HeKin(Heinolan Kahvakiekko) kannattajat uhkasivat HeKin sivuilla että SaPKolta telotaan kostoksi äijiä Heinolassa tulevassa ottelussa.
Kannattaisi kuitenkin muistaa, että SaPkolla on kokemusta "turpakäräjistä" ja siinä käy yleensä vastustajien kukkakepeille heikosti.
http://www.tappara.fi/historia/tekstit/dux.html
Onko linkissä myös HeKin tulevaisuus eli ukkoa sairaalaan?
Heinolan itkijät
9
1013
Vastaukset
- temppeliherra
tuo seksuaalinen jännite pois väliltänne ja käyttäytykää niinkuin seurustelevan parin kuuluukin;D
HeKi voitti halonhakkaajat (= SaPKo) 19.2. S-linnassa 5-3.
Ville myönsi että asuinkaupunkinsa Heinolan asukit ovat itseasiassa halkoja. Tarkoittanee myös sitä, että päänsäkin on umpipuuta joten sateisessa syyssäässä ei ihmekään että ovat lahonneet latvasta.
Nimittäin myönnettäköön että SaPKo todellakin hakkasi halkoja(HeKin pelaajia) Savonlinnassa.
Numerot 3-5 eivät kaivanne selitystä, sillä tuomaripellen jakamat turhat jäähyt pitivät pässipaitoja uskollisesti penaltiboxissa ja sieltähän ei maaleja pääse tekemään.
Nyt Heinolan kukkakepit uhkaavat teloa SaPKolaisia 26.2. Heinolassa. Kyllähän se tiedetään miten siinä käy!
Heinolan Kahvakiekolla ei löydy pelin jälkeen enää kuin viisi tervettä pelaajaa, tosin heilläkin lienee pää laho.- Ville
SavoRULES kirjoitti:
Ville myönsi että asuinkaupunkinsa Heinolan asukit ovat itseasiassa halkoja. Tarkoittanee myös sitä, että päänsäkin on umpipuuta joten sateisessa syyssäässä ei ihmekään että ovat lahonneet latvasta.
Nimittäin myönnettäköön että SaPKo todellakin hakkasi halkoja(HeKin pelaajia) Savonlinnassa.
Numerot 3-5 eivät kaivanne selitystä, sillä tuomaripellen jakamat turhat jäähyt pitivät pässipaitoja uskollisesti penaltiboxissa ja sieltähän ei maaleja pääse tekemään.
Nyt Heinolan kukkakepit uhkaavat teloa SaPKolaisia 26.2. Heinolassa. Kyllähän se tiedetään miten siinä käy!
Heinolan Kahvakiekolla ei löydy pelin jälkeen enää kuin viisi tervettä pelaajaa, tosin heilläkin lienee pää laho.kun halonhakkaajat (SaPKo) kävivät Heinolassa "pelaamassa jääkiekkoa", niin saivat turpiin silviisii, että tuskin osasivat takaisin Savonlinnaan. Numeroita en nyt muista.
Veikkaan, että Imatralta löysivät itsensä.
- olav1
Uhoaminen on tyhmää puolin ja toisin. Heinolalaiset häpeävät varmaan vieraskirjansa tekstejä ja savonlinnalaiset SavoRULES:ia.
Fiksut fanit keskittyvät niin Heinolassa kuin Savonlinnassakin kotijoukkueensa kannattamiseen. Pienen joukon tai yhden henkilön tempauksien ei saa antaa leimata kaikkia.- Ville
tahdollakaan avausta ei voi pitää fiksun henkilön kirjoittamana.
Ville kirjoitti:
tahdollakaan avausta ei voi pitää fiksun henkilön kirjoittamana.
tahdollakaan avaukseeni vastanneita pösilöitä ei voi pitää kovinkaan järkevinä kavereina.
Ainoa viisas tuntuu olevan SavoRULES. Ai, mutta sehän olen minä. Se selittääkin kaiken.- g.uu.g
SavoRULES kirjoitti:
tahdollakaan avaukseeni vastanneita pösilöitä ei voi pitää kovinkaan järkevinä kavereina.
Ainoa viisas tuntuu olevan SavoRULES. Ai, mutta sehän olen minä. Se selittääkin kaiken.vahinko vain, kun se hyvä pastamme taidemaalarit ketju poisettiin. Siinä oli vähän säpinää palstan vakio itkijoille.
- viiskulma
g.uu.g kirjoitti:
vahinko vain, kun se hyvä pastamme taidemaalarit ketju poisettiin. Siinä oli vähän säpinää palstan vakio itkijoille.
yksi ISO vitsi !
Et enempää saanut mahtumaan kirjoitusvirheitä raapustukseesi ? Montako luokkaa apukoulua kävit ? Kaverisi/multipersoonasi savonpellen kanssa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854