolahommissa.
Mitä työtä teette?
59
3995
Vastaukset
joka on äitiyslomalla =)
MarzaH kirjoitti:
...lapsosen johdosta =)On siis vielä massussa tuloillaan vai?
vuoden tuo jo on,hieman väärä "lomamuoto" ehkä =)
davalyan kirjoitti:
vuoden tuo jo on,hieman väärä "lomamuoto" ehkä =)
...hoitovapaalla tms. siis =)
- Tico
Olen siis kanssa maalari.
Tää ei varmaan tähän ketjuun kuulu, mutta kysympä silti. Eli jäitkö erikois äitiyslomalle heti kun tiesit tulokkaasta? Vai pystyitkö tekeen töitä ja kuinka pitkälle?
Ihan uteliaisuuttani kysyn (voi olla hyötyä tulevaisuudessa), kun joku sano että voi jäädä lomalle heti mutta työlääkäri sano että vesiohenteisilla voi huoletta tehä.
- paivansadeko
muurari/laatoittaja, tällä hetkellä enemmän keskittynyt tulisijoihin.
Minä tuotan pettymyksen uteliaisuudellesi..
Minun yksityiselämäni ei kuulu tänne..Tottahan jokaisella on oikeus olla paljastamatta yhtään mitään itsestään vaikka olisikin rekattu =)
..ammatti, agrologi AMK opintojen loppuvaiheessa. Sama lukee myös galleriassa. :)
tulevaisuuden työpaikat on esim: lomittaja,tarkastaja,yrittäjä... ym...- -----
Eläinfysioterapeutti, pieneläinhoitaja ja erikoistuminen eläinhomeopatiaan. Olen myös maatalouslomittaja.
Työpaikka pieneläinklinikalla ja haku eläinlääketieteelliseen.- misuami.
Missä kävit pieneläinhoitaja koulutksen? Oliko vaikea päästä? Itse olen haaveillut siitä alasta pidemmän aikaa ja nyt näyttäisi siltä, että voisin jopa ensi vuona aloittaa vihdoin opiskelun. Olen nyt jo 29-vuotias joten olenkohan jo liian vanha?
- -----
misuami. kirjoitti:
Missä kävit pieneläinhoitaja koulutksen? Oliko vaikea päästä? Itse olen haaveillut siitä alasta pidemmän aikaa ja nyt näyttäisi siltä, että voisin jopa ensi vuona aloittaa vihdoin opiskelun. Olen nyt jo 29-vuotias joten olenkohan jo liian vanha?
oli helppo ja sinne oli myös helppo päästä. nykyään alan suosio on kasvanut joten voi olla hankalampi päästä.
ikä ei ole este koulutukselle. itse menin heti peruskoulun jälkeen mutta koulussa oli myös myös 3kymppisiä.
- Canis lupus
Canis lupus juoksee pitkin metsää ja saalistaa. Yrittää välttää metsämiehiä.
Kysessä on villi suurten metsien arka Canis lupus. Ei urbanisoitunut.
Olen pannoitettu ja sateliittien seurannassa.
Uuuuiii iiii ooouuuu - Lizzie013
Opiskelen tonne kesään asti ja sit pitäs olla toinenkin ammatti:). Asiakaspalveluun liittyy mun tulevat työt (toivottavasti!).
- nappi06
minä olen vaan tällänen tavallinen siivooja neito.
- mimmi-57
Kuules likka siivoojat ovat tärkeä,ja kunnioitettava ryhmä! Ilman siivoojia ei tulis mitään mistään.
- PoliceGirl82
Travel Agent kuuluu nimike ja eraalle lentoyhtiolle teen hommia Dublinissa. Ihan ok, saapa lennoista 90% alennusta =)
- 98765
Kuuluuko luintaisetuihin myös ne ählämien jatkuvat itäänpäin kyykkimiset vai joutuukon sen ajan maksaan omasta pussiistaan?
