on sexyjä niissä bikineissään rannalla, mukava kattoo.........
Nais-Rantalentiksen
4
3022
Vastaukset
- jiippa
Toi on vaan pieni plussa sen tosiseikan lisäksi, että pelillinenkin taso hivelee silmää ;) Naispelaajilla kun on keskimäärin parempi tekniikka kuin miehillä, jotka pelaavat "enemmän voimaa, vähemmän tekniikkaa" -tyylillä :)
nimim. silmät kiinni ja täysillä - make
Mun mielestä ne beach-bikinit ei ole mitenkään erityisen sexyjä. Vaikka kankaasta onkin tingitty, niin jotenkin ne ei hirveesti silmiä hivele. Jotenkin latistavat muotoja. Paitsi joidenkin brassien, joiden muotoja ei pysty latistamaan kuin haarniskalla. Mut mun mielestä vois olla enemmän naisellisuutta, sporttisuuden kustannuksella. Käyttäjät ei varmaan ole kyl samaa mieltä ;(
- pelimies
Voisi yle solmia brasilian kaikki naisten rantalentopallo-ottelut suorana lähetyksenä...saisi tv-luvalle vastinetta
- lentopalloo
Noin on kutakuinkin. Kivat on kattoo.. hih...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595