Jes! Upeeta Pate on taas kunnossa! Näin kirjoittaa tän päivän Iltalehti:
"Pate Mustajärven elämä taas kunnossa"
"Pate Mustajärvi toipui uupumuksesta lenkkeilyllä ja raittiudella.
Pate Mustajärvi löysi konstit depression kaatoon. (ERKKI MERILUOTO)Reilu kolme viikkoa sairauslomalla ollut Pate Mustajärvi, 49, palaa keikoille ensi lauantaina. Mies puhkuu intoa ja tarmoa ja sanoo oppineensa loppuunpalamisestaan paljon.
- Lainasin tyttäreni koiraa lenkkikaverikseni ja olen herännyt joka aamu puoli kuusi ja lähtenyt pitkälle lenkille.
- Pääkoppaa olen selvitellyt. Siihen on kuulunut kyllä raittiuskin, vaikka eihän tässä mitään dokuja olla oltu. Käämit vain kärähti, väsytti ja vitutti. Muutama keikka jäi sitten väliin, kun jouduin sairauslomalle, Mustajärvi kertoo.
Paten mukaan hänen väsymystään joku voi nimittää myös depressioksi tai burn outiksi.
- Olisi pitänyt osata ennakoida ja tajuta ajoissa, että tarvitsen taukoa ja lepoa enemmän."
PATE is back !!!!!!
4
1448
Vastaukset
- jaa
Onhan nuot nähty jotka ei hallitse alkoholin käyttöä.
Seuraava ongelma tulee eteen, niin taas lehdet kirjottaa, missä se Pate ny on dokannu. - Pieksamäki
Mahtavassa vireessä oli maestro Mustajärvi orkestereineen viime lauantaina. Toivottavasti raittius kuntoilu jatkuu Patella, niin luvassa on upeita konsertteja/keikkoja tulevaisuudessakin! Hienoa Popeda! (On se sellanen menopeli tuo POPEDA, että pitää aina käydä KATSASTAMASSA kun lähitienoille sattuu kaartamaan)
- Pedro
ennen viikonloppua. Nyt on niin helvetinmoinen burnout kun ei kroppa kestänyt maanantaita pidemmälle.
- Juha82
Tuo burn out on yleistä varsinkin muusikoilla.Se ei ole välttämättä heikkoutta.Se johtuu myös kovasta,sanoisinpa melkein raa'asta ammatinvalinnasta.Mammanpojat ei lähe tähän touhuun,tiemmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647