- 16+11
98765 kirjoitti:
Kuuluuko luintaisetuihin myös ne ählämien jatkuvat itäänpäin kyykkimiset vai joutuukon sen ajan maksaan omasta pussiistaan?
Onko Irlannissa jotenkin epätavallisen paljon muslimeita?
- 17+72
16+11 kirjoitti:
Onko Irlannissa jotenkin epätavallisen paljon muslimeita?
Hyvinkin paljon!
- semmu
Tällä hetkellä opiskelen englantia, tarkoitus olis päästä kouluttautumaan matkailupuolelle tai sitten yliopistoon lisää englantia lukemaan, ja ehkä päästä englannin opettajaksi. Kuka tietää kuinka käy :)
- PoliceGirl82
Jos yhtaan kielta osaat niin ala tulla Dubliniin. Taalla on matkailualalla 100% varma tyopaikka ja suomalaisia tarvitaan kovasti...
- semmu
PoliceGirl82 kirjoitti:
Jos yhtaan kielta osaat niin ala tulla Dubliniin. Taalla on matkailualalla 100% varma tyopaikka ja suomalaisia tarvitaan kovasti...
Oletko itse siellä? Osaatko kertoa yhtään enempä tästä?
- PoliceGirl82
semmu kirjoitti:
Oletko itse siellä? Osaatko kertoa yhtään enempä tästä?
manicstanzy@yahoo.com jos haluat lisaa tietoa. Eika tarvitse koulutusta. Ainakin itse tykkaan ihan jees hommasta =)
- cat70
tai pikemminkin nainen. Lähinnä lähettämön puolta hoitelen.
- wuffis
Ei kehtaa alaa tai ammattia sanoa. Dorkaa hommaa teen ja sitä kuvaa hyvin että voin koko päivän lätistä ties millä foorumeilla. Jos en täällä kirjoita niin saatan olla vaan taustalla tai sitten jollain toisella foorumilla. Äärimmäisen harvoin jaksaa enää kotona konetta avata.
- tahmatassun
dementiakodissa hoitajana, tällä hetkellä äitiyslomalla.
- Työtäkö?
Vai vielä työtä. Työläiset tekee työtä. Itse olen herrasmies.
- Sagafold
tahmatassun kirjoitti:
dementiakodissa hoitajana, tällä hetkellä äitiyslomalla.
ja oppilaita ohjailen :)
- karkkiako
Työtäkö? kirjoitti:
Vai vielä työtä. Työläiset tekee työtä. Itse olen herrasmies.
olen varmaankin jossain kuullut mutta ei nyt vaan tule mieleen onko se syötävää?
itse olenkoti-olio
jaa tuli mieleen jotta tuo puoliso aina joskus muistaa sanoa jota töissä menee vähän pidempään - PoliceGirl82
karkkiako kirjoitti:
olen varmaankin jossain kuullut mutta ei nyt vaan tule mieleen onko se syötävää?
itse olenkoti-olio
jaa tuli mieleen jotta tuo puoliso aina joskus muistaa sanoa jota töissä menee vähän pidempäänMinä kuulin kerran tuon sanan kun puistoon sammuin ja puistovahti kysyi että "mittee työ siinä makkootte?"
raskaan kemianteollisuuden operaattori, kuus päivää töissä ja neljä vapaalla eli oon silloin yleensä töissä kun toiset on vapaalla ja toisin päin. eka ammatti on kokki mutta valmistuin lamavuosina eikä alan töitä ollut oikein tarjolla.
- Koirakko
ammattilainen - kokki, siivooja, tarjoilija, päällikkö... Sitten alan vaihto ja kuvaaminen ja kuvankäsittely uudeksi työksi. Nyt on menossa hyvin pitkä jakso poissa työelämästä sairauden vuoksi.
Keskityn koiran elämään, kissoihin ja omaan jälkikasvuuni, myös lapsen lapsi on jo kuvioissa.
Yksi ammatti, jota en ole koskaan tehnyt on kirjanpitäjä, toinen automyyjä;) koulutuksesta huolimatta.
En tiedä, mikä minusta tulee sitten isona;) - ässät
opiskelen yliopistossa humanistisessa tiedekunnassa, en viitsi sen tarkemmin kertoa :) Saa nähdä mihin päädyn valmistuttani töihin, on vielä useampi vaihtoehto mietinnässä. Vaikka mistäpä sitä tietää, vaikka ei saisi töitä ollenkaan. Vaikka aika toiveikas kuitenkin olen, koska alani osaajista on kova kysyntä.
- sudenkorento75
olen karvankatkoja.
- cher.i
minulta ois aika katkoa niitä karvoja :D ihan tuota yläpäätä tarkotin nyt.. :D
- cher.i
cher.i kirjoitti:
itse opiskelen kuntoutuspuolella vielä vajaan vuoden verran, työn alla on opinnäyte ja uskokaa pois; hommaa riittää. Valmistumisen jälkeen en tiedäkkään mitä luvassa, toivottavsti töitä tai perheen perustamista ;)
- realist56
sähköjä eläkepäiviä odotellessa. Vaan siihen on vielä ikuisuus. Eläkkeelle pitäis päästä 50-kymppisenä, sitten ei olis kun pari kuukautta.
- sudenkorento75
cher.i kirjoitti:
karvoja voisi katkoa...suutarinlapsilla kun ei ole kenkiä...
- r.iikka
ammatiltani olen puutarhuri, mutta työskentelen tällä hetkellä pieneläin-hoitajana.
- Hekotius
vielä, mihin menen tai pääsen töihin äitiysloman ja hoitovapaan jälkeen, sillä valmistuin tradenomiksi vasta viime joulukuussa. Ollaan ajateltu, että olisin kotona tulevan pojan kanssa suunnilleen siihen saakka kun hän on puolitoistavuotias... Ellei sitten pikkusiskoa tai -veljeä ala pukata :D
- majorica1961
sosiaalialan koulutus. olen työnjohtajana pienessä yrityksessä. (7. työntekijää)
Teen paljon töitä kotona tietokoneen ääressä. Siksi voin välillä käydä täällä ja vähän muuallakin. - KSa
käyntikortissa lukee Program Manager, mutta ehkä kuvaavampaa on se, että ihmisten, organisaatioiden kehittämisen ja numeroiden kanssa puuhailen.
- Neitopohjolan
Olen elämäntaiteilija ja taivaanrannan maalari.
Yrittäjäksi on minua toiset haukkuneet.
En ole yrittäjä henkeen ja vereen, vaikka sitä moni luulee eikä tämä ole elämänmuotokaan.
Mutta ammattini hauskin puoli lienee se, että ei
ole vapaa-ajan ongelmia.
Ja olen myös ikuinen opiskelija. Opin kantapään
kautta virheistäni, ainakin toivon niin. - prl
Mitenhän tää koirii liittyy=!=!!!??!
- PoliceGirl82
Keskustelemme koiranomistajien ammateista.
Opiskelen yleissivistävässä koulussa. En tosin enää peruskoulussa. Haaveammatti on jotain, jossa tarttee matematiikkaa, fysiikkaa, kemiaa ja ehkä jopa voi pyöriä eläinten kanssa, mutta saa nyt nähdä. Taiteilijan vikaakin minussa on.
- Kuvaz
Puolestani tongin ihmisten sielunelämää.
- sande!!!
Pljastakaa vaan sinisilmäisesti kaikki.
Kyllä ne sitten taasen riepotellaan täällä. Tavalla tai toisella.- lumi.sade
Jep, noi paljastukset on tehty jo 4 v sitte, ja paaaljoon paaaljon muutakin.
- *<>*
saa syyttää mitä täällä paljastelee, kannattaa kuitenkin pysyä totuudessa sillä valheista moni on narahtanut.
- Piika olen.
Minä vaa tiskaan astiioeta ja luuvvalla lakaasen laattioita ymv.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